Automobili

Curenje hladnjaka motora - visoki tlak u sistemu!

Matozan pon 19.8.2019 12:44

Chevrolet Orlando 2.0 Diesel (2011.g. – prešao 97.100 km) je počeo puštati rashladnu tekućinu na prednjem dijelu vozila.
Pregledom donje strane vozila ustanovio sam da je hladnjak sa donje strane oštećen, pa sam pretpostavio da je oštećenje nastalo zbog udarca u neki viši rubnik na nekom od parkirališta
i zbog toga je počeo puštati tekućinu, iako zaštitna plastika sa donje strane auta nema nikakve ogrebotine ili oštećenje, što mi se učinilo vrlo čudno.


Kupio sam novi hladnjak i kad sam krenuo zamijeniti hladnjak vidio sam da slično oštećenje postoji i na gornjem dijelu hladnjaka, a to oštećenje nije moglo nastati od nekog udarca.
Tada sam išao malo ispitati što se desilo sa hladnjakom i na koji način.
Utvrdio sam da kad je upaljen motor i pritiskanjem „gasa“ u više obrtaje tlak u rashladnom sistemu raste u tolikoj mjeri da se gumena crijeva ekstremno šire i izdužuju,
te na taj način tlak vrši pritisak na rashladna rebra tj. što rezultira savijanjem metalnog dijela hladnjaka (slike - vidi linkove na slike!).
Isto se dešava neovisno je li čep na ekspanzijskoj posudi otvoren (skinut) ili zatvoren.

Motor radi normalno i ne primjećujem da u bilo kojem trenutku gubi na snazi, motorno ulje je normalne boje (nije se stvorila emulzija, nije se pomiješalo ulje sa rashladnom tekućinom).

 

Znate li možda u čemu je problem tj. jeste li se već susreli sa sličnim slučajem?

Čitatelj pon 19.8.2019 13:28

Ako mozes, reklamiraj i vrati taj OEM hladnjak, i kupi neki aftermarket.

GM hladnjaci su u zadnjih par godina ZNJ kvalitete. Aftermarket su cesto

puno bolji i jos uz to i povoljniji.

 

Nadjes za svoj model koji ti pase i narucis. Gledaj samo za koji od dva 2.0l dizelasa imas,

snazniji ili slabiji. Ako imas slabiji i jos chip-tunirani, kupi odmah hladnjak za jaceg i miran si.

Matozan pon 19.8.2019 13:56
Motorino kaže...

https://www.chevroletownersclub.co.uk/forum/17-captiva/4447-coolant-leak.html

 

Evo ljudi stavljaju slike sa sličnim problemom. Koliko sam ja skužio hladnjak se savija zbog loše kvalitete (prema ovome šta ljudi pišu), a možda ti se crijeva šire zbog savijenog hladnjaka? 

Premda je i meni čudno da hladnjak može biti tako loše napravljen da se toliko izobliči sam od sebe. 

Ma već sam stavio zamjenski Nissens hladnjak, nisam htio riskirati da ostanem negdje na putu kad se vraćam iz Dalmacije u Zagreb, ali mi se opet priključna gumena crijeva ekstremno šire.

Za svaki slučaj promijeniti ću i čep na ekspanzionoj posudi, možda loše regulira maksimalni tlak u sistemu (ne propušta višak tlaka, kada dosegne dozvoljeni maksimum).

Druga i gora (skuplja) opcija je da motor pušta kompresiju na glavi motora (brtva/dihtung glave). 

Motor radi normalno i ne primjećujem gubitak snage, motorno ulje je normalne boje (nije se stvorila emulzija, nije se pomiješalo ulje sa rashladnom tekućinom).

volegradele pon 19.8.2019 14:12

Postoji servis ili ovlasteni servis,dosta njih radu poslje podne na crno i vjerovatno su upoznati s takvim problemom i vjerovatno znaju rijesenje,nhf ali vrlo vjerovatno ces negdje drugdi nac rijesenje za svoj problem a ne na IT forumu!

ivanzu uto 20.8.2019 23:38

Problem je u cepu radijatora koji nije radio svoj posao, zamjeni cep. Vodena pumpa ne moze nabiti nikakve ekstremne pritiske da dode do puknuca. Ako je otisla brtva glave vidio bi mjehurice u tekucini dok motor radi.