Automobili

Auti - ultimativna tema

Ezio čet 21.11.2019 13:09
nixass kaže...

ja, iskreno, da vec gledam benzinca u toj klasi, onda "kad je bal nek je maskenbal" i isao na Murana.

 cca 60.000 kn trošarine za benzinca i samo cca 58.000 za 2.5 dizelaša. Otprilike trećina ukupne cijene ode za ministarske nove nekretnine

jesu li u irskoj isto toliki harači na uvoz rabljenih auta?

Ezio čet 21.11.2019 13:11
Fanu kaže...

130ks je premalo za manjeg qashqaia (osim ako nisi u nekoj manjoj sredini, tj selu i ne moras pola vremena biti na gasu po autocestama ili zagrebu gdje ljudi voze ko ludjaci), kamoli dosta veceg xtraila

 

btw radije bih rav4 uzeo nego xtrail

 u rav4 još nisam probao sjesti. čovjek u auto salonu me uvjeravao da je manji od drugih mid size suvova pa nisam ni probao. a možda bi bilo isplativo uvesti hibrida. ali mislim da je tu na forumu netko pričao da slabo vuče?

Fanu čet 21.11.2019 13:16
Ezio kaže...
Fanu kaže...

130ks je premalo za manjeg qashqaia (osim ako nisi u nekoj manjoj sredini, tj selu i ne moras pola vremena biti na gasu po autocestama ili zagrebu gdje ljudi voze ko ludjaci), kamoli dosta veceg xtraila

 

btw radije bih rav4 uzeo nego xtrail

 u rav4 još nisam probao sjesti. čovjek u auto salonu me uvjeravao da je manji od drugih mid size suvova pa nisam ni probao. a možda bi bilo isplativo uvesti hibrida. ali mislim da je tu na forumu netko pričao da slabo vuče?

 

rav4 je ogroman i po meni blizu velicinom kao i xtrail (u svakom slucaju je veci od qashqaia, karoqa i mislim da je u rangu tiguana ako ne i veci od njega)

ne znam kome bi trebao veci auto od toga

 

rav4 dolazi sa 2.5l hibridnim motorom koji ima ubrzanje do stotke za 8.1s - sto je dobar rezultat s obzirom na velicinu auta i stedljivost motora (sve ispod 9s je dobro po meni za SUVove)

1BIT čet 21.11.2019 16:51
Fanu kaže...

 

 

od cega? ne kontam po videu

sto mu rade brisaci po kisi?

 Nije problem šta rade brisači, već rade na prebrzom intervalu (pre velikim intenzitetom) u odnosu na količinu kiše koja pada... čitaj rade skoro pa na suho...
Naravno zadnji brisać nema intervale (ili barem većina nema) i nije baš zgodno ga ostaviti ovako upaljenog jer se ne stigne nakupiti vode na staklu koliko brzo briše, tj više briše na suho, a to može ostaviti posljedice na staklu u obliku kružnih crta jer brisači nikada nisu čisti, uvijek se nakupi prašine, krutih čestica, peludi, sjemenka drveća itd koji izgrebu staklo ako nema tekućine koja će ih podmazati i smanjiti trenje, a to je u ovom slučaju voda...

 

A obrati pažnju i na prednje brisaće u videu, rade na drugom intervalu, to se primjeti kada brisaći nemaju stanku između brisanja, te također rade prebrzo za količinu kiše koja pada u tom trenutku...

Posebno sam primjetio da ljudi npr na autoputu kad se voze po pljusku, brisaći im rade na drugom (ili većem) intervalu i uđu u tunel, te ne smanje interval ili ne isključe brisaće, pa brisaći onako mahnito brišu na suho, slićna stvar i kod podvožnjaka, kad se stoji na semaforu/koloni, ljudi zaboravljaju isključit brisaće dok su ispod te ne pada kiša po njima...

jopis čet 21.11.2019 22:48
1BIT kaže...
Fanu kaže...

 

 

od cega? ne kontam po videu

sto mu rade brisaci po kisi?

 Nije problem šta rade brisači, već rade na prebrzom intervalu (pre velikim intenzitetom) u odnosu na količinu kiše koja pada... čitaj rade skoro pa na suho...
Naravno zadnji brisać nema intervale (ili barem većina nema) i nije baš zgodno ga ostaviti ovako upaljenog jer se ne stigne nakupiti vode na staklu koliko brzo briše, tj više briše na suho, a to može ostaviti posljedice na staklu u obliku kružnih crta jer brisači nikada nisu čisti, uvijek se nakupi prašine, krutih čestica, peludi, sjemenka drveća itd koji izgrebu staklo ako nema tekućine koja će ih podmazati i smanjiti trenje, a to je u ovom slučaju voda...

 

A obrati pažnju i na prednje brisaće u videu, rade na drugom intervalu, to se primjeti kada brisaći nemaju stanku između brisanja, te također rade prebrzo za količinu kiše koja pada u tom trenutku...

Posebno sam primjetio da ljudi npr na autoputu kad se voze po pljusku, brisaći im rade na drugom (ili većem) intervalu i uđu u tunel, te ne smanje interval ili ne isključe brisaće, pa brisaći onako mahnito brišu na suho, slićna stvar i kod podvožnjaka, kad se stoji na semaforu/koloni, ljudi zaboravljaju isključit brisaće dok su ispod te ne pada kiša po njima...

 I onda se tu japanci dižu u nebo. A ja na bmw-u 5ici prije 20 godina sam imao automatski interval brisača, u kojoj god brzini bili postavljeni, kad staneš, automatski brisači idu u najsporiji mod, cca 15 sec od brisanja do brisanja (ovo govorim na pamet, davno je to bilo, al otprilike tu negdje, 15ak sekundi). Čim pustiš kvačilo i kreneš, brisači kreću brisat brzinom na koju su postavljeni.

ivanoile čet 21.11.2019 23:00

Reci jednog japanca kojeg si probao prije 20 godina, u rangu BMW 5-ice(cjenovno), pa da mozes ustvrdit da se ne trebaju dizat u nebo?

 

 

A danasnji BMW je steta trosit tipkovnicu.

 

Stovise, kratak pogled na Lexusove higher end modele iz 2000. godine, imali su senzor kise u opremi.

unknown čet 21.11.2019 23:07
ivanoile kaže...

Reci jednog japanca kojeg si probao prije 20 godina, u rangu BMW 5-ice(cjenovno), pa da mozes ustvrdit da se ne trebaju dizat u nebo?

 

 

A danasnji BMW je steta trosit tipkovnicu.

 

Stovise, kratak pogled na Lexusove higher end modele iz 2000. godine, imali su senzor kise u opremi.

 Iphone od Auta. :D

jopis čet 21.11.2019 23:30
ivanoile kaže...

Reci jednog japanca kojeg si probao prije 20 godina, u rangu BMW 5-ice(cjenovno), pa da mozes ustvrdit da se ne trebaju dizat u nebo?

 

 

A danasnji BMW je steta trosit tipkovnicu.

 

Stovise, kratak pogled na Lexusove higher end modele iz 2000. godine, imali su senzor kise u opremi.

 Lol, cjenovno? Pa cjenovno nije skoro ni postojao osim par lexusa....

Koliko je koštao highend lex iz 2000.e i koje motore si imao u ponudi, naspram eto, bmw-ovih?

Nećemo o tome, jer japanci u high end klasi nemaju šta tražit, pa poznanik je uzeo onog top top hibrida (600h ak dobro pamtim) tamo čim je izišao cca 2006-e, vozio sam s40 tada i bio redovno na volvoklubu kao i on, lik je izbuljio skoro 300.000€ za lexa, i prodavao ga nakon par godina za neku smiješnu lovu. Za tu lovu si mogao dobit maybacha ili 760Li, što je ipak neka druga zona luksuza, ako ćemo o high end autima, mada ne vidim poantu, jer ja pričam o običnom 525i bmw-u starom 5 godina,znači pričam ti o zadnjoj godini e34 linije koja je izišla 87e godine. A japanci i oprema tj 'luksuz' koji su oni imali 87e do 95.e, nemoj me nasmijavat. Nije da nisam imao Lancera i Accorda od 'većih', iz tih godina.

nixass pet 22.11.2019 00:06

japance se jako voli podcjenjivati, ova mazda bi dan danas posramila mnoge aute

 

https://www.youtube.com/watch?v=oS0_w_qvYHo

 

druga stvar kaj se na balkanu, pa ni u europi, nije mogo kupiti posteni japanac ko do prije 10-15 godina.

inace svi modeli koje vidite u europi, u japanu imaju za 2-3 stepenice bolji trim.

cak i europski auti tamo imaju uglavnom bolju opremu nego u europi (slican slucaj ko sto europski auti u americi imaju motore koje uopce ne nude u eu)

ivanoile pet 22.11.2019 00:24
jopis kaže...
 Lol, cjenovno? Pa cjenovno nije skoro ni postojao osim par lexusa....

Koliko je koštao highend lex iz 2000.e i koje motore si imao u ponudi, naspram eto, bmw-ovih?

Nećemo o tome, jer japanci u high end klasi nemaju šta tražit, pa poznanik je uzeo onog top top hibrida (600h ak dobro pamtim) tamo čim je izišao cca 2006-e, vozio sam s40 tada i bio redovno na volvoklubu kao i on, lik je izbuljio skoro 300.000€ za lexa, i prodavao ga nakon par godina za neku smiješnu lovu. Za tu lovu si mogao dobit maybacha ili 760Li, što je ipak neka druga zona luksuza, ako ćemo o high end autima, mada ne vidim poantu, jer ja pričam o običnom 525i bmw-u starom 5 godina,znači pričam ti o zadnjoj godini e34 linije koja je izišla 87e godine. A japanci i oprema tj 'luksuz' koji su oni imali 87e do 95.e, nemoj me nasmijavat. Nije da nisam imao Lancera i Accorda od 'većih', iz tih godina.

 Napisao si prije 20 godina, dakle 2000ih. Lexus je imao high end aute i prije 2000ih, prije 90ih, LS400 je bio napredniji auto od serije 5 i 7 u mnogim stvarima. Cijena? U Europi tesko dobavljiv, ali na njihovom trzistu kao i BMW 5 i serija 7. Dakle konkurenti. (koje je btw u Americi, Lexus sa LS400 dobro oprao na njihovom high-end trzistu sa prvim modelom) - Ocito imaju sto trazit 

 

Jos uvijek ne vidim kako si opravdao to "podsmjehivanje" japancima, navedi te tehnoloske prednosti tvoje 5-ice iz pocetka 90ih naprema LS400, pogotovo gdje ga to toliko pere po tehnologiji kada je jedan LS400 imao moderniji ovjes, tisu kabinu, stedljiviji motor, na nekim trzistima i vise opreme od serije 7 i S-klase.

 

Citam, LS400 je imao i izdrzljivost od 350k+ km u prosjeku, dakle nije ni nekvalitetan bio.

 

Cjenovno je LS400 bio 15k $ jeftiniji 90ih od svoje konkurencije.

 

jopis pet 22.11.2019 01:31
ivanoile kaže...
jopis kaže...
 Lol, cjenovno? Pa cjenovno nije skoro ni postojao osim par lexusa....

Koliko je koštao highend lex iz 2000.e i koje motore si imao u ponudi, naspram eto, bmw-ovih?

Nećemo o tome, jer japanci u high end klasi nemaju šta tražit, pa poznanik je uzeo onog top top hibrida (600h ak dobro pamtim) tamo čim je izišao cca 2006-e, vozio sam s40 tada i bio redovno na volvoklubu kao i on, lik je izbuljio skoro 300.000€ za lexa, i prodavao ga nakon par godina za neku smiješnu lovu. Za tu lovu si mogao dobit maybacha ili 760Li, što je ipak neka druga zona luksuza, ako ćemo o high end autima, mada ne vidim poantu, jer ja pričam o običnom 525i bmw-u starom 5 godina,znači pričam ti o zadnjoj godini e34 linije koja je izišla 87e godine. A japanci i oprema tj 'luksuz' koji su oni imali 87e do 95.e, nemoj me nasmijavat. Nije da nisam imao Lancera i Accorda od 'većih', iz tih godina.

 Napisao si prije 20 godina, dakle 2000ih. Lexus je imao high end aute i prije 2000ih, prije 90ih, LS400 je bio napredniji auto od serije 5 i 7 u mnogim stvarima. Cijena? U Europi tesko dobavljiv, ali na njihovom trzistu kao i BMW 5 i serija 7. Dakle konkurenti. (koje je btw u Americi, Lexus sa LS400 dobro oprao na njihovom high-end trzistu sa prvim modelom) - Ocito imaju sto trazit 

 

Jos uvijek ne vidim kako si opravdao to "podsmjehivanje" japancima, navedi te tehnoloske prednosti tvoje 5-ice iz pocetka 90ih naprema LS400, pogotovo gdje ga to toliko pere po tehnologiji kada je jedan LS400 imao moderniji ovjes, tisu kabinu, stedljiviji motor, na nekim trzistima i vise opreme od serije 7 i S-klase.

 

Citam, LS400 je imao i izdrzljivost od 350k+ km u prosjeku, dakle nije ni nekvalitetan bio.

 

Cjenovno je LS400 bio 15k $ jeftiniji 90ih od svoje konkurencije.

 

 Sam si sebe posrao drugom rečenicom već. Pobogu pričamo o autima u EU, ne o nečem dostupnom u japanu i americi. Za aute tam me boli ona stvar, kontaš. Kad budem živio preko bare, onda me možd budu zanimale takve usporedbe, do tad, zaobiđi me fanbojizmom.

Ja ti lijepo kažem da prosječan japanac na eu tržištu 95.e je izgledao smiješno. Isto tako i 'high end' japanac, kojeg nije ni bilo dostupno. 

Moderniji ovjes od 5ice? Teško. Bolja oprema 95e? Koja to? Xenon? Pa prvi ga je bmw ugradio u svijetu, između ostalog. Tj, što to bmw nije imao a neki tamo japanac (pošto i ne znam o kojem japancu dostupnom za kupit na ovom kontinentu pričamo) je imao te 95e?

Da ponovim, imah i vozih accorda i lancera, jer nisam fanboy nijedne marke. Poanta mog prvog posta na kog si se zakačio da je bmw u standardnom autu sa NE-full opremom imao kao najnormalniji dio opreme automatske brisače tih ranih 90ih. A sada se tu spominju neki high end pi...e mater... sveti japanci pa to nemaju u 2019oj. E o tome ja. 

Mene ne moraš kačit u fanboj rasprave, jer me to ne dira dva posto, ali na dizanje u nebesa nečeg, pogotovo fame o japanskim pašteta lim autima, to ne volim. Ili da krenemo tim putem, putem mazde trulex 2005-2010e i nepriznavanja trulenja trojki u tvorničku garanciju? Toyotinih kočnica 200x-2012e (corola, isto borbe sa garancijom)? Itd. Svaka marka ima i imala je svojih failova, neki više neki manje, tako da je bespredmetno ijedne dizat u nebo, sve su to auti napravljeni da vam prije ili kasnije uzmu pare. Imamo autoservis od 84e tak da ne blebećem bezveze.

Fanu pet 22.11.2019 09:26

moze li ova guma

 

https://shop.autohrvatska.hr/continental-ts-850-p-xl-03551390000-5cace2015cafe.html

 

na ovu felgu

 

https://www.njuskalo.hr/alu-felge/alu-felge-17-skoda-rs-oglas-29749427

 

?

 

ne znam koju sirinu guma trebam gledati

 

auto dolazi sa 215/50 R18 ljetnim gumama

mislio sam zimske staviti na manju felgu od 17" - samo ne znam koje sirine/visine onda treba biti guma

 

eh da, i na sta obratiti pozornost prilikom kupovanja alu felgi preko njuskala? kako znati da je felga original skoda a ne neka kineska?

ivanoile pet 22.11.2019 09:32

Isprike, LS400 je bio dostupan u Europi 1990 godine. Nisam posrao sebe, vec Amerika je mjerodavno trziste 1990ih, posto auto proizveden 800km ili 12k km ne moze kostat isto, osim mozda kod tebe. Amerika je sredina izmedu Japana i Njemacke, bome mjerodavno trziste bila i ostala.

 

 

https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews/lexus/ls/ls-400-1990-2000/ Cijenovno izmedu serije 5 i 7, jeftiniji od S klase npr. I bili su skoro full oprema u pocetku, posto su se probijali na trziste do 2000. godine.

 

Dakle pojma nemas o cemu pricas, hvatas se tih nekih gluposti, umjesto da prihvatis da serija 5 nije svetinja osim u ovoj drzavi. Toyota je htjela napravit luksuzni auto i napravila je uz veliki trosak. Usli su na trziste sa niskom cijenom i dobrom opremom, kao sto se to radi inace i pobjedili su podosta marki.

 

Imali su prvi glasovno aktivirani GPS, medu prvima SRS Airbag i zracni ovjes (kojeg je Mercedes predstavio 99' tek), HUD display itd. itd. Ali zasto bi se to dizalo u nebo, pa sami njemci su priznali da je auto odlican. Ali Jopis kaze drugacije, dakle nema straha

 

I ovaj blebeces bezveze, hvatas se nekih nevezanih gluposti, Mercedes je takoder imao truljenja, LS400 nije imao takvih problema, a ni s kvalitetom ostalog djela auta. Cekam jos neku cinjenicu gdje je to taj japanac bezveze uzdizan, kad su ga sami konkurentni uzdigli...

 

btw. LS400 je od 90 i neke, imao u obicnoj opremi senzor kise  

Daleko da je Lexus savrsen auto, ali zasluzuje da se trud Toyote u probijanju na luksuzno trziste prepozna, pogotovo kada je odraden ovako kako su to oni odradili, odlicno.

Ezio pet 22.11.2019 10:28

Bio je u utorak članak u večernjaku o unosu auta u HR i piše sljedeće:

"Fizičke osobe oslobođene su plaćanja PDV-a jer je taj porez već plaćen u državi EU u kojoj je vozilo registrirano. Ako vozilo kupujete od pravne osobe i na računu je iskazan PDV, kupac plaća samo trošarinu (PPMV). Ako je, pak, vozilo kupljeno od pravne osobe i nije izdana faktura s uključenim PDV-om, uz PPMV se onda plaća i 5% prijenos od kataloške vrijednosti vozila."

Na mobile.de u nekim oglasima iskazana je samo jedna cijena, a u drugim cijena sa i bez pdv-a.  Ako je iskazan pdv, koju cijenu ja kao fizička osoba tamo plaćam? Odmah bez PDV-a ili skupa sa PDV-om pa dobijem povrat PDV-a?

Neke auto kuće u oglasu imaju iskazanu samo jednu cijenu. Nigdje se ne spominje vat. Da li im je to cijena sa pdv ili bez ili ovisi od kuće do kuće? Da li je to ta varijanta u kojoj auto kuća izdaje račun na iznos u oglasu, ne uključuje pdv i onda plaćam prijenos 5% od kataloške vrijednosti?

Kako je kad se kupuje od privatne osobe?

 

dinos3 pet 22.11.2019 16:44

Imam peugeot 307 2.0 66kw i mehaničar mi je mijenjao ulje u mjenjaču i desni prednji stabilizator.

I nakon što je došao sa servisa malo sam se provozao i skužio da mi u vožnji nakom nekog vremena krene cviliti kvačilo, znači vozim se 30 sekundi i onda random krene malo cvilit i cim stisnem kvačilo i prebacim u neku drugu brzinu odma prestane i opet random za pola minute, minutu ili dvije minute opet krene cvilit kvačilo i opet promjenim brzinu i opet prestane i opet za koju minutu tako krene cvilit i tako u krug.

Znam da vjerojatno nema nikakve veze to kvacilo s tim što je mijenjao ulje u mjenjaču, ali mi je čudno što mi to prije nije cvilio.

EDIT: 2003god, prešao 185000, nikad mijenjan set kvačila

1950Killer pet 22.11.2019 17:03
dinos3 kaže...

Imam peugeot 307 2.0 66kw i mehaničar mi je mijenjao ulje u mjenjaču i desni prednji stabilizator.

I nakon što je došao sa servisa malo sam se provozao i skužio da mi u vožnji nakom nekog vremena krene cviliti kvačilo, znači vozim se 30 sekundi i onda random krene malo cvilit i cim stisnem kvačilo i prebacim u neku drugu brzinu odma prestane i opet random za pola minute, minutu ili dvije minute opet krene cvilit kvačilo i opet promjenim brzinu i opet prestane i opet za koju minutu tako krene cvilit i tako u krug.

Znam da vjerojatno nema nikakve veze to kvacilo s tim što je mijenjao ulje u mjenjaču, ali mi je čudno što mi to prije nije cvilio.

EDIT: 2003god, prešao 185000, nikad mijenjan set kvačila

 znaci ne prilikom pritiskanja papucice, vec tokom voznje u brzini?

dinos3 pet 22.11.2019 17:27
ivanzu kaže...

Je li se cuje u leru?

 U leru se čuje, ista šema kao i u vožnji. 

1950Killer kaže...
dinos3 kaže...

Imam peugeot 307 2.0 66kw i mehaničar mi je mijenjao ulje u mjenjaču i desni prednji stabilizator.

I nakon što je došao sa servisa malo sam se provozao i skužio da mi u vožnji nakom nekog vremena krene cviliti kvačilo, znači vozim se 30 sekundi i onda random krene malo cvilit i cim stisnem kvačilo i prebacim u neku drugu brzinu odma prestane i opet random za pola minute, minutu ili dvije minute opet krene cvilit kvačilo i opet promjenim brzinu i opet prestane i opet za koju minutu tako krene cvilit i tako u krug.

Znam da vjerojatno nema nikakve veze to kvacilo s tim što je mijenjao ulje u mjenjaču, ali mi je čudno što mi to prije nije cvilio.

EDIT: 2003god, prešao 185000, nikad mijenjan set kvačila

 znaci ne prilikom pritiskanja papucice, vec tokom voznje u brzini?

Tokom vožnje u brzini da, ili u leru. Prilikom pritiskanja kvačila uvijek prestane taj zvuk (ukoliko se u tom trenutku čuje naravno), ako držim kvacilo stalno stisnuto onda nema sanse da zacvili

________________

Ja sve mislim da mi je otišao potisni ležaj, jer sam ga vozio jučer kod majstora i rekao šta mi se dogodilo nakon sto mi je vratio auto i mi dignemi haubu i reko aj pricekaj malo sad ce krenut cvilit i kad je krenuo on tamo nešto pritiskao i kaže otišao potisni vjerojatno al to ce se sve morat rastavljat, cijeli dan posla... 

 

Npr jučer sam ga vozio cca 5 km i počeo je cvilit nekih 6,7 puta a danas sam isao na posao, cca 3km puta i samo mi je jednom zacvilio, sad nez jel mogu još tako vozit neko vrijeme ili bi to trebalo hitno mijenjati

ivanzu pet 22.11.2019 17:34

Potisni lezaj se cuje kada se kvacilo stisne, kod tebe je najvjerojatnije problem u mjenjacu, vuce na lezaj ulaznog vratila. Ako se to nije culo prije izmjene ulja onda ti je mozda stavio neodgovarajuce ulje ili premalo ulja, a mozda je slucajnost. 

ramzocro-HCR pet 22.11.2019 18:37
ivanzu kaže...

Potisni lezaj se cuje kada se kvacilo stisne, kod tebe je najvjerojatnije problem u mjenjacu, vuce na lezaj ulaznog vratila. Ako se to nije culo prije izmjene ulja onda ti je mozda stavio neodgovarajuce ulje ili premalo ulja, a mozda je slucajnost. 

 Moguće, 

 

Ali je također moguće da je baš ležaj od potisnog tolko lufta dobio da se čuje. Ja sam zbog tog razloga svoj auto raskopao na 300tisuća, nikad kvačilo mjenjano(nije ga ni bilo potrebe mjenjati), ali zbog tog sam sve promjenio jer mi je počeo mljeti po mozgu.

dinos3 pet 22.11.2019 18:47

@ivanzu: Stari je prije vozio taj auto, ja ga vozim zadnjih 4 god, kaže da nikad nije mijenjao ulje u mjenjaču i zato sam ja rekao majstoru da promjeni. Inače ga je stari stvarno uredno održavao ali eto to ulje nije mijenjao.

Nakon što je promijenjeno ulje mjenjač isto radi, možda malo bolje tj lakše ubacivanje u prvu i rikver u  nekim situacijama.

Trebalo bi ici ulje 70w-80, a na podu mislim da sam vidio da je stavio 70w-90 ne znam je li to neki problem da bu baš zbog tog cvililo.

dinos3 pet 22.11.2019 19:06
dinos3 kaže...

Ja sve mislim da mi je otišao potisni ležaj, jer sam ga vozio jučer kod majstora i rekao šta mi se dogodilo nakon sto mi je vratio auto i mi dignemi haubu i reko aj pricekaj malo sad ce krenut cvilit i kad je krenuo on tamo nešto pritiskao i kaže otišao potisni vjerojatno al to ce se sve morat rastavljat, cijeli dan posla... 

 

Npr jučer sam ga vozio cca 5 km i počeo je cvilit nekih 6,7 puta a danas sam isao na posao, cca 3km puta i samo mi je jednom zacvilio, sad nez jel mogu još tako vozit neko vrijeme ili bi to trebalo hitno mijenjati

 

 Sad sam skužio da nisam napisao do kraja možda bitnu stvar - kad je to krenulo cvilit on bi onda nešto pritiskao (vjerojatno potisni ležaj ne znam jer se ne razumijem baš) i taj zvuk je prestao i onda pusti ruku i opet se čuje to cviljenje i opet to nešto krnene stiskat i opet se krene smanjivati zvuk, na tren čak i stane cviljenje ovisi pod kojim kutem i koliko ga jako stisne.

Eto ako vam šta pomaže da informacija 

RuskeGTT sub 23.11.2019 13:54
ivanoile kaže...
RuskeGTT kaže...
Fanu kaže...

 

i btw placanje za grijanje volana i sjedala u mediteranskoj zemlji sa blagom klimom, u kojoj 6-7mj imas ljetne temp a ostatak vremena temp iznad 0C, mi je fascinantno trosenje novaca (opravdano jedino ako radis u gorskoj sluzbi spasavanja pa vozis po lici/kotaru svaku zimu ili ako zivis na drzavnoj sisi i trosis tudje novce ko nasi politicari)

 vidi se da nisi nikad vozio volan s kozom...

po ljeti GORI, po zimi leden ko led...isto tako i sicevi...

i pricamo o temp ispod 5C i iznad 27-28C koje su itekako nase temperature

 Zivim u Zg, nikad problema s volanom u kozi, a pogotovo ne preko zime zbog "hladnoce". Po ljeti stavim iovako zastitu od sunca, preko njega, pa ne gori, a ako dopustas direkt suncu da grije volan u kozi onda si sam kriv. Ni grijanje siceva, 2x godisnje ako to upalim po 2min, iovako se zrak ugrije nakon par minuta voznje.

Stvarno ne razumijem ljude koji pate za grijanjem volana, pa prije bi grijano prednje staklo rekao da je neophodnije nego nekakva grijanja volana,siceva itd itd

 znaci ja sam kriv ako parkiram u 6 i pol - 7 ujutro dok jos nema prakticki sunca i sta iduce sta udem u auto bude u 18-19 navecer kad auto stoji debelo preko 10h na zescoj sunjari (a kako god ga parkiram, sunce se okrece oko auta, tako da nemozes izbjec grijanje auta preko krova, stakla i sl. a ovo govno na prednju sajbu nema smisla stavljati u gore navedenim uvjetima)

RuskeGTT sub 23.11.2019 13:58

i da, citam da 130ks nije dovoljno u srednjem SUV-u...sta ste vi svi jebeni sumaheri da morate imat 200-300ks pod haubom u autobusu od auta? shvatio bi da pricate u hot hatchu, ali u jebenom obiteljskom SUV-u ili mozda i karavanu to je idealna mjera za NORMALNU voznju, 110 po autocesti, 70-80 po otvorenoj...moze se sve to i sa 85ks (megane 3 karavan - totalno pogoden motor, upaljac a ide super i nema potrebe za vise)

ne kuzim, pored svih ti kamera i pizdarija po cesti, treba se imat 300ks u SUV-u koji se ko brod naginje po zavojima...ili mozda radi geodezije? da se napere stock golfove GTI sa brodom od SUV-a? mozda ako je ego u nebesima, a ako zica povezuje usi kroz glavu...

ivanoile sub 23.11.2019 14:31
RuskeGTT kaže...

 Zivim u Zg, nikad problema s volanom u kozi, a pogotovo ne preko zime zbog "hladnoce". Po ljeti stavim iovako zastitu od sunca, preko njega, pa ne gori, a ako dopustas direkt suncu da grije volan u kozi onda si sam kriv. Ni grijanje siceva, 2x godisnje ako to upalim po 2min, iovako se zrak ugrije nakon par minuta voznje.

Stvarno ne razumijem ljude koji pate za grijanjem volana, pa prije bi grijano prednje staklo rekao da je neophodnije nego nekakva grijanja volana,siceva itd itd

 znaci ja sam kriv ako parkiram u 6 i pol - 7 ujutro dok jos nema prakticki sunca i sta iduce sta udem u auto bude u 18-19 navecer kad auto stoji debelo preko 10h na zescoj sunjari (a kako god ga parkiram, sunce se okrece oko auta, tako da nemozes izbjec grijanje auta preko krova, stakla i sl. a ovo govno na prednju sajbu nema smisla stavljati u gore navedenim uvjetima)

 Pa ako ti je tesko izdvojit 30ak sekundi za stavit onu zastitu (mozes i polegnut, pa pokrije volan i plocu sto je zapravo najbitnije). To stvarno mora bit ekstreman kut Sunca da udara u volan, ako je zastita polegnuta.

 

A na direktnom suncu ce se svaki materijal ugrijat u autu, ne postoji volan koji po ljeti moze bit hladan na direktnom suncu.

RuskeGTT sub 23.11.2019 16:04
ivanoile kaže...
RuskeGTT kaže...

 Zivim u Zg, nikad problema s volanom u kozi, a pogotovo ne preko zime zbog "hladnoce". Po ljeti stavim iovako zastitu od sunca, preko njega, pa ne gori, a ako dopustas direkt suncu da grije volan u kozi onda si sam kriv. Ni grijanje siceva, 2x godisnje ako to upalim po 2min, iovako se zrak ugrije nakon par minuta voznje.

Stvarno ne razumijem ljude koji pate za grijanjem volana, pa prije bi grijano prednje staklo rekao da je neophodnije nego nekakva grijanja volana,siceva itd itd

 znaci ja sam kriv ako parkiram u 6 i pol - 7 ujutro dok jos nema prakticki sunca i sta iduce sta udem u auto bude u 18-19 navecer kad auto stoji debelo preko 10h na zescoj sunjari (a kako god ga parkiram, sunce se okrece oko auta, tako da nemozes izbjec grijanje auta preko krova, stakla i sl. a ovo govno na prednju sajbu nema smisla stavljati u gore navedenim uvjetima)

 Pa ako ti je tesko izdvojit 30ak sekundi za stavit onu zastitu (mozes i polegnut, pa pokrije volan i plocu sto je zapravo najbitnije). To stvarno mora bit ekstreman kut Sunca da udara u volan, ako je zastita polegnuta.

 

A na direktnom suncu ce se svaki materijal ugrijat u autu, ne postoji volan koji po ljeti moze bit hladan na direktnom suncu.

nije mi tesko izdvojit, nego sam misljenja da je takva oprema beskorisna, jer kad se sunce okrene nakon par h, ulazi bocno s prozora i przi dalje auto...po toj logici trebalo bi imat na SVIM staklenim povrsinama te zastite...