love2ml86 uto 25.6.2019 10:48
Čitatelj kaže...

Mozes gledati i Civica, Mazdu 3 i slicne japance.

Samo Civica naci da nije modan i gazen do iznemoglosti je jack-pot.

 

Corolla je uglavnom vise-manje obiteljsko vozilo, i ako ju je vozio netko

ozbiljniji, uglavnom nemas frke. Mozes i Celicu naci, to je prepakirana Corolla,

ali one su isto kao i Civic, uglavnom jako modane i gazene do iznemoglosti.

 

Mazda 3 je isto fino vozilo, gledaj samo da nije trula. Zapravo kod svih japanaca

gledaj da nisu truli - iz mog iskustva, najbrze trule, nemam pojma zasto,

ali ne vole europski snijeg i sol nikako. Tu su dojce ipak bolji - a najjaci su bili SAAB-ovi,

ostavis ga u soli, nece mu bit nista, jednostavno su bili nepoderivi (al zaboravi to kao dnevno vozilo, prestari su).

 

S obzirom da ces raditi jako malo kilometara, ispod 5000km godisnje (po tvojoj racunici),

ja bi uzeo 1.4 i mijenjao ulje i filtre jednom godisnje, i kroz par godina

skupis novce za nesto vece, uz pretpostavku da ce te Corolla sluziti bez opurtunitetnih troskova.

 

https://www.index.hr/oglasi/toyota-corolla-1-4-wv-ti/oid/1808171

 

Primjerice ova, pogledas dali je trula, kako reagira volanom, dali vuce u koju stranu,

pogledas razmake izmedju vrata i haube, da vidis dali je lupana.

A ako je trgovac posten i iskren, nebi trebalo biti problema. Mozda ti ju i spusti na 12.000kn ili manje.

Sto ti vise ostane, to bolje, jer ulaganja u takvo vozilo ces imati kad tad, i bolje imati lovu sa strane, nego se hvatat za glavu.

 

I nemoj stedit na ulju, makar napravio 2000km godisnje, promjeni ga. Ulje je hidroskopsko,

i kad vozis kratke rute, vlaga iz zraka ne stigne ispariti, i ulje vise nije kvalitetno (vidis na cepu da postane mlijecno,

kao majoneza), to je znak da vozis puno kratkih ruta i da vlaga iz ulja ne stigne ispariti.

 

 

Mazda 3 do 2000€?

Čitatelj uto 25.6.2019 11:10

Za uvoz ne znam, to ces morati pitati neke od ljudi u temi Automobili,

ima ih koji redovno uvoze iz Italije, Austrije, Njemacke itd.

 

Ali sto je veci CO2, to je uvoz skuplji.

 

Nisu ni ovo savrseni primjerci, ali eto,

nebi ih na nevidjeno, jer Japanci hrdjaju, a Mazde tog godista su kao banane,

jako jako trule. Izvana mi cak nebi smetalo, pobrusim, prekitam, za sitne pare se vozim,

ali ako je odozdola trula, neces se dugo vozit.

Čitatelj sri 26.6.2019 13:17
0verlord kaže... 

 Zgadio si mi japance!

 

A sta ocekujes od 15+ godina starog Japanca, koji je vozen po njemackoj i austriji,

gdje je snijeg i led 6-7 mjeseci godisnje, a kolicina bacene soli se ne moze ni izmjeriti?

 

Da nema hrdje? Zaboravi, i sa podnom zastitom svejedno prohrdjaju nakon toliko godina.

Zato i je cijena takva kakva je. To vozilo kupis da ga vozis dok se ne raspadne,

i nadas se da ce to biti 3-4 godine, i do tad ustedis za nesto posteno.

 

Znas kako se kaze - sto uciniti sa zadnjih 100€? 50€ ubaci u tank i vozi se na posao.

Čitatelj sri 26.6.2019 17:01

Iskreno, ja nebi. Hyundai/Kia danas mi je super. Al svi koje znam da su imali Geza,

nemaju dobra iskustva s njim. Ako bas znas da je u dobrom stanju, i mehu kojeg ne laze da ti ga pregleda,

onda ga na 12.000kn moze spustit i prodat. Al ovako, tesko. Kupis i onda za par tisuca kilometara ti treba jos toliko da ga skrpas.

 

 

oddball sri 26.6.2019 17:19

Hyundai Getz benzinac je mehanički jako pouzdan i nepoderiv, mana im je što im vole procvjetati stražnji rubnjaci i pragovi.

Za 15k se nađe i facelift model (od 2006.) 1.1 sa klimom. 

Milka30 čet 27.6.2019 11:56
aloevera13 kaže...

 zasto? ja sam mislio da su vvti 1.4,1.6 dosta pouzdani kod toyote?

Zato što nisu ni za k...c te mašine!

Prepuno elektronike i cesto se kvare i teško popravljaju.

1.6 vti je kao malo bolji,ali jako puno troše ulja i to im je mana.

Dovoljno je ukucati u Google  i vidjeti iskustva ljudi.

Milka30 čet 27.6.2019 14:01

VTI.

To ti je "kao" bmwova mašina i ugrađuje se u nek Peugeote,Citroene,Suzukije,Toyote...ali zanimljivo ne i u Bmw.

No,kao sto vidim,pogresio sam jer je ovdje rijec o VVTI,sto ocito nije rijec o vti sranju

Čitatelj uto 16.7.2019 08:16

Zapamti dvije stvari:

1. Tko polako ide - daleko stigne

2. Do 60kmh si ti gazda vozilu, nakon 60kmh vise nisi gazda vozilu

 

Tako da, nije najbrzi put i najbolji put - do 60 ti se uglavnom tesko moze ista desiti (osim ako si alkoholiziran,

jako umoran, ili dozivis nekakav oblik napada/srcani/mozdani, ali to su nepredvidljive situacije).

 

Drzis se propisa, opreznije po gradu, osobito gdje je kolicina pjesaka i biciklista povecana,

i nemas problema. Vece brzine ostavis za autoput i brze ceste.

 

Redovno provjeri pritisak u gumama, one te zaustavljaju kad je hitno. Vezi se, makar parkirao na cesti, vezi se,

nije jednom da sam vidio da je netko preparkirao, a drugo vozilo ga pokupi s boka,

i dodje do trzaja i udaraca glave u okvir vrata ili staklo, gdje nastaju jos dodatne nepotrebne ozlijede.

 

https://www.youtube.com/watch?v=9tPzALVSSvs

 

I gle, ako nisi siguran - uspori - kome smetas, zaobici ce te. Nikad ne pretici kolonu vozila,

makar vidio da to drugi rade. Jednostavno se ne isplati. Ako zelis prestici vozilo ispred sebe,

i nisi siguran da ces imati dovoljno snage da ubrzas na zeljenu brzinu, a blizi se krivina,

radije odustani od prestizanja, bit ce jos prilike za zaobilazenje.

 

Eto, to su ti neki od osnovnih savjeta, uz njih ces polako dobivati sve bolji osjecaj ceste,

okoline i brzine, i ako redovno radis sve po odredjenim pravilima, predje ti u naviku

raditi ispravno - i kad se to desi, onda si sazrio.

 

Isto vrijedi i za greske - ako naviknes voziti bez pojasa, ne koristiti signalizaciju,

sjeci zavoje, raditi prekrsaje - predje ti u naviku i onda vise nema povratka.

A kazne i problemi ce se samo gomilati.

Čitatelj sub 20.7.2019 14:45

Zanimljivo, u AT je jos uvijek ix20 na ponudi, ali samo skupi paket od preko 17k€,

dok je Sandero malo vise od 7k€.

 

No cuj, u HR imas vec u ponudi novi i20 Active, po cijeni obicnog i20,

sto se svakako cini Ok ponuda do 100kKN.

 

Mozda ti je tu u izboru i EcoSport, samo on ima prilicno ogranicen prtljaznik,

a i vrata otraga su meni osobno bezveze, jer u garazi su mi neupotrebljiva.

 

Mozda ti se cini da ima velik prtljaznik, no zapravo je malen - jer je uzak a dubok, tako da sire stvari bas i ne stanu.

 

https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php#!

 

Tu si pogledaj dimenzije, meni je zgodna stranica.

 

U dolasku je jos par zanimljivih novih modela, pa bi cijene mogle i posti starim modelima,

tipa novi Nissan Juke i nova Ford Puma.

 

Sve u svemu, do 100kKn, novo vozilo, ja bi vjerovatno i20 Active, najprostraniji je,

a i vise vjerujem koreancima nego francuzima.

Horatio_Hornblower ned 21.7.2019 08:49

Slazem se s navedenim ali htio bih pokazati na probleme automobilske industrije u nasoj drzavi da je nemoguce kupiti normalno opremljen automobil za cijenu do 15 000e cca 100 000 gdje moras pristat na mnoge kompromise ali vidim da je i u eu tako jer djeluju ove firme malo pogubljene... Cijene su bas ogromne za hrv standard i obavezno je dizanje kredita za kupnju automobila i ljudi su primorani kupovat polovno. 

Kad vidis cijenu full opremljene dacie sandero nema bas logike ic na kupnju nekog krkanskog nekvarljivog auta tipa golf i slicno jer polovni auto nosi uvijek rizik... Iako znam osobu sto su rade kupili golfa 7 ili mercedesa b klase za iste novce pri cemu je golf prosao skoro 180 000km u 3 godine a mercedes 160 000 u 5 ali mindset u hrvata i automobila je zajeban pojam... 

 

Čitatelj ned 21.7.2019 09:45

Cuj, razlike izmedju Dacie, Lade, Renaulta i Mercedesa je u opremi - jer mozes naci vozila iz istog segmetna,

da sva cetiri koriste Renaultov agregat - tako da je pouzdanosti s mehanicke strane - ista.

 

U Austriji isto tako, dosta ljudi se umjesto za veci auto nize klase, odluci za manji auto vise klase.

No isto tako imas i dosta njih koji idu na "cistu logiku", tipa uzmu Dacia na leasing od 3 godine,

nakon toga ako je kvarljiv - vrate ga. Ili recimo uzmu Ladu, jer i Lada ima Renaultov agregat.

 

Pogledaj novu Vestu - meni je auto bas simpatican, ne pretjerano agresivan, al opet ima onaj stih "istoka"

i snage - dok iznutra djeluje luksuznije od Dacie:

https://www.lada.at/cars/vesta/sedan/gallery.html

 

Recimo Kalina Cross ne pise trenutna cijena, ali od nekih 12-13k€ pa nadalje, a auto je bonboncic:

https://www.lada.at/cars/kalina/cross/about.html

 

Naravno - prosla su vremena gdje si mogao kupiti novu Corollu za 8500DM 1975.

(po inflaciji, 8500DM iz 1975. bi danas bilo 11.150€)

 

Danas osnovna Corolla kosta vec preko 21k€, dakle duplo. Inflacija?

Nebih rekao - puno je tu i elektronike, senzora, konfora, ali i sigurnosnih

tehnoloskih unaprijedjenja, kao i snaga agregata, velicina samog vozila itd.

 

Na zalost je tako - zivot je svake godine sve skuplji, tu profitira najvise drzava, jer sto je zivot skuplji,

vise se poreza skupi u njihovu bacvu. Proizvodjaci, kao i trgovci, rade na postotak,

oni kazu "zelimo na tom vozilu bar 20% zarade". a trgovac kaze "ja zelim bar 10%",

drzava kaze "e ja cu na to sve uzeti sebi 25%", a krajnji trosak snosi ionako - potrosac.

(do Eco davanja, osigranja, uvoz itd, to nisam ni gledao, jer i bez toga - neto 20% ide drzavi)

 

 

čmrljo pon 22.7.2019 23:07

Evo ja bih se isto malo nadovezao na ovu temu ja isto tražim sebi prvo  auto. dao bih  4000 do 5500 eura vjerovatno bih ga kupio u inozemstvu .

Računam tu još nekih dodatnih troškova cca900 eura.

Ne bih nikako francuze i talijane jer za mene je to škart od auta.

Može japanac i švabo pa ako može netko dati neki prijedlog .

Auto mi treba za posao ( vožnja po gradu i malo van grada) 

Preferiram karavnski tip vozila.

 

LP

 

 

 

hackyuz sri 24.7.2019 10:25

Kupujem auto ali nije bas da se razumin u njih imam neki izbor I zanima me sta je najisplatovije (ulozeno dobiveno)... Ukratko nneke mane i vrline... Auto mora imat 5 vrata ... Da nije preslab , benzin/dizel svejedeno sta je bolje neka bude... Barem 2011-2012 godina ... Moj neki uzi izbor (i30,ceed,megan,focus) ako mozete malo rec o auttima hvala pozdrav :))) 

Čitatelj sri 24.7.2019 10:41

Kod auta ti je inace pravilo ovako:

1. Nov je nov, kakav god da je

2. Sto noviji, manje kilometara, i manje vlasnika

3. Sto vise para, vise muzike, a najcesce i skuplje odrzavanje

 

Cuj, nisi napisao ni koliko bi eventualno ulozio u automobil.

 

U Klasi su ti:

Ceed

i30

Focus

Golf

Megan

Auris (Corolla)

Jazz

Astra

Mazda 3

Swift

Polo

Nova Micra

Juke (ako volis mali SUV)

EcoSport

Vitara

C3 i sve njegove izvedenice

 

Ako vozis puno otvorene ceste, autoputa itd, mozes i dizela, al po gradu je to bezveze,

samo ga gusis, i imas skuplje odrzavanje - koliko ti dizel u startu kosta vise, mozes sa benzincom

vozit skoro 3 godine.

 

Hibrid je takodjer opcija, ne plug-in hibrid nego klasicni hibrid, ako imas puno gradske voznje,

pouzdanost i mala potrosnja je tu dominantna - ali isto tako, pored Toyote, nemas bas drugih igraca

sa puno iskustva - tako da ti je tu jedina opcija Auris hibrid ili recimo Yaris hibrid.

 

Uglavnom izbor je velik, sve ovisi sto ti zelis, i koliko si voljan investirati. Ne postoji savrsen automobil,

na svakom nesto fali, ili ima viska.

hackyuz sri 24.7.2019 11:54

Ne kupujem novo vec rabljeno .. ulozio bi do 7000eura imam frenda koji imam popust bar malo ... Tako da neznam sta se moze navuc u taj buđet ... Auto bi sluzio meni i zeni za grad posal cekamo i bebu ... Autoput i malo duze relacije nekad...

Old Iggy sri 24.7.2019 12:17
hackyuz kaže...

Kupujem auto ali nije bas da se razumin u njih imam neki izbor I zanima me sta je najisplatovije (ulozeno dobiveno)... Ukratko nneke mane i vrline... Auto mora imat 5 vrata ... Da nije preslab , benzin/dizel svejedeno sta je bolje neka bude... Barem 2011-2012 godina ... Moj neki uzi izbor (i30,ceed,megan,focus) ako mozete malo rec o auttima hvala pozdrav :))) 

Megane III karavan bi se dao naći bez problema za tu lovu.

Niti ima nekih posebnih problema niti je skupo održavanje, samo ga treba pregledati prije.