Auti - ultimativna tema
Ne znam sta su tu mogli zeznuti kada takve opcije postoje jedno 20 godina u autima.
Pa vidis da je cijeli auto napravljen za drek. Apsolutno me nista na njemu ne privlaci. A znas da sam 5-6 godina bio vlasnik golfa 7. Kad pogledam golfa 7 FL i novi golf 8 ovaj stari izgleda kao da je novija generacija. Nevjerojatno kolko su ga sjebali. Totalno nemastovito. Cak i ona rugoba od honde civic bolje izgleda i prije bi nju uzeo.
Nova octavia je pored novog golfa no brainer. Za 200tkn se dobije super auto.
Ne znam je li netko linkao, ali VW je u problemima sa Golfom VIII. Naime, moze otkazati eCall opcija, dakle treba ih poslati na servis na update: Klik
Mali razlog, ali dovoljan da zaustavi narudzbe tj isporuku svih osmica.
sve to stvar činjenice da se strojari preskupi, pa idu sve rješavati softverski na nvim autima, ali s strojarima kao nositeljima projekta...
i eto problema...
To je ne bitno, prije ce biti da su uzeli indijce da im rade softver posto znam kakvo je sranje bilo sa njima raditi. Kod mene je voditelj tima mehanicar, a ne mag. ing. mech. pa covjek radi vrhunski.
kakvi Indijci....
Čovjek radi u VWu, radio sa mnom u Rascu prije, FERovac, zna o čem priča...
ili kako veli dugi kolega (isto ex-Rasco) pravi strojar je onaj tko napravi dobar diferencijal (i samo njega), a takvih je malo...
A sve se danas u auto-industrijirješava softverski, jer je razvoj diferencijala skup, pa se samo "namješta softver", ali kako je sve veća integracija nadzora vozila (ECU, ABS, ES i sve ostale kratice) i navigacije, infotainmenta....raste broj varijali koje treba nadzirati i na osnovu kojih se proračunavaju reakcije sustava...
a ne može se sve jednoznačno odrediti sa IF-THEN (što je recimo standard za rad SW za ABS - ako je ovaj uvjet toliki tada se radi točno to, ako nije onda ono drugo - i nema nikakvih grananja programa)...
i ekplodira kompleksnost sustava i u njemu broj sitnih greškica koje se lako potkradu ali naprave veliki pičvajz kumulativno....
Ne znam, nisam u softveru ali mogli su jednostavno uzeti vec postojece rjesenje kao sto su radili prije u americi s onstarom. Ne znam sta su imali ista dirati kada su imali car-net koji je radio Ok.
Ne znam sta su tu mogli zeznuti kada takve opcije postoje jedno 20 godina u autima.
Meni je nejasno zasto bi se isporuka vozila zaustavila ako je potreban samo software upgrade. Kao da to ne mogu uciniti u servisu tj. kod distributera u jedno jutro? Osim ako VW nije opet prikrio pravi problem auta...
Tako ne moraju platiti satnicu ovlastenom koji ce to obaviti, vise kosta nego da to urade u tvornici, opoziv je samo jeftin ako ga uradi dobavljac dijelova jer onda oni snose sav trosak osim logistike do ovlastenog servisa, posto je ovo zajeb VW oni sve placaju.
BMW 318d 2014
Ima li netko iskustva sa ConnectedDrive-om i pokretanjem Remote Services? Unio sam vozilo i vidim ga na mobitelu i webu ali ne mogu pokrenuti neke stvari, kao npr. Bmw online u autu. A trebao bih moci npr. upaliti klimu, poslati destinaciju u navigaciju ili svirati sirenom. A ne mogu nista od toga. Trebam li imati subscription, ili dodatnu opremu u autu za to?
kakvi Indijci....
Čovjek radi u VWu, radio sa mnom u Rascu prije, FERovac, zna o čem priča...
ili kako veli dugi kolega (isto ex-Rasco) pravi strojar je onaj tko napravi dobar diferencijal (i samo njega), a takvih je malo...
A sve se danas u auto-industrijirješava softverski, jer je razvoj diferencijala skup, pa se samo "namješta softver", ali kako je sve veća integracija nadzora vozila (ECU, ABS, ES i sve ostale kratice) i navigacije, infotainmenta....raste broj varijali koje treba nadzirati i na osnovu kojih se proračunavaju reakcije sustava...
a ne može se sve jednoznačno odrediti sa IF-THEN (što je recimo standard za rad SW za ABS - ako je ovaj uvjet toliki tada se radi točno to, ako nije onda ono drugo - i nema nikakvih grananja programa)...
i ekplodira kompleksnost sustava i u njemu broj sitnih greškica koje se lako potkradu ali naprave veliki pičvajz kumulativno....
Za prvi dio si apsolutno u pravu, razvoj fizickih komponenti je skup, pa se onda ide na razvoj softwera. Tako na primjer zazivljavaju virtualni kokpiti koji su meni odvratni. Prvo infotainment sustav postaje skroz neintuitivan, tezak za koristenje u voznji, nema dobrog taktilnog responsea, uzas. Takodjer su mi virtualni obrtomjeri za povracanje. Kad dodje vrijeme da si nabavljam auto tog ranga, preduvjet ce mi bit fizicke igle obrtomjera. Jednostavno imaju tu prirodnu osobinu rasta i pada koju po meni ne moze zamijenit nista drugo.
A za ABS se bas i ne bih slozio. Bar ne za ove trenutno moderne sustave, a i pricamo u golfu mk8 koji u to spada. ABS je direktno povezan i sa ESPom koji se sastoji od senzora brzine u sva 4 kotaca posebno, pa onda od senzora ubrzanja, nagiba, g sila i slicnih koji odlucuju o blokiranju bilo kojeg kotaca u bilo kojem trenutku neodredjeno dugo neovisno o drugim kotacima + ponekad i za izbacivanje bocnih zracnih jastuka. Rekao bih da to mora biti kompleksan sustav koji izlazi iz podrucja jednostavnog strojnog if-else goto jezika.
Ali svakako da im je jeftinije u pocetku potrosit vise da osmisle programe za te sve silne ekrane, a onda kasnije samo mijenjanjem softwera dobijes "novu unutrasnjost", a u biti si samo promijenio malo sucelje, stavio plavu umjesto zelene boje i tjt.
Zaboravio sam pitati prošli put, kod kupoprodaje vozila, sa prodavačem ispunim kupoprodajni ugovor i tko ide na tehnički srediti sve ostalo? Samo kupac ili mora i prodavač isto biti prisutan?
Samo kupac s ugovorom
Neke stanice niti ne pustaju nikog drugog osim kupca
Ima li netko iskustva sa ConnectedDrive-om i pokretanjem Remote Services? Unio sam vozilo i vidim ga na mobitelu i webu ali ne mogu pokrenuti neke stvari, kao npr. Bmw online u autu. A trebao bih moci npr. upaliti klimu, poslati destinaciju u navigaciju ili svirati sirenom. A ne mogu nista od toga. Trebam li imati subscription, ili dodatnu opremu u autu za to?
Treba imati neku pretplatu kod bmw-a za koristenje te funkcije
Oprao auto i isprobao Sonax Felgenbeast i usporedih ga sa SG Monster Wheelcleaner+ pa evo par fotki i lista opreme/kemije koja je korištena.
Oprema:
1. Kärcher K5 Full Control
2. Shiny Garage wash mitt
3. Auto Zone foam cannon
4. Gyeon Silk Dryer
Kemija:
1. Shiny Garage pre-wash citrus oil (top proizvod za predpranje pragova i unutar blatobrana)
2. Sonax ActiFoam
3. Sonax Felgenbeast
4. Shiny Garage Monster Wheelcleaner+
5. Shiny Garage premium sleek shampoo (topla preporuka za svakoga tko ručno pere auto, pogotovo tko ima crni auto kao ja )
Da kratko dam komentar što se tiče felgenbeasta, jači je definitivno od običnog xtreme-a,ima daleko ugodniji miris (neš tipa liker od višnje) i bio je gotov sa
E ali nigdje da nadem koliko mi traje i gdje da obnovim tu pretplatu
Oprao auto i isprobao Sonax Felgenbeast i usporedih ga sa SG Monster Wheelcleaner+ pa evo par fotki i lista opreme/kemije koja je korištena.
Oprema:
1. Kärcher K5 Full Control
2. Shiny Garage wash mitt
3. Auto Zone foam cannon
4. Gyeon Silk Dryer
Kemija:
1. Shiny Garage pre-wash citrus oil (top proizvod za predpranje pragova i unutar blatobrana)
2. Sonax ActiFoam
3. Sonax Felgenbeast
4. Shiny Garage Monster Wheelcleaner+
5. Shiny Garage premium sleek shampoo (topla preporuka za svakoga tko ručno pere auto, pogotovo tko ima crni auto kao ja )
Da kratko dam komentar što se tiče felgenbeasta, jači je definitivno od običnog xtreme-a,ima daleko ugodniji miris (neš tipa liker od višnje) i bio je gotov sa
ova psenica u koju je otislo 200 litara vode s kemikalijom.. ne znam kaj reci uopce. 🙄
lijep rezultat doduse, but..
ova psenica u koju je otislo 200 litara vode s kemikalijom.. ne znam kaj reci uopce. 🙄
pa neće on to jest
tako sam jednom vidio lika kako zalijeva vrt masom iz septičke, pitam ga kako mu se ne gadi, on odgovara da će to ionako žena na placu prodati
kako se nanosi ova activ foam, iskljucivo visokotlacnim ili ima nacin da se nanosi rucno?
Oprao auto i isprobao Sonax Felgenbeast i usporedih ga sa SG Monster Wheelcleaner+ pa evo par fotki i lista opreme/kemije koja je korištena.
Oprema:
1. Kärcher K5 Full Control
2. Shiny Garage wash mitt
3. Auto Zone foam cannon
4. Gyeon Silk Dryer
Kemija:
1. Shiny Garage pre-wash citrus oil (top proizvod za predpranje pragova i unutar blatobrana)
2. Sonax ActiFoam
3. Sonax Felgenbeast
4. Shiny Garage Monster Wheelcleaner+
5. Shiny Garage premium sleek shampoo (topla preporuka za svakoga tko ručno pere auto, pogotovo tko ima crni auto kao ja )
Da kratko dam komentar što se tiče felgenbeasta, jači je definitivno od običnog xtreme-a,ima daleko ugodniji miris (neš tipa liker od višnje) i bio je gotov sa
Potrovao tri hektara zemlje... I tko zna koliko biljaka, zivotinja i ljudi...
kako se nanosi ova activ foam, iskljucivo visokotlacnim ili ima nacin da se nanosi rucno?
Kupiš si ručnu pumpicu za pjenu https://www.amazon.de/GLORIA-FoamMaster-FM-Universal-Schaumerzeuger-verstellbar/dp/B003Y7FYNY/ref=sr_1_7?dchild=1&keywords=gloria&qid=1590221410&sr=8-7
A što se tiče pšenice, bilo je kiše i vjetra tako da je skoro sva polegla
kako se nanosi ova activ foam, iskljucivo visokotlacnim ili ima nacin da se nanosi rucno?
Kupiš si ručnu pumpicu za pjenu https://www.amazon.de/GLORIA-FoamMaster-FM-Universal-Schaumerzeuger-verstellbar/dp/B003Y7FYNY/ref=sr_1_7?dchild=1&keywords=gloria&qid=1590221410&sr=8-7
Alternativno , od Karchera u Bauhausu ima nastavak za pjenu za 150kn. (Karcher FJ6)
kako se nanosi ova activ foam, iskljucivo visokotlacnim ili ima nacin da se nanosi rucno?
Kupiš si ručnu pumpicu za pjenu https://www.amazon.de/GLORIA-FoamMaster-FM-Universal-Schaumerzeuger-verstellbar/dp/B003Y7FYNY/ref=sr_1_7?dchild=1&keywords=gloria&qid=1590221410&sr=8-7
Alternativno , od Karchera u Bauhausu ima nastavak za pjenu za 150kn. (Karcher FJ6)
Isprobao sam FJ6 od svog bratića, ne bih preporučio, pjena bude jako vodenasta i za pol minute sve spadne sa auta, bolje od nekud naručit MJJC ili bilo koji drugi foam cannon tog tipa, košta otprilike isto.
Dobar Lance je oko 300kn, bilo PH Detailing ili jos vise s dostavom sa CleanYourCar. Nisam naisao na dobar lance ispod 250kn.
kako se nanosi ova activ foam, iskljucivo visokotlacnim ili ima nacin da se nanosi rucno?
Kupiš si ručnu pumpicu za pjenu https://www.amazon.de/GLORIA-FoamMaster-FM-Universal-Schaumerzeuger-verstellbar/dp/B003Y7FYNY/ref=sr_1_7?dchild=1&keywords=gloria&qid=1590221410&sr=8-7
A što se tiče pšenice, bilo je kiše i vjetra tako da je skoro sva polegla
ovkao nesto je ok da, ali bas mora imat neke specifikacije posebne ili je dovoljna bilo kakva posuda s pumpicom i spricom, tipa one koje se prodaju za 50-100kn?
kako se nanosi ova activ foam, iskljucivo visokotlacnim ili ima nacin da se nanosi rucno?
Kupiš si ručnu pumpicu za pjenu https://www.amazon.de/GLORIA-FoamMaster-FM-Universal-Schaumerzeuger-verstellbar/dp/B003Y7FYNY/ref=sr_1_7?dchild=1&keywords=gloria&qid=1590221410&sr=8-7
A što se tiče pšenice, bilo je kiše i vjetra tako da je skoro sva polegla
ovkao nesto je ok da, ali bas mora imat neke specifikacije posebne ili je dovoljna bilo kakva posuda s pumpicom i spricom, tipa one koje se prodaju za 50-100kn?
Mora imat mlaznicu sa filterom za proizvodit pjenu
Oprao i ja danas sa sonax-ovim baboonkom
I mogu rec da majmun dobro cisti
Fakat je jak, samo se nasprica, ostavi da pocrveni i ispere, bez četkanja, ko stvoren za samoposlužnu autopraonu, dođeš, našpricaš i ispereš
EDIT:
Naletio danas na jedan američki raritet na našim cestama:
Uh, dobro vi imate volje i živaca tako detaljno prati auto i isprobavati razna sredstva. Meni je vrhunac otići u praonu i oprati za 3 minute i 10kn.
meni je vrhunac popiti pivu sa frendom dok mi netko drugi pere auto
Evo još nešto zabavno, direktor od mog starog dofurao svoju mazdu 6 na neki basic detailing (pranje+poliranje+unutrašnjost), evo par slika čiščenja volana, da vam se želudac preokrene.
Ne znam sta su tu mogli zeznuti kada takve opcije postoje jedno 20 godina u autima.