Rhodin uto 13.8.2019 09:27

Budući se 5700 XT bolesno OC-a , a znatno je jeftiniji od 2070 super, meni nema neke dvojbe. To je 1080 Ti koji košta novi manje nego 1080 Ti rabljeni... suludo.

Ako dođe još 5800xt po cijeni 2070 super, a između 2080 super i 2080 ti po performansama, ovo bi mogla bit zanimljiva zima :D

 

Da... vruće su i bučne sa blowerom, vjerojatno će bit bolje sa partnerskim cooling rješenjima, ali meni trenutno ko ne uzima i9 9900k + 2080 Ti nema smisla uzimati išta osim AMD+ATI

toxic uto 13.8.2019 15:09
Rhodin kaže...

Budući se 5700 XT bolesno OC-a , a znatno je jeftiniji od 2070 super, meni nema neke dvojbe. To je 1080 Ti koji košta novi manje nego 1080 Ti rabljeni... suludo.

Ako dođe još 5800xt po cijeni 2070 super, a između 2080 super i 2080 ti po performansama, ovo bi mogla bit zanimljiva zima :D

 

Da... vruće su i bučne sa blowerom, vjerojatno će bit bolje sa partnerskim cooling rješenjima, ali meni trenutno ko ne uzima i9 9900k + 2080 Ti nema smisla uzimati išta osim AMD+ATI

 Daj mi bilo koji link gdje 5700xt s brutalnim ocom dolazi na perfromanse 1080ti.

 

nisam vidio niti jedan.

ansha uto 13.8.2019 15:46
Rhodin kaže...

Budući se 5700 XT bolesno OC-a , a znatno je jeftiniji od 2070 super, meni nema neke dvojbe. To je 1080 Ti koji košta novi manje nego 1080 Ti rabljeni... suludo.

Ako dođe još 5800xt po cijeni 2070 super, a između 2080 super i 2080 ti po performansama, ovo bi mogla bit zanimljiva zima :D

 

Da... vruće su i bučne sa blowerom, vjerojatno će bit bolje sa partnerskim cooling rješenjima, ali meni trenutno ko ne uzima i9 9900k + 2080 Ti nema smisla uzimati išta osim AMD+ATI

Lol, bolesbo clocka? Clocka se uzasno, nema potreba izmisljat stvari. Kao i to da novi kosta manje od rabljenih 1080 Ti...

 

Zasto bi sa 2080 Ti trebalo uzimat 9900K?? Ogroman postotak ljudi koji uzimaju 2080Ti cilja na visoke rezolucije tako da i AMD procesori bez problema mogu izvuc sve iz 2080 Ti...

ansha uto 13.8.2019 16:07
Promster kaže...

Pitanje dal je 1080Ti FE u ovom testu, jer ako nije onda dobiva još par postotaka više...Al 5700XT je relativno blizu.

Clockana Strixica je na ~3-4% od 1080 Ti FE koja je daleko od bolje ohladjenih verzija kad se clockaju... Dakle, kad su obe clockane, 1080 Ti je bar 10% brza...  Plus 11GB rama..

Promster uto 13.8.2019 16:15
ansha kaže...
Promster kaže...

Pitanje dal je 1080Ti FE u ovom testu, jer ako nije onda dobiva još par postotaka više...Al 5700XT je relativno blizu.

Clockana Strixica je na ~3-4% od 1080 Ti FE koja je daleko od bolje ohladjenih verzija kad se clockaju... Dakle, kad su obe clockane, 1080 Ti je bar 10% brza...  Plus 11GB rama..

To stoji ako je u ovom grafu FE. A kaj se tiče cijena, nema nekih ponuda na njuškalu, a i garancije idu sve kraće. Tko baš hoće novo kupiti mislim da bolje od (board partner) 5700XT nema. 8GB vs 11Gb VRAM-a za gejming ista stvar.

Rhodin sri 14.8.2019 15:41

Imate google, ali relativno lako je pronać slijedeće:

 

https://www.reddit.com/r/Amd/comments/ce0xj8/rx_5700_xt_overclocked_to_22_ghz_with_just_15/

 

Znači u razini 1080Ti koga god da gledam, ćak i retarde od youtube streamera, više manje svi ju nategnu na defaultne 1080 Ti postavke, ili iznad toga... a testovi su rađeni na blower coolerima, custom rješenjima itd... Custom rješenja sa izmjenjenim power planom idu debelo preko 2GHz, ali na bloweru ide obično 2GHz što je dovoljno da u dosta naslova prešiša 1080 Ti.

 

Dakle, suma sumarum, 1080 Ti performanse sa stock blower grafuljom za cijenu ispod 1080Ti na njuškalu.

 

Da, 1080 Ti se OCa na više od toga, da, RTX 2080 se OCa bolje, ali ni ne tvrdim da je grafa jača, već da se te performanse na njoj postižu za izrazito nisko cijenu u današnjim pojmovima.

 

Stock 1080Ti je po meni 1440p grafa, ćak 4k ko nije prezahtjevan u smislu da mora bit 100fps+

 

 

 

Nekoga smeta imat fen u sobi, nekoga smetaju visoke temperature chipa/grafe, pišete sve i svašta o nVidiji, pljujete po ATI-u... sjećam se svoje GTX 280, sjećam se svoje GTX 470, sjećam se temperatura chipa i glasnoće venta, onda to nikoga nije smetalo jer su performanse bile na vrhuncu. Tek GTX 970 koju i sam imam radi značajan skok u smanjenju potrošnje, die sizea, temperatura i svega. Sad je nVidia na 12nm +++++++ prizovodnom procesu i da, temperature su im super, ventovi hlade, tihe su, bravo nVidia.

ATI na 7nm nisam ni očekivao puno, a ovo što daju je vrhunski. Zanima me kad nVidia napravi skok na 7nm/5nm koliko će vas smetat problemi na koje će naić, ako i dalje budu zadržali krunu u performansama. Visoko zagrijavanje? Nema problema! Velika potrošnja? Ma nema problema! Ati je sada tiši i manje troši na svojem 7nm++ , jeftiniji je i tu negje po performansama? Ali nVidia radi bolje kartice, ima bolje drivere, isplati se dati više para za kvalitetu.

 

Štogod ATI/AMD naprave imate ćete iste, identične argumente i tako već godinama. PhysX - 5 igara - al ati ga nema, fuj ati. RTX - 3 igre, ali ati ga nema, fuj ati. 25% jeftinija kartica za identične performanse? Ma više se grije, glasnija je, istina radi, ali nvidia ima bolje drivere, bolji support, a i ti CODA coreovi... ne koristim ih, al da hoću, mogao bih, fuj ATI....

10 godina sam na ovom forumu, 10 godina se nisu argumenti promijenili, i ne očekujem od nekih, ali budite barem realni.

Ja sam nerealan jer kažem da RX 5700XT ide OC na performanse 1080Ti (nisam reko jača, niti 1080Ti OC, mislio sam na referentni model) - ja sam nerealan, ali vi svi niste.

 

Da, osim top modela intela ili nvidie, dakle i9 9900k i RTX 2080Ti, ne isplati se kupovati ništa otim AMD proc ili ATI grafa i ostajem pri tome. Kad dođe RX 5800XT / 16 core Ryzen i tu ću vjerojatno promijeniti tvrdnju.

MEGATAMA čet 22.8.2019 21:31

Nakon nekih 4 godine ponovo sam bio odlucio obnovit svoju konfu tojest kupit sve novo a staru na tavan i moram rec da mi je izbor GPUa bio iskljucivo RTX radi raytracea dok mi je za cpu bilo svejedno novi ryzen ili intel.

U ovom trenutku amd je u velikom tehnoloskom zaostatku jer raytrace ulazi na velika vrata i to u AAA gaming....prije se na future proof gledalo kroz kolicinu vrama itd a danas je to raytrace podrska.

Shockwave čet 22.8.2019 22:00
MEGATAMA kaže...

Nakon nekih 4 godine ponovo sam bio odlucio obnovit svoju konfu tojest kupit sve novo a staru na tavan i moram rec da mi je izbor GPUa bio iskljucivo RTX radi raytracea dok mi je za cpu bilo svejedno novi ryzen ili intel.

U ovom trenutku amd je u velikom tehnoloskom zaostatku jer raytrace ulazi na velika vrata i to u AAA gaming....prije se na future proof gledalo kroz kolicinu vrama itd a danas je to raytrace podrska.

 Prvi mačići se u vodu bacaju, u ovom slučaju prve raytracing generacije GPU-a od Nvidie. Raytracing je dosta zahtjevan, a trenutne grafe nisu dovoljno jake, a kad se uzme u obzir da multiplayer igre dominiraju i svaki frejm je bitan, raytracing je prerano došao. Kad grafe iz mainstream segmenta budu mogle vrtiti igre na 60 fps-a pri 2k rezi onda već možemo pričati o napretku, a to će biti za 2 generacije minimalno. Nedostatak raytracinga s ovom generacijom grafa od AMD-a ne smatram nikakvom manom kao i večina, a iduća generacija će sigurno podržavati raytracing ravnopravno s Nvidiom. AMD se fokusirao na generalne performanse kako bi mogli konkurirant zelenima i to im je bio dobar potez, a kad bude vrijeme za raytracing napravit će i to.

Promster čet 22.8.2019 22:55
MEGATAMA kaže...

Nakon nekih 4 godine ponovo sam bio odlucio obnovit svoju konfu tojest kupit sve novo a staru na tavan i moram rec da mi je izbor GPUa bio iskljucivo RTX radi raytracea dok mi je za cpu bilo svejedno novi ryzen ili intel.

U ovom trenutku amd je u velikom tehnoloskom zaostatku jer raytrace ulazi na velika vrata i to u AAA gaming....prije se na future proof gledalo kroz kolicinu vrama itd a danas je to raytrace podrska.

Jeje, RT ne da ulazi kroz vrata, nego skida vrata zajedno s pantima od siline ulaska na scenu...RT (trenutni) je smiješan, zadnju implementaciju sam vidio u novom CoD-u i mučio sam se da vidim razliku. Futureproof? Nebih se složio. 

Shockwave čet 22.8.2019 23:48

To da su trenutne grafe s raytracing podrškom futureproof je na razini onog da je 8gb memorije na low end laptop grafama futureproof, u oba slučaja su grafe preslabe za to da bi ih iskoristile. Ako trenutne igre ovoliko osakate performanse možemo samo zamisliti kakve će tek biti buduće koje će od nule biti rađene s raytrayingom, jedino će se koliko toliko 2080 ti moći nositi s njima, a ove nižeg ranga možemo zaboraviti jer dati toliko novaca za grafe da bi ih igrao na 30-40 frejma pri 1080p rezi je smiješno.

NoDe31 čet 22.8.2019 23:59
Shockwave kaže...

To da su trenutne grafe s raytracing podrškom futureproof je na razini onog da je 8gb memorije na low end laptop grafama futureproof, u oba slučaja su grafe preslabe za to da bi ih iskoristile. Ako trenutne igre ovoliko osakate performanse možemo samo zamisliti kakve će tek biti buduće koje će od nule biti rađene s raytrayingom, jedino će se koliko toliko 2080 ti moći nositi s njima, a ove nižeg ranga možemo zaboraviti jer dati toliko novaca za grafe da bi ih igrao na 30-40 frejma pri 1080p rezi je smiješno.

 Istina, al još smiješniji su ljudi koji misle da je bilo koja grafička "futureproof"... 

picajzla0707 pet 23.8.2019 00:49
Shockwave kaže...

Ako trenutne igre ovoliko osakate performanse možemo samo zamisliti kakve će tek biti buduće koje će od nule biti rađene s raytrayingom, jedino će se koliko toliko 2080 ti moći nositi s njima, a ove nižeg ranga možemo zaboraviti jer dati toliko novaca za grafe da bi ih igrao na 30-40 frejma pri 1080p rezi je smiješno.

 glupost, rt će se optimizirati, kao i svaki drugi fičr koji se s godinama dodavao u postavke

također i dlss će sve efikasnije poništavati fps drop koji uzrokuje rt - to se sve već događa i sve više igara koje podržava rt s novim patchevima ima bolje perfomanse

 

pa nije to neka nevidjina bezvezarija za koju se amd fanboji nadaju da će se ugasiti - rt je tu i sigurno ostaje u razvoju igara poput brojnih drugih tehnologija antialiasinga i slično

rt hw je uostalom najavio i amd, a da i nije - nevidija je dovoljno moćna da to progura, ali već amdova najava bi vam trebala nešto više reći o budućnosti grafa bez rt hardvera

XXX pet 23.8.2019 07:29

E pa sad ne bi bilo prvi puta da nvidija gura pa da je netragom nestalo. Gurala je PhysX, otkupila tu kompaniju koja je izdala vlastiti chip i tehnologiju, plaćala developšerima da to ubace u svoje igre, reklamirala a igrači probali, vidjeli da ruši performanse i gasili nakon toga. Danas se više ni ne spomionje. Pa nvidija hairworks koji je samo uništavao performanse amd korisnicima gdje god se nalazio, a i nvidijinm pa su ga igraći probali i opet gasili, danas ga opet nema nigdje. Pa su gurali Gsync, korisnici dodatno to plaćali na monitorima pa su na kraju prihvatili AMD-ov freesync a gsysnc bu vremenom skroz umro ako več i nije. Sve je to gurala velika nvidija. S druge stranew AMD ponudio bespolatni Mantle i imamo ga i danas u Vulkanu i DX12. A Vulkan je predobar API.

XXX pet 23.8.2019 08:24

Raytrace će biti moguć za pet godina i to ako, ovo što sada koriste je samo djelomično, ili koriste refleksije koje onda ispadnu pretjerane ili koriste svjetlost/sjene, ali ne kombiniraju sve te stvari jer hardver nema snage. AMD će vjerojatno za isto nadopunjavati snagu kroz CPU na konzolama.

Opet će sve otiči u _urac, umjesto da se fokusiraju na što viši fps, što bolju fiziku i AI, fokusirati će se na RT i igre će postati još šupljije. Dodavanje RT bi mi nmogao biti največi turn off kod kupovine nove konzole zbog korištenja snage na krivo mjesto. Ali grafika prodaje igre a ne gameplay.

MEGATAMA pet 23.8.2019 08:41

Netko iz gaming industrije je nedavno pricao da ce full rt igre bit oko 2033-2035 a opet sa druge strane evo vec danas path traced Minecrafta....

 

Nocas igrao onaj level u Metrou u velikom hangaru gdje je voda i hrpe mutanata i to uz raytrace GI izgleda jednostavno nevidjeno,barem na oledu uz hdr gdje sve to osvijetljenje i kontrast dolazi do izrazaja.

 

XXX pet 23.8.2019 08:55

Da ali to si igrao na 30 fps a na to se prvo treba naviknuti, meni je trebalo tjedan dana i duže. Neki odustani nakon par minuta i povrača im se odmah. Hebiga. Ja ću prožvakati 30 fpsa zbog vrhunske igre, nakon nekog vremena ću se i skroz naviknuti i više uopće ne razmišljati o tome i guštati u igri, ali ako imam mogućnost dignuti na 60 tako da nešto ugasim, napraviti ću to odmah.

MEGATAMA pet 23.8.2019 09:18

Meni je bitan dobar framepacing neovisno o kojem se framerateu radilo,sjecam se kad sam imao radeona 290 ili kako se zvao...igrao sam dosta igara na 60fps ali cesti microstuttering je taj dojam fluidnosti unistavao na max.

Naravno nije tako bilo u svakoj igri ali gdje je bilo bio je problem neovisno sto pise 60fps.....

Metro po framepacingu lockan na 30fps parira Xbox X varijanti tako da mi ne smeta 30fps u pc verziji u ovom slucaju.

Inace igrao sam dosta Forza Horizon 4 na X konzoli a jos daleko vise moj sin pa sam se nagledao igre i moram rec da mi lock na 60fps u pc verziji ne predstavlja nikakav znacajan plus jer je vec X verzija izuzetno fluidna,btw sve na max/extreme u native 4k min fps u internom benchu je bio 62fps....jako dobro optimizirana igra.

DonOscar pet 23.8.2019 09:27

Naravno dabce na 30 fpsa framepacing biti dobar tj neces osjetiti stuttere, ali to je i dalje slideshow... U danasnje vrijeme kad su procesori sve jaci i trend sve vise naginje 100+hz monitorima meni je nepojmljivo da netko zrtvuje toliko fpsa i fluidnosti radi malo bljestavila. Ajd da je to nekih 60-75 fpsa, al 30 je tragedija...

MEGATAMA pet 23.8.2019 09:38
DonOscar kaže...
Naravno dabce na 30 fpsa framepacing biti dobar tj neces osjetiti stuttere, ali to je i dalje slideshow... U danasnje vrijeme kad su procesori sve jaci i trend sve vise naginje 100+hz monitorima meni je nepojmljivo da netko zrtvuje toliko fpsa i fluidnosti radi malo bljestavila. Ajd da je to nekih 60-75 fpsa, al 30 je tragedija...

 Upravo suprotno,u pc verzijama lock na 30fps je redovito donosio katastrofalan framepacing i sa time sam se borio godinama dok sam gejmao iskljucivo na kompu,uvjek je dolazio microstuttering,ghosting itd.

Zato me je ovaj Metro pozitivno iznenadio,mozda se nesto promjenilo u ovim godinama sto sam izbjegavao gejmat na kompu...mozda je low level api tu nesto napravio...ili winsi 10.

Vidjet cu na drugim igrama kakva je situacija kada eventualno jos nesto zaigram na kompu....

XXX pet 23.8.2019 10:02
MEGATAMA kaže...
u pc verzijama lock na 30fps

 Devovi ne obračaju pažnju na to jer sa na PC-u jako malo ljudi tako igra i nema nekakvog pritiska po tom pitanju prema njima. Brijem da mnogi to ni ne isprobaju na PC-u. Drugo, 30 fpsa na monitoru i sa mišem koji ima brze pokrete je nemoguće koristiti, isključivo TV i gamepad.

picajzla0707 pet 23.8.2019 10:10
DonOscar kaže...
...Ajd da je to nekih 60-75 fpsa, al 30 je tragedija...

 a možda se čovjek može malo i pozabaviti grafičkim opcijama prije nego krene igrati, pc verzije igara su obično nakrcane raznoraznim mogućnostima podešavanja i malkoc je bezveze pustiti sve na defolt ili koristiti samo 2-3 predefinirana profila low/mid/high

 

ionako te postavke namjestiš jednom, isprobaš i dalje igraš po tome kako si namjestio

neke opcije mogu i podesiti više nego on-off, pa tako i rt - dakle nije nužno birati isključivo između 65-75 ili 30 fps, osim ako si totalna njubara pa samo znaš upaliti igru i stiskati gumbiće 

 

meni je na witcheru hairworks uzimao dosta fps-a, iako je već bio dosta optimiziran kad sam krenuo igrati s gtx 1050ti

no, onda sam podesio par drugih opcija, poput sjena sa high na mid ili low, aa, detalje na vodi slično i tako još poneku opciju dok nisam stigao na meni zadovoljavajućih 50fps u prosjeku, s izgledom koji mi je bio vrlo blizu maksimalne prezentacije

s druge strane moj kolega je s jačom gtx 970 opičio neki predefinirani profil v.high ili slično i imao manji fps s ukupno lošijom grafičkom prezentacijom, pa je pizdio i grintao dok mu nisam namjestio postavke da mu sve fercera kako spada

 

mislim ljudi, pa igramo se na računalu - ne na konzolama, iskoristite blagodati te platforme