Turbina zviždi
Uglavnom traje dok ne prestane zvizdati. Onda ti treba nova.
Uh....u srce si me..mjenjao sam ju dvaput na skodi 1.9 tdi 2002 god. Jedino sta je moja bila cipana na 110+hp ... ova serijska od 90hp ne ide s smjesta...troma ko krava...al izgleda da su im turbine boljka
Zato ja bježim od starih turbo dizela i tdi-a glavom bez obzira jer kao prvo turbo dizel motori su više opterećeni i više potrošeni od običnih dizel i novijih sdi motora teoretski bi mogao staviti usisnu i ispušnu granu od običnog dizela i izbacit turbinu ali opet ostaje problem sa bosch pumpom jer je predviđena za rad sa turbinom i onda bi ubrizgavala previše goriva auto bi dimio i slabije vukao .imaš tih turbina na otpadima ko salate nađi pooovnu i vozi dok ide a ako voziš tako može turbina blokirati pa se razletiti lopatice pa povući komadiće metala u usis pa ožuljati cilindre slomiti katćrike itd...
Znate li na kojoj kilometraži može riknuti turbina na 1.9 tdi 66 kilovata?
Znate li na kojoj kilometraži može riknuti turbina na 1.9 tdi 66 kilovata?
Moj tetak ima Octaviu 2003 godina sa 400000 km i nikada nije imao problema sa turbinom, a nije baš da je čuvao auto sa svojim stilom vožnje.
Koliko košta nova, a koliko polovna turbina?
Zanima me koliko dugo može turbina trajati ako zviždi, a ne troši ulje, automobil je Škoda Octavia 1.9 tdi 66 kilovata.
Vozio sam službeni Golf V 2.0 TDI kojem je turbina zviždila od prvog dana (sviđao mi se taj zvuk) i nikad nije bilo problema s njom. Prodan je sa 420 000 km i vozi dan dans s istom turbinom.
Kod mene je na 560.000 km 1.9.tdi 101 ks, samo daj vode, ulja i gasa. Suha turbina ko barut ide ko simplon iz Vranja. Turbo se mora cuti
Zanima me koliko dugo može turbina trajati ako zviždi, a ne troši ulje, automobil je Škoda Octavia 1.9 tdi 66 kilovata.
Tebi i nama zviždanje ne mora bit isti zvuk. Kad je nešto neobično na autu ide se mehaničaru, a ne na forum.
Iz iskustva, plati više prvi put i riješi nego kod majstora poznanika ili prijatelja popravljati jer ostane više živaca na broju. A kad su živci mirni zaradiš tu razliku 😛
Veci je problem kada od zvizdi svoje jer ulje probije u usis i onda motor radi na ulje iako ga pokusavas ugasiti, odlazi u crvene okretaje i ne staje dok ulje ne nestane odnosno tada ce se motor raspasti do nemoguceg popravka.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=diesel+runaway
Evo slika moje kilometraze...koja je dosta respektabilna, motor je mapiran, radi se o famoznom 1.9 TDI motoru, ne trosi ulje, prvi turbo, motor neotvaran :)
samo paziti na intervale zamjene ulja, stavljati kvalitetno ulje i peglaj :)
A za runaway kad se desi..mom prijatelju se to dogodilo na autu..otvorili smo haubu i zacepili usis zraka..ugasio se i tako uspjeli spasit motor.. :)
samo paziti na intervale zamjene ulja, stavljati kvalitetno ulje i peglaj :)
A za runaway kad se desi..mom prijatelju se to dogodilo na autu..otvorili smo haubu i zacepili usis zraka..ugasio se i tako uspjeli spasit motor.. :)
Rijetko tko zna za to
Zanima me koliko dugo može turbina trajati ako zviždi, a ne troši ulje, automobil je Škoda Octavia 1.9 tdi 66 kilovata.