Čitatelj sri 24.7.2019 12:49

Cestitke na prinovi.

 

S obzirom da ces imati bebaca, tj. djete, moj savjet ti je ipak nesto malo vece,

radi kolica i sveg ostalog sto ces morati imati sa sobom.

 

Tipa Avensis je bas pravi obiteljski automobil,

zena ga moze pretrpat, i jos ti ostane mjesta za stvari.

 

https://www.autoscout24.hr/ponude/toyota-avensis-combi-1-8-multidrive-edition-benzin-crna-8737e032-bdc3-49bd-ba80-208f757cbe77?cldtidx=2

 

Takodjer ti je C-Max (Grand) ti je prilicno dobar odabir kao obiteljski automobil.

Osobito Grand verzija sa kliznim vratima. I B-Max takodjer ima klizna, ubacivanje sjedalice nikad nije bilo lakse.

hackyuz pet 26.7.2019 13:02

Hvala!

 

Da ja isto zeni govorim da uzmemo karavancic neki ali ona je tek polozila nedavno i malo joj je tesko vozit veliko auto ona bi nesto manje u stilu nekog hyundaia i30, kia ceed , kaze mozda ford focus... tako da nije na meni nesmin trudnici stat na zulj ona bira :D ... pa evo da vas pitam oko tih auta gledam hyundaia i30 vidim dizel je skuplji od benzinca kako tu stvari stoje ? .. sta mi vi preporucate oko ovih par auta sta da gledam i tako ... znam da su i30 i ceed doslovno ista auta djelovi motor itd ... 

 

hvala vam unaprid na trudu !! 

Čitatelj pet 26.7.2019 13:10

Veci auto se lakse vozi od manjeg - manji auto se lakse parkira od veceg (osim ako ima jako veliki radijus okretanja, onda je teze parkirati i manji automobil).

 

Tko placa taj i bira vozilo. Da se moju babu pita, vozili bi Fiat 500. Al dok ja placam auto, ja ga i biram.

Jospi čet 21.11.2019 12:52

Zdravo! 
Nedavno sam položio i planiram kupiti svoj prvi auto. Ugl, kupujem rabljeni, 5 vrata i budžet mi je oko 30 000kn. 
Gledam po njuškalu i čitam po forumu pa me zanimaju Vaša mišljenja o ovim autima: 

Ford Fiesta 1.4 TDCI, 2007:  https://www.njuskalo.hr/auti/ford-fiesta-1.4-oglas-29919340

Renault Clio 1,5 DCI, 2007:https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.5-dci-2007g-samo-130-tis-km-servisna-knjiga-reg-oglas-30078707 ili https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.5-dci-5-vrata-oglas-29711406

Fiat Punto 1,2 :https://www.njuskalo.hr/auti/fiat-punto-1.2-dynamic-samo-98200-km-el-podizaci-servo-alu-15-top-oglas-27209876

Fiat Grande Punto 1,3 MLTJ 16V:https://www.njuskalo.hr/auti/fiat-grande-punto-1.3-multijet-16v-oglas-29647952

Peugeot 207 1,6 VTI, 2007:https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-207-1.6-16v-vti-oglas-30030287

 

Hvala Vam na odgovorima! :) 

Boysi ned 19.7.2020 07:18

Pozz, da li je bolje kupiti audi 6, bmw 5 ili mercedes e klasu ili c klasu da su stari 8,9 ili 10 godina ili je bolje uzeti auto staro 5 godina kao sto je mazda 6 ili kia sportage-optima, honda accord, audi a3... sto se tice motora da su 2.0 2.5 i diesel fala bogu

cijena je do 16000eura inace zivim u njemackoj pa sam gledao malo okolo i vidim da ima u toj cijeni e klase do 120000km ili bmw 5 

Zivim sam bez obitelji tako da bi mi pase i mali auto ali opet kad bi mogau birati kupio bi nesto vece 

Čitatelj pon 20.7.2020 12:01

Za 16.000€ 10g staru ragu... pa joj...

 

Imas Lexusa CT200h iz 2017. od 30-60.000km za 14-15-16.000€:

https://www.autoscout24.at/lst/lexus?sort=price&desc=0&ustate=N%2CU&size=20&page=1&cy=D&priceto=17500&kmto=100000&fregfrom=2015&atype=C&

 

 

Ako zelis nesto vece, tipa SUV, Mazda CX-5, Honda CR-V/HR-V, Toyota RAV4, sve imas od 2015 i novije ispod 16 keki.

 

Od novih bas nemas puno srece, ostaju ti B klase i micro-cars do 16.000, al to ti se ne isplati, osobito ako puno vozis otvorene ceste

i neogranicene brzine.

 

Ak zelis nesto za produzivanje pise, kupi Jaguara:

https://www.autoscout24.at/angebote/jaguar-xe-e-performance-aut-prestige-diesel-schwarz-761929cb-403d-4753-8be8-554543991951?cldtidx=1&cldtsrc=listPage

 

kostolomac pon 20.7.2020 12:08
Čitatelj kaže...

Za 16.000€ 10g staru ragu... pa joj...

 

Imas Lexusa CT200h iz 2017. od 30-60.000km za 14-15-16.000€:

https://www.autoscout24.at/lst/lexus?sort=price&desc=0&ustate=N%2CU&size=20&page=1&cy=D&priceto=17500&kmto=100000&fregfrom=2015&atype=C&

 

 

Ako zelis nesto vece, tipa SUV, Mazda CX-5, Honda CR-V/HR-V, Toyota RAV4, sve imas od 2015 i novije ispod 16 keki.

 

Od novih bas nemas puno srece, ostaju ti B klase i micro-cars do 16.000, al to ti se ne isplati, osobito ako puno vozis otvorene ceste

i neogranicene brzine.

 

Ak zelis nesto za produzivanje pise, kupi Jaguara:

https://www.autoscout24.at/angebote/jaguar-xe-e-performance-aut-prestige-diesel-schwarz-761929cb-403d-4753-8be8-554543991951?cldtidx=1&cldtsrc=listPage

 

 Ti mi isto predlazes ''egzotiku'' tipa lexus ili jaguar, stvarno ili se zezas?

 Koji će mu klinac to, neka uzme nešto što će lako servisirat, dostupnost original-zamjenskih dijelova, servisa itd. ,   ovo dvoje što mu predlažeš je najgora opcija.....

 Gore kod njega su inače većinom na cesti ''domaći'' auti, tipa, bmw, mercedes, komplet VAG grupa itd.... sa egzotikom neka se netko drugi zeza

 

 

Ako ne ides na ''domaća'' riješenja, mazda ili kia nisu losa opcija, pogotovo novija izdanja.

MGloc pon 20.7.2020 12:23

Bolje noviji auto sa 50k km nego taj bmw 5 sa 180000km ili e klasa taman na 200000km ti dolaze i veliki servisi i problemi pocinu lagano izvirat pa si racunaj par tisuca eura u najgorijem slucaju.

Posto ti je prvi auto uzmi neki A3 ili slicno radi osiguranja do 120-150ks.

hahhaajaads pon 20.7.2020 12:51

Ako ti pase i veci auto ja bi onda radije na SUVa isao, tipa CR-V. Jedino je problemcic sta su oni maknuli onaj 2.2 iDTEC sa 150ks i uveli 1.6 iDTEC sa 118kw, dok je onaj slabiji brat isto 1.6 iDTEC sa 88kw imao garanciju na motor cak milion km. Gledam po Honda grupi/forumima i ovaj od 88kw nema mane, cak nije niti preslab s obzirom da se radi o SUVu. A oni se nadju po 15-16k eura, 2016-2017 godina sa prakticki malo km. Jedino - kod njih je sto dolaze sa onom standardnom multimedijom bez navigacije, pa ako bi naisao na neki "stock" CR-V onda bi si morao i ubacit neku multimediju.

Čitatelj pon 20.7.2020 13:52
kostolomac kaže...

 

 Ti mi isto predlazes ''egzotiku'' tipa lexus ili jaguar, stvarno ili se zezas?

 Koji će mu klinac to, neka uzme nešto što će lako servisirat, dostupnost original-zamjenskih dijelova, servisa itd. ,   ovo dvoje što mu predlažeš je najgora opcija.....

 Gore kod njega su inače većinom na cesti ''domaći'' auti, tipa, bmw, mercedes, komplet VAG grupa itd.... sa egzotikom neka se netko drugi zeza

 

 

Ako ne ides na ''domaća'' riješenja, mazda ili kia nisu losa opcija, pogotovo novija izdanja.

 

Lexus = Toyota - sve je ispod haube isto, jedino je unutrasnjost luksuzna, bolje zvucno izolirana itd.

A cijena dijelova je jednaka, kupio Denso-Toyota ili Denso-Lexus, isto je, od filtra, ulja, itd itd. Nema se sta pokvarit.

 

Jaguar je naravno sala - zato sam i napisao - produzuje pisu. Nista drugo. I nije skup za odrzavanje, ako se radi 5000km godisnje.

izzy007 pon 20.7.2020 17:27

Lako je kupiti, teško je održavati. Moje osobno mišljenje je da ako uzimaš A6, E klasu ili 5icu BMW onda samo 3.0 ili ništa. Uzeti takav auto sa jadnim 2.0 motorom je grijeh. Što bi rekao dr. Nele, il si bos il si Hadžija.
Inače BMW dizel motori sa 20 oznakom (320D, 520D) imaju problem s lancem koji puca i mora se mijenjati na 160.000-200.000km. Zamjena lanca znači da cijeli motor mora van ići da se to odradi. Negdje sam čuo da Njemački servisi tu uslugu naplaćuju 3.000 do 6.000€. pa ako ideš na 2.0D BMWa obavezno to pogledaj.

Čitatelj pon 20.7.2020 18:03

Za 6000€ kupis Daciu Sandero 2018 sa 50.000km, a ne da mjenjas lanac na 10g starom krsu.

https://www.autoscout24.at/angebote/dacia-sandero-sce-75-laureate-benzin-weiss-7ab74446-09c5-4df7-9038-212c958c2985?cldtidx=1&cldtsrc=listPage

 

Nije nista atraktivna, al ju vozis jos 5 godina i prodas za 3000€.

 

Iskreno, prije bi kupio ocuvani BMW iz 80ih, pa recimo do 92-93, nego ove "nove" iz zadnjih 20 godina.

Kvaliteta i BMW vise ne idu u istu recenicu.

 

Audi isto tako - previse jeftinih VW dijelova, u prekompleksni Quatro pogon.

 

Merc cak ima i OK masina (koje nisu sve Renault), ali opet problemi sa elektronikom,

jer auto ima vise senzora i racunala nego prosjecni server-room.

 


Lexus je klasicna Toyota, sa drugim Body-Kitom i luksuznim materijalima.

Sve ostalo je jedna te ista Toyota - ista platforma - jeftino odrzavanje, od popravaka klasika,

mjenjas ulje, filtre, diskove, amortizere itd. Nema puno slabih tocki. Vozi se fino.

 

Il Hondu, ako zelis nesto dinamicnije. Mazdu takodjer.

 

 

picajzla0707 pon 20.7.2020 18:14

Toyota je zakon, corolla '98 godište, tehnički prolazi iz prve. Popravljao u zadnjih osam godina samo zadnje kočnice, nešto na prednjem ovjesu i četkice na anlaseru. Limarija bez hrđe, jedino se boja počela ljuštiti na krovu, no to na dalmatinskom suncu nije ništa čudno, kod fiata se to događa kod upola mlađih godišta.
Sljedeći auto - zna se :)))

MGloc pon 20.7.2020 18:25

Citatelj vam dobro govori, evo ja kazem iz svoga iskustva: uzeo privatno golf 6 1.6tdi 2009 prosle godine u 11mjesecu tad je imao 195tkm , sada ima 205tkm dosad sam promjenio cijeli set kvacila SACHS platio u HR 4000kn , cilindar kvacila u PORSCHE-u 520e ,akumulator u ÖAMTC 240e,izmjena ulja u masini i filtera klime-zraka 150e , ljetne gume i alu felge 690e dobro to je bio luksuz ali ovo se nije moglo izbjeci da se ne popravi.

Posto ti je ovo prvi auto uzmi noviji sa manje konja ne mora imat 170ks dovoljno je i 130-140 bitno da prodavac daje garaniciju.

 

hahhaajaads pon 20.7.2020 18:36
izzy007 kaže...

Inače BMW dizel motori sa 20 oznakom (320D, 520D) imaju problem s lancem koji puca i mora se mijenjati na 160.000-200.000km. Zamjena lanca znači da cijeli motor mora van ići da se to odradi. Negdje sam čuo da Njemački servisi tu uslugu naplaćuju 3.000 do 6.000€. pa ako ideš na 2.0D BMWa obavezno to pogledaj.

 Moraju se oni i prije mjenjat, sve ovisi kakva marka se uzme ali i ona najbolja "original" moze puknut za 50tkm... U HRV sa originalnim dijelovima sa rukama kosta cca 8000kn, sumnjam da je vani vise od toga jer vec se bilo pricalo na BMW forumu da ti sam mozes uzet dijelove iz nekog ducana za "sicu" (tipa po 400injak € kostaju svi dijelovi, kao zamjenski dio ali koji ima bmw logo na njemu, tj. originala i kao provjeren je). No ja osobno nikad nebi uzeo taj N47 motor kojeg je uopce riskantno malo "protegnut", jer ne znam kakvo je ulje sipano, ne znam kak se auto vozio i samo je pitanje kad se bude raspao i uhvatio cijeli motor sa time... A B47 krece tek G30.

Čitatelj pon 20.7.2020 22:09

Nece ti u DE to nitko za 1000€ napraviti. Cijela masina mora van, lanac je na blesavom mjestu,

ruke ces platiti bar 2500€. Evo za usporedbu, meni je netko razbio straznja desna vrata,

puni kasko, pocinitelj nepoznat, morao sam platiti ucesce od 750€, jer pocinitelj nije nadjen.

 

Ukupni ceh je 2936€, od toga 670€ za vrata, 176€ za lak za cijelu desnu stranu (jer kad se mijenjaju

vrata, kuzila bi se razlika u boji, pa lakiraju cijelu stranu), i ostatak otpada na ruke - 2090€ tocno (sa porezom).

 

U HR bi naravno platio vrata i lak + 500kn ruke, i ispalo bi me 1000€ (i umjesto da placam puni kasko 2000€ godisnje,

placao bi ga 8000kn godisnje).

 

No svejedno je puno. To su masine sa problemom i gotovo. Kad se to slozi kak spada, lanac traje vjecno.

A i ove sto su mjenjali u garanciji, i oni su pucali, a i kad ga sam promjenis, nemas garancije da nece puknut ili se rastegnut

do te mjere da ti razvali masinu.

 

Problem europskih vozila je sto stalno izmisljaju nove masine, a ne usavrsavaju stare. Evo Toyota gura tehnologiju staru 20 godina.

Ali u tih 20 godina su te iste masine doveli do perfekcije. 1.2T je vec osma generacija. Sad zapravo deveta.

1.8h je deveta generacija, vuce se jos iz 90ih od Priusa. Al naravno da to vise nije niti ista masina niti iste baterije, ali

je na istoj tehnologiji radjeno i usavrsavano.

 

Sad tek dolaze sa novim trocilindrasima sa i bez hibrida (stisla ih EU, kao i svakog, sad svi moraju imati i hibrid i trocilindrasa),

i tek ce se vidjeti kako ce ta prva generacija podnositi kilometre i godine. Osobno ju nebi dirao slijedecih 5 godina.

Prvi model koji ce imati te masine je Yaris Cross, i vrlo vjerovatno Corolla Cross (ako ju dobijemo u EU).

 

Ta ekologija je napravila puno dobrog za prirodu i kvalitetu zivota, ali i puno toga lose za auto industriju.

Pogledaj Subaru - boxeri nece postati zeleniji, ali da to nekako nadoknade, u 2019. su maknuli sve rucne mjenjace

i zamjenili ih CVT-om, zbog manje potrosnje, i time ta vozila gube i gust i trajnost, jer subi-cvt nije nesto trajan.

A u 2020 su dodali i mild-hibride, naravno sa CVT-om. To vise nije to. Hvala al ne hvala, ak vozim Subaru, zelim rucni mjenjac.

 

Ford je pametan, stari EcoBoost 1l/L3 - dodali mild-hibrid, ali zadrzali rucni mjenjac koji je trajan, dok Fordov automatski sa dvije spojke

je cisto zlo, i sva sreca nisu izbacili rucni mjenjac - cak i na hibridu. Smijesno je, 2018. kad sam ih pitao "kad ce Ford hibrid",

odgovor je bio "nikad, to nije Ford i nije nas core business", i kako se zbog ekologije brzo core-business mijenja.

 

No cisto sumnjam da ce ti EcoBoosti imati problema sa mehanickim djelom - ako i budu, to ce biti hibridna komponenta,

i remen koji pluta u ulju cijelo vrijeme - pitanje je koliko je to stetno za remen. No opet pametnije i to,

nego svakih 3 godine mjenjati masinu skroz, i nikad ju ne usavrsiti (EU proizvodjaci, al svi, svabe, francuzi, svi svi svi).

 

Nekad to nije bilo tako, bili su inkrementalni pomaci, to se vidi u 80ima i 90ima. Al to ne donosi novce, jer puno je aftermarket

dijelova koji pasu na sve generacije, a ovako aftermarket proizvodjaci moraju puno uloziti da naprave zamjenske dijelove,

za nesto sto se prodaje 5 godina - ne isplati se. A OEM-u se isplati, jer proizvodi manje kolicine, ogranici ih

da ne stoje na skladistu dzabe, i cijena to isto prati, pa potrosac fino i plati.

 

Po tome je i Fiat bolji, osobito njihovi dizeli, idu lagano i inkrementalno, zapravo kad pogledas koliko god Fiat ima

problema sa drugim stvarima, njihovi dizeli su trajni (naspram benzinaca koji nisu), tako da ti na Fiatu

prije krepa klima, inverter, propisa radijator itd, nego sto ti crkne dizelska masina (crkne ti bosh pumpa, al nju radi bosh a ne Fiat).

hahhaajaads pon 20.7.2020 22:30
Čitatelj kaže...

Nece ti u DE to nitko za 1000€ napraviti. Cijela masina mora van, lanac je na blesavom mjestu,

ruke ces platiti bar 2500€. Evo za usporedbu, meni je netko razbio straznja desna vrata,

puni kasko, pocinitelj nepoznat, morao sam platiti ucesce od 750€, jer pocinitelj nije nadjen.

 

Ukupni ceh je 2936€, od toga 670€ za vrata, 176€ za lak za cijelu desnu stranu (jer kad se mijenjaju

vrata, kuzila bi se razlika u boji, pa lakiraju cijelu stranu), i ostatak otpada na ruke - 2090€ tocno (sa porezom).

 

U HR bi naravno platio vrata i lak + 500kn ruke, i ispalo bi me 1000€ (i umjesto da placam puni kasko 2000€ godisnje,

placao bi ga 8000kn godisnje).

 

No svejedno je puno. To su masine sa problemom i gotovo. Kad se to slozi kak spada, lanac traje vjecno.

A i ove sto su mjenjali u garanciji, i oni su pucali, a i kad ga sam promjenis, nemas garancije da nece puknut ili se rastegnut

do te mjere da ti razvali masinu.

 

Problem europskih vozila je sto stalno izmisljaju nove masine, a ne usavrsavaju stare. Evo Toyota gura tehnologiju staru 20 godina.

Ali u tih 20 godina su te iste masine doveli do perfekcije. 1.2T je vec osma generacija. Sad zapravo deveta.

1.8h je deveta generacija, vuce se jos iz 90ih od Priusa. Al naravno da to vise nije niti ista masina niti iste baterije, ali

je na istoj tehnologiji radjeno i usavrsavano.

 

Sad tek dolaze sa novim trocilindrasima sa i bez hibrida (stisla ih EU, kao i svakog, sad svi moraju imati i hibrid i trocilindrasa),

i tek ce se vidjeti kako ce ta prva generacija podnositi kilometre i godine. Osobno ju nebi dirao slijedecih 5 godina.

Prvi model koji ce imati te masine je Yaris Cross, i vrlo vjerovatno Corolla Cross (ako ju dobijemo u EU).

 

Ta ekologija je napravila puno dobrog za prirodu i kvalitetu zivota, ali i puno toga lose za auto industriju.

Pogledaj Subaru - boxeri nece postati zeleniji, ali da to nekako nadoknade, u 2019. su maknuli sve rucne mjenjace

i zamjenili ih CVT-om, zbog manje potrosnje, i time ta vozila gube i gust i trajnost, jer subi-cvt nije nesto trajan.

A u 2020 su dodali i mild-hibride, naravno sa CVT-om. To vise nije to. Hvala al ne hvala, ak vozim Subaru, zelim rucni mjenjac.

 

Ford je pametan, stari EcoBoost 1l/L3 - dodali mild-hibrid, ali zadrzali rucni mjenjac koji je trajan, dok Fordov automatski sa dvije spojke

je cisto zlo, i sva sreca nisu izbacili rucni mjenjac - cak i na hibridu. Smijesno je, 2018. kad sam ih pitao "kad ce Ford hibrid",

odgovor je bio "nikad, to nije Ford i nije nas core business", i kako se zbog ekologije brzo core-business mijenja.

 

No cisto sumnjam da ce ti EcoBoosti imati problema sa mehanickim djelom - ako i budu, to ce biti hibridna komponenta,

i remen koji pluta u ulju cijelo vrijeme - pitanje je koliko je to stetno za remen. No opet pametnije i to,

nego svakih 3 godine mjenjati masinu skroz, i nikad ju ne usavrsiti (EU proizvodjaci, al svi, svabe, francuzi, svi svi svi).

 

Nekad to nije bilo tako, bili su inkrementalni pomaci, to se vidi u 80ima i 90ima. Al to ne donosi novce, jer puno je aftermarket

dijelova koji pasu na sve generacije, a ovako aftermarket proizvodjaci moraju puno uloziti da naprave zamjenske dijelove,

za nesto sto se prodaje 5 godina - ne isplati se. A OEM-u se isplati, jer proizvodi manje kolicine, ogranici ih

da ne stoje na skladistu dzabe, i cijena to isto prati, pa potrosac fino i plati.

 

Po tome je i Fiat bolji, osobito njihovi dizeli, idu lagano i inkrementalno, zapravo kad pogledas koliko god Fiat ima

problema sa drugim stvarima, njihovi dizeli su trajni (naspram benzinaca koji nisu), tako da ti na Fiatu

prije krepa klima, inverter, propisa radijator itd, nego sto ti crkne dizelska masina (crkne ti bosh pumpa, al nju radi bosh a ne Fiat).

 Oce... Imas hrpa neovlastenih majstora sa BMW grupe na fejsu/forumu koji u Austriji/Njemackoj rade upravo takve stvari. Motor cak nit ne mora van, moze se samo sa cupanjem mjenjaca no onda je trunku teze sve to napravit ali opet se napravi. Znaci ako su dijelovi cca 400€, ruke ce bit mozda 500-600€. Lanac ne traje vjecno, bar kod ovih sa N47 motorom, imali su vec kao par puta upgrade lanca kao na neki deblji ali opet su ljudima pucali bez ikakvog znaka... Iako, ako tamo ne nadje nikog uvijek moze otic do nas ili u sloveniju na zamjenu, jeftinije je to nego placat nekom seljaku 2500€ za to.

Čitatelj pon 20.7.2020 23:09

Ako netko radi u AT/DE za sicu, onda ne cijeni svoj rad, jer troskovi energenata,

najma prostora, osiguranja i sveg drugog su visestruko veci nego u ExYu.

 

Dakle, kod takvih je posla ili preko glave, pa ne stignu ni pisat na vrijeme,

sto znaci dugo cekanje za tako nesto, ili ti sfusare na brzaka.

 

Hvala, al ne hvala. Bolje platit malo vise da se napravi kak spada,

i da imas jamstvo na rad. Ne misli svatko tako, al eto, naucis s godinama,

da si presiromasan da bi kupovao jeftino.

hahhaajaads uto 21.7.2020 12:25
Čitatelj kaže...

Ako netko radi u AT/DE za sicu, onda ne cijeni svoj rad, jer troskovi energenata,

najma prostora, osiguranja i sveg drugog su visestruko veci nego u ExYu.

 

Dakle, kod takvih je posla ili preko glave, pa ne stignu ni pisat na vrijeme,

sto znaci dugo cekanje za tako nesto, ili ti sfusare na brzaka.

 

Hvala, al ne hvala. Bolje platit malo vise da se napravi kak spada,

i da imas jamstvo na rad. Ne misli svatko tako, al eto, naucis s godinama,

da si presiromasan da bi kupovao jeftino.

 Pa ima fusera ali ima i normalnih. Opet kazem, ako vec netko tolko trazi onda se radije isplati otic u Sloveniju ili Hrvatsku to napravit za duplo manje. Tipa kod Slovenaca se to kvalitetno sa rukama i oriđiđi dijelovima napravi za ~800-900€, kod nas se to moze napravit i za ~700€ ako si sam narucis dijelove iz Njemacke, dok imas i kod nas onih koji sve potraze za tebe i ugrade sve za ~1500€.

Čitatelj uto 21.7.2020 12:34

Ako ti je to jedino vozilo, i treba ti svakodnevno, ne vjerujem da ces gubit dva dana (minimum),

da bi ustedio, osobito ako moras odvesto 6-10h samo da bi stigao na destinaciju.

 

Servis radis tamo gdje zivis, i to je to. Eventualno da zivis na granici sa slovenijom/hrvatskom, pa eto, imas dva sata

voznje pa nije problem, skocis tamo i nazad. A sta ce netko iz Berlina, vozit se cijeli dan, da bi ustedio parsto eura na servisu.

 

Nek kupi automobil koji ne otporan i ne zahtjeva skupa odrzavanja, ako zeli nesto premium, ima Lexusa,

ako zeli nesto startnije, ima Hondu i Mazdu, ako zeli dobar pogon na sva 4 ima Subaru (obavezno polovnjak sa rucnim mjenjacem),

ako zeli ustedjeti i samo voziti dok kotaci ne prohrdjaju ima Toyotu.

 

Svatko vozi sto zeli. Al kao prvo vozilo nesto tako skupo za odrzavanje - nebi. Radije nek novce stavlja sa strane za kupnju stana,

skupi su. Nije da kao u HR, kupis u unutrasnjosti stan za 30.000€ od 60 kvadrata. u AT/DE te to kosta od 300-350.000€,

s tim da moras avansirati dio prije kupnje (nekih 30%), a ostatak na kredu na 30 godina.

 

Il kupis dva stana u HR, iznajmis ih, i cekas. I kasnije prodas za duplo, kupis opet nove i vrtis lovu.

Svako vozilo (osim radnog stroja) je gubitak novca. Sponzoruse da znaju koliko kosta jedan dobar traktor, nebi ni prismrdile BMW-u.

cvaja997 uto 21.7.2020 15:25

Ima tko friška iskustva što napravit kod kupnje polovnog automobila od fizičke osobe? Problem je kod prijepisa, ako prijašnji vlasnik ima dugovanja, ja ne mogu prepisat auto. Kako provjerit dal vlasnik mulja nešto?

Strm uto 21.7.2020 15:41
cvaja997 kaže...

Ima tko friška iskustva što napravit kod kupnje polovnog automobila od fizičke osobe? Problem je kod prijepisa, ako prijašnji vlasnik ima dugovanja, ja ne mogu prepisat auto. Kako provjerit dal vlasnik mulja nešto?

 Odeš sa njime na tehnički pregled, nećeš moći auto prepisati na sebe ako ima nekakvih dugovanja, ako ih ima on ih može tamo na licu mjesta podmiriti i sve pet

Strm uto 21.7.2020 15:45
Čitatelj kaže...

Nece ti u DE to nitko za 1000€ napraviti. Cijela masina mora van, lanac je na blesavom mjestu,

ruke ces platiti bar 2500€. Evo za usporedbu, meni je netko razbio straznja desna vrata,

puni kasko, pocinitelj nepoznat, morao sam platiti ucesce od 750€, jer pocinitelj nije nadjen.

 

Ukupni ceh je 2936€, od toga 670€ za vrata, 176€ za lak za cijelu desnu stranu (jer kad se mijenjaju

vrata, kuzila bi se razlika u boji, pa lakiraju cijelu stranu), i ostatak otpada na ruke - 2090€ tocno (sa porezom).

 

U HR bi naravno platio vrata i lak + 500kn ruke, i ispalo bi me 1000€ (i umjesto da placam puni kasko 2000€ godisnje,

placao bi ga 8000kn godisnje).

 

No svejedno je puno. To su masine sa problemom i gotovo. Kad se to slozi kak spada, lanac traje vjecno.

A i ove sto su mjenjali u garanciji, i oni su pucali, a i kad ga sam promjenis, nemas garancije da nece puknut ili se rastegnut

do te mjere da ti razvali masinu.

 

Problem europskih vozila je sto stalno izmisljaju nove masine, a ne usavrsavaju stare. Evo Toyota gura tehnologiju staru 20 godina.

Ali u tih 20 godina su te iste masine doveli do perfekcije. 1.2T je vec osma generacija. Sad zapravo deveta.

1.8h je deveta generacija, vuce se jos iz 90ih od Priusa. Al naravno da to vise nije niti ista masina niti iste baterije, ali

je na istoj tehnologiji radjeno i usavrsavano.

 

Sad tek dolaze sa novim trocilindrasima sa i bez hibrida (stisla ih EU, kao i svakog, sad svi moraju imati i hibrid i trocilindrasa),

i tek ce se vidjeti kako ce ta prva generacija podnositi kilometre i godine. Osobno ju nebi dirao slijedecih 5 godina.

Prvi model koji ce imati te masine je Yaris Cross, i vrlo vjerovatno Corolla Cross (ako ju dobijemo u EU).

 

Ta ekologija je napravila puno dobrog za prirodu i kvalitetu zivota, ali i puno toga lose za auto industriju.

Pogledaj Subaru - boxeri nece postati zeleniji, ali da to nekako nadoknade, u 2019. su maknuli sve rucne mjenjace

i zamjenili ih CVT-om, zbog manje potrosnje, i time ta vozila gube i gust i trajnost, jer subi-cvt nije nesto trajan.

A u 2020 su dodali i mild-hibride, naravno sa CVT-om. To vise nije to. Hvala al ne hvala, ak vozim Subaru, zelim rucni mjenjac.

 

Ford je pametan, stari EcoBoost 1l/L3 - dodali mild-hibrid, ali zadrzali rucni mjenjac koji je trajan, dok Fordov automatski sa dvije spojke

je cisto zlo, i sva sreca nisu izbacili rucni mjenjac - cak i na hibridu. Smijesno je, 2018. kad sam ih pitao "kad ce Ford hibrid",

odgovor je bio "nikad, to nije Ford i nije nas core business", i kako se zbog ekologije brzo core-business mijenja.

 

No cisto sumnjam da ce ti EcoBoosti imati problema sa mehanickim djelom - ako i budu, to ce biti hibridna komponenta,

i remen koji pluta u ulju cijelo vrijeme - pitanje je koliko je to stetno za remen. No opet pametnije i to,

nego svakih 3 godine mjenjati masinu skroz, i nikad ju ne usavrsiti (EU proizvodjaci, al svi, svabe, francuzi, svi svi svi).

 

Nekad to nije bilo tako, bili su inkrementalni pomaci, to se vidi u 80ima i 90ima. Al to ne donosi novce, jer puno je aftermarket

dijelova koji pasu na sve generacije, a ovako aftermarket proizvodjaci moraju puno uloziti da naprave zamjenske dijelove,

za nesto sto se prodaje 5 godina - ne isplati se. A OEM-u se isplati, jer proizvodi manje kolicine, ogranici ih

da ne stoje na skladistu dzabe, i cijena to isto prati, pa potrosac fino i plati.

 

Po tome je i Fiat bolji, osobito njihovi dizeli, idu lagano i inkrementalno, zapravo kad pogledas koliko god Fiat ima

problema sa drugim stvarima, njihovi dizeli su trajni (naspram benzinaca koji nisu), tako da ti na Fiatu

prije krepa klima, inverter, propisa radijator itd, nego sto ti crkne dizelska masina (crkne ti bosh pumpa, al nju radi bosh a ne Fiat).

Nigdje ne spominješ Renault, i njihov 1.5dci

 

Oni su potrošili puno godina na razvijanje tog motora, koristi ga i ford i mercedes i ne žale se haha

 

A iz prve ruke mogu reći da 1.5dci okrenu bez greške preko 300.000 bez ikakvog ozbiljnijeg kvara, kvačilo tek dođe na oko +250.000km

Čitatelj uto 21.7.2020 15:48

Jesam:

Čitatelj kaže...

Merc cak ima i OK masina (koje nisu sve Renault), ali opet problemi sa elektronikom,

jer auto ima vise senzora i racunala nego prosjecni server-room.

 

 

MGloc uto 21.7.2020 15:55

Nemoj zaboravit:Kod fusarenja i radi takvih "majstora" koji rade posao koji dode 3000€ oni ga naprave za 1800€ u supi za drva na drvenim klocnama obicno placas dva puta.Cisti primjer stari uzeo golf 4 sdi getriba popravljana u Bosni za 100€ nakon pola godine opet osla , popravio opet ali ovaj put u HR za 1500kn vise nije bilo problema.

 

Moj sef kupio a6 2012 3.0tdi automatik oko 200ks , getriba popravljana u Sloveniji za 1600€ , naravno da je opet bilo problema i da je ostavio 4000€ eura u dva navrata da se popravi kak spada , ne kuze ni u porscheu u cemu je problem , ja koliko sam vidio dosta ljudi se zali na taj mislim da je S-tronic.Zasad nema problema vec 4 mjeseca da kucne u drvo.Naravno najvaznije je nac dobrog majstora i koji ima alat,znanja i iskustva po getribi sarafat da napravi kak spada.

 

Ma u Zagrebu ne vrijedi stan ni kupovat kada potresi tresu stalno...

Syke sri 22.7.2020 17:38
izzy007 kaže...
Inače BMW dizel motori sa 20 oznakom (320D, 520D) imaju problem s lancem koji puca i mora se mijenjati na 160.000-200.000km. Zamjena lanca znači da cijeli motor mora van ići da se to odradi. Negdje sam čuo da Njemački servisi tu uslugu naplaćuju 3.000 do 6.000€. pa ako ideš na 2.0D BMWa obavezno to pogledaj.

 

Noviji motori (Bxx) nemaju problem s lancem. U Tomiću se to promjeni za cca 10000 kn, tako da ne znam o kakvim ti ciframa pričaš.

Strm čet 23.7.2020 08:02
Čitatelj kaže...

Jesam:

Čitatelj kaže...

Merc cak ima i OK masina (koje nisu sve Renault), ali opet problemi sa elektronikom,

jer auto ima vise senzora i racunala nego prosjecni server-room.

 

 

 Reno nema problema sa elektronikom baš, njima su najveća mana kao i na svakom dizelu, dizne i egr ventili, ostalo se ne kvari

SuperDox čet 23.7.2020 10:40

kupio sam fiat stilo 1.9 jtd 2005 godina. motor mu je mapiran na 170ks. kupio ga prije tjedan dana i majstor je bio samnom. 

kada mu se doda malo jace gasa, iza sebe ostavljam jako puno crnog dima. kaze dok je crno dobro je, no nekako mi to izgleda kao velika količina dima. čak me počelo brinut da nebi ima problema na eko testu prilikom tehničkog pregleda

picajzla0707 čet 23.7.2020 11:13

Hebem ti majstora, dobro je njemu, a što s nama ostalima. Nema mi gore nego kad se vozim iza takvog, najčešće neke karampane od dizel golfa i gušim se u njegovom dimu. Sve bi takve momentalno potjerao s ceste dok to ne srede, samo što našu policiju realno boli kurac dok god si registriran