Automobili

Auti - ultimativna tema

Čitatelj čet 7.11.2019 22:11
IvanBrekalo kaže...

Pozdrav, kakvi su ovo turbo motori od 0,9, 1.0, 1.2, 1.4 kaj se sad ugraduju u nove aute, jel to valja cemu? Fiesta, Golf, Polo, itd..dali se koji od njih istice po necemu od ostalih i sl. hvala

 Kako koji. Fordov 1.0 l3 je najbolji trocilindras sto mozes kupiti.

Al isto tako nakon 250k km ce biti veoma istrosen, osobito ako ga gazis ili mucis po gradu.

Na B-Maxu sam ga prodao sa 117k, nikakvih karova u prvih 5 godina.

 

ivanzu kaže...

Sve je to identicno, do nekih 250-300k km ce ici. 

 

Tako nekako, neki vise, neki manje.

IvanBrekalo čet 7.11.2019 22:53
Čitatelj kaže...
IvanBrekalo kaže...

Pozdrav, kakvi su ovo turbo motori od 0,9, 1.0, 1.2, 1.4 kaj se sad ugraduju u nove aute, jel to valja cemu? Fiesta, Golf, Polo, itd..dali se koji od njih istice po necemu od ostalih i sl. hvala

 Kako koji. Fordov 1.0 l3 je najbolji trocilindras sto mozes kupiti.

Al isto tako nakon 250k km ce biti veoma istrosen, osobito ako ga gazis ili mucis po gradu.

Na B-Maxu sam ga prodao sa 117k, nikakvih karova u prvih 5 godina.

 

ivanzu kaže...

Sve je to identicno, do nekih 250-300k km ce ici. 

 

Tako nekako, neki vise, neki manje.

Trazim jos uvijek neki auto i ti turbaci su dosta "povoljni" a koliko citam onaj u golfu je najaci tj hvata 10s do stotke i 200km/h, veli covjek koji je vozio i forda s "istim" motorom da mu je golf bio "znatno jaci", no za sad sve sto sam procitao uglavnom poprilicno pozitivno.

Čitatelj pet 8.11.2019 08:01

Zaboravi te masine ako planiras ganjat. Nece ti dugo trajati.

Tj. hoce, uz dosta ulaganja. Ili ga uzmi na leasing 3 godine,

i kad ga poderes ga vratis i nije tvoj problem.

 

A Ford i VW nikako ne mogu imati ISTU, samo slicnu masinu.

 

roby27 pet 8.11.2019 08:52

Dakle prije nekih mjesec i pol dana sam kupio rabljenu toyotu auris 2010-2011god, 1,3 dual VVT-i motor sa Terra opremom(120000km prijeđenih i auto ne da je trom nego uzas, prva druga treća jako loše moras ga doslovno nagazit na 4000 i preko okretaja da se pokrene, ocito je da je motor preslab za skoro 1400kg mase konstrukcije auta.

Platio ga 5750Eura.

 

Sad gledam da ga dam pod racun(procjenu) u TM vozila u kovinskoj na jankomiru i uzmem peugeot 508 2.0HDI 2011god, 270000km, jel ima tko kakav savjet za nesto bolje u tom rangu cijene? Nisam vise pametan, ti 2.0HDI mogu preko 500000 i vise napravit bez beda po pricanju vlasnika tak da mislim da nije neka greda radi kilometraze...

 

Bas sam se razocarao u japance i to dosta, mazde ove novije se kvare svako malo 

Čitatelj pet 8.11.2019 09:14

Zato je 1.33 odavno izbacen, jer je za gradsku voznju, ne tjeranje po autoputu.

Zato si trebao prije kupnje napraviti probnu voznju, i usporediti sa 1.6 i 1.8 vvt-ima.

 

Direktan naslijednik 1.33 je 1.2t, koji je mnogo bolji i startniji. Ali i skuplji u startu.

 

nixass pet 8.11.2019 09:20
roby27 kaže...

Dakle prije nekih mjesec i pol dana sam kupio rabljenu toyotu auris 2010-2011god, 1,3 dual VVT-i motor sa Terra opremom(120000km prijeđenih i auto ne da je trom nego uzas, prva druga treća jako loše moras ga doslovno nagazit na 4000 i preko okretaja da se pokrene, ocito je da je motor preslab za skoro 1400kg mase konstrukcije auta.

Platio ga 5750Eura.

 

Sad gledam da ga dam pod racun(procjenu) u TM vozila u kovinskoj na jankomiru i uzmem peugeot 508 2.0HDI 2011god, 270000km, jel ima tko kakav savjet za nesto bolje u tom rangu cijene? Nisam vise pametan, ti 2.0HDI mogu preko 500000 i vise napravit bez beda po pricanju vlasnika tak da mislim da nije neka greda radi kilometraze...

 

Bas sam se razocarao u japance i to dosta, mazde ove novije se kvare svako malo 

ja sam vozio 1.4 vvti par godina i onda sam sjeo u frendov 1,33 koji je bio 3-4 godine noviji.. najrpije sam mislio da mu nekaj ne valja sa autom, jer, bar na papiru, oba motora imaju iste specifikacije.

tromo da tromije ne moze biti.

roby27 pet 8.11.2019 09:28

Ma nije ni za gradsku voznju, primjer na semaforu stojimo upali se zeleno i doslovno svi auti me zaobilaze pri startu dok ne dodjem do trece brzine u visokim okretajima gdje naravno papa gorivo, jako trom auto a najbolje mi se ono na displeju sto pokazuje kad trebam šaltat brzine u višu he he, komedija od auta, inace mi se svida udobnost sjedala i mjenjac ali ni preglednost u zavojima nije bas neka. 

 

Prije njega sam ima Punta 2006god 1.2 44kw motor benzinac nekih 900kg mase i taj auto je leteci brod za ovo japansko tromo auto, responzivniji neusporedivo i tisi motor. Uopce ne zelim pomislit kakvi su Vtec od Honde motori po glasnoci.

roby27 pet 8.11.2019 09:39
nixass kaže...
roby27 kaže...

Dakle prije nekih mjesec i pol dana sam kupio rabljenu toyotu auris 2010-2011god, 1,3 dual VVT-i motor sa Terra opremom(120000km prijeđenih i auto ne da je trom nego uzas, prva druga treća jako loše moras ga doslovno nagazit na 4000 i preko okretaja da se pokrene, ocito je da je motor preslab za skoro 1400kg mase konstrukcije auta.

Platio ga 5750Eura.

 

Sad gledam da ga dam pod racun(procjenu) u TM vozila u kovinskoj na jankomiru i uzmem peugeot 508 2.0HDI 2011god, 270000km, jel ima tko kakav savjet za nesto bolje u tom rangu cijene? Nisam vise pametan, ti 2.0HDI mogu preko 500000 i vise napravit bez beda po pricanju vlasnika tak da mislim da nije neka greda radi kilometraze...

 

Bas sam se razocarao u japance i to dosta, mazde ove novije se kvare svako malo 

ja sam vozio 1.4 vvti par godina i onda sam sjeo u frendov 1,33 koji je bio 3-4 godine noviji.. najrpije sam mislio da mu nekaj ne valja sa autom, jer, bar na papiru, oba motora imaju iste specifikacije.

tromo da tromije ne moze biti.

 E da to je to, zajeb na najjace, na njuskalu nije ni bilo bas 1.6 kad sam ja kupovao, ne znam kakvi su im ti motori ali ovo 1.33 je tromo smece, sad vidim da ima par oglasa sa 1.6 i to u rangu cijene koliko sam ja platio 1.33 pa sad dal cu nesto popusit na cijeni ne znam.

roby27 pet 8.11.2019 09:45
Čitatelj kaže...

A to sa semoforom je malo preseravanjem - ne stojis na semoforu F1 piste.

 Nije preseravanje osim ako se vozis ko baba, nisam lik koji se ganja po gradu ali volim da auto potegne pri startu i da je responzivan pri šaltanju, vozio sam 2.0HDI ali 407SW Peugeota i to ide ko gluha svinja po cesti, navodno im 1.6HDI nije nesto ali za 2.0 skidaju kapu neki serviseri. 

 

E sad ako bi ipak gledao Yarisa mozda jer zena voli japance jer su pouzdani sto god to znacilo onda ne znam kaj uopce gledat od motora. 

Čitatelj pet 8.11.2019 10:02

Pa svaki traktor ce ti se doimati jaci, jer ima svu snagu pri niskim okretajima,

tj. okretni moment vuce vec od 1200 okretaja.

 

Al da je trom za gradsku voznju, u to sumnjam, osim ako si u gradu sa 5000 stanovnika

gdje nikad nema guzve na semaforima i gdje se ne vozi u koloni 40-50, jer brze - nejde.

 

Nije tako trom da ne mozes normalno vozit po gradu, ali najvisi moment razvija iznad 3800 okretaja,

pa ako hoces izvuci najvise snage, moras ga drzati sportski visoko.

 

Zato me i cudi da si kupio automobil na slijepo bez probne voznje. 1.6vvt ili 1.2t bi ti bili bolji izbor.

A 1.33 je maknut cak i kod hibrida, pomaknut na 1.5t u toj generaciji (vise zbog EU normi oko emisije).

 

Ako zelis nesto snaznije a japanca, onda gledas d4d 1.6 ili 1.8, 2.0 preskoci.

roby27 pet 8.11.2019 10:34

Mislis d4d kao dizel kod toyote 1.6 i 1.8 znaci a to je sigurno preko ranga 6500Eura, tko im radi te dizelske motore? Znam da su oni odustali od dizelskih motora.

 

Probao sam ga ali na kratkoj relaciji na cesti sto je nedovoljno bilo da odmah skuzim u cemu je problem, trebalo je brzo kupiti drugi auto pa jedno s drugim i eto drek u pljusku napravili. No sta je tu je, svaka skola se placa po dobrom starom obicaju, sad sam pametniji jbg.

 

Jos mi serviser kaze da na toyoti zna cesto odlazit neki uređaj za nadzor pritiska u motoru koliko sam shvatio, kom je 4000kn a ima ih dva u aurisu = 8000kn bas lijepo.

 

Kakve su Ford Fieste recimo?  

 

 

 

 

 

 

 

Čitatelj pet 8.11.2019 10:40

Rade si sami, osim 2.0 i 2.2, oni su po BMW-om dizajnu, i imali su problema sa lancima,

zato sam i napisao da ih preskocis, dok su 1.4, 1.6 i 1.8 idiot proof masine.

 

Toyota je odustala od dizelskih agregata za gradska vozila, ali ih i dalje proizvodi

za radne strojeve (bus, pickup) za odredjene regije, kao i EU.

 

Al gle, isprobaj auto prije kupnje, ne samo sjest i u njega nego se provezi sat vremena,

probam malo brdske voznje, malo krivine, grad preskoci kod testne voznje, tu ne osjetis nista osim gradske guzve.

aloevera13 pet 8.11.2019 14:04
roby27 kaže...

Dakle prije nekih mjesec i pol dana sam kupio rabljenu toyotu auris 2010-2011god, 1,3 dual VVT-i motor sa Terra opremom(120000km prijeđenih i auto ne da je trom nego uzas, prva druga treća jako loše moras ga doslovno nagazit na 4000 i preko okretaja da se pokrene, ocito je da je motor preslab za skoro 1400kg mase konstrukcije auta.

Platio ga 5750Eura.

 

Sad gledam da ga dam pod racun(procjenu) u TM vozila u kovinskoj na jankomiru i uzmem peugeot 508 2.0HDI 2011god, 270000km, jel ima tko kakav savjet za nesto bolje u tom rangu cijene? Nisam vise pametan, ti 2.0HDI mogu preko 500000 i vise napravit bez beda po pricanju vlasnika tak da mislim da nije neka greda radi kilometraze...

 

Bas sam se razocarao u japance i to dosta, mazde ove novije se kvare svako malo 

 kako nisi na internetu pogledao iskustva?

bas sam na hrvatskim forumima procitao pred par mjeseci da se auto taj auto sa tim motorom vuce ko stara krava, a i na autodati ti pise da je ubrzanje do stotke za 13.1 sekundi, cak fiat punto jedinica sa 1.2 motorom od 73 konja ima ubrzanje do stotke za 12.0 sec

1BIT pet 8.11.2019 16:35
Čitatelj kaže...
IvanBrekalo kaže...

Pozdrav, kakvi su ovo turbo motori od 0,9, 1.0, 1.2, 1.4 kaj se sad ugraduju u nove aute, jel to valja cemu? Fiesta, Golf, Polo, itd..dali se koji od njih istice po necemu od ostalih i sl. hvala

 Kako koji. Fordov 1.0 l3 je najbolji trocilindras sto mozes kupiti.

Al isto tako nakon 250k km ce biti veoma istrosen, osobito ako ga gazis ili mucis po gradu.

Na B-Maxu sam ga prodao sa 117k, nikakvih karova u prvih 5 godina.

 

 
da
video


EDIT:
Pre uzak je remen na fiesti koji je i btw uronjen u ulju, ne puca, raspadnu se zubi i poštopaju sito uljne pumpe i motor nakon toga ostane bez pritiska ulja, tj adekvatnog podmazivanja...
To me podsjetilo na Daihatsu 3cyl, remen ko selotejp traka, al ajde bar nije u ulju
  

roby27 pet 8.11.2019 16:42

Ne znam za autodati moze link neki?

 

Ma nisam gledao jbg ne pratim bas te auto magazine često ali sad nakon ovog iskustva cu pratit.

 

Jebes mi sve imao sam punta 2006 sa tri vrata 1.2 44kw auto živahan responzivan motor savrseno miran i tih.

 

Probao sam i seat leona 1.9tdi i to brenči motor sve u šesnaest a i kvaliteta plastike i opcenito dojam u voznji mi je razocaravajuc bio, vjerojatno je 3cilinda u njemu od golfa, 4cilinda je tiši, onda corola verso 2007god sa 2.2d ali nisam bio odusevljen nesto sa getribom nije valjalo kod prijenosa, inace me cudi da je to bmw-ov motor kad oni imaju zadnji pogon a ovaj je imao prednji, honda FRV sa isto 2.2d motorom izvrsna je bila u voznji ali mi realno ne treba takav auto sa tri sjedala naprijed i mjenjacem kao u mitsubishiju L300, navodno je to isti motor kao u coroli verso 2.2d.

 

E sad uzi izbor mi je taj peugeot 508 2.0hdi, reno megane grandtour 1.5dci za isprobat da vidim, jedino citam o tom DPF filteru da se štopa i da aditiv za to košta 100eura, nemam pojma.

 

Ak netko ima neka iskustva nek kaže.

 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-grandtour-1.5-dci-73000-km-oglas-28519770

 

 

Ziga pet 8.11.2019 18:03
roby27 kaže...

 

 

E sad uzi izbor mi je taj peugeot 508 2.0hdi, reno megane grandtour 1.5dci za isprobat da vidim, jedino citam o tom DPF filteru da se štopa i da aditiv za to košta 100eura, nemam pojma.

 

 

 

 

 Nisi valjda puko da kupuješ Peugeot? uzmi bilo što drugo

 

 

dv14 pet 8.11.2019 18:51
roby27 kaže...

Dakle prije nekih mjesec i pol dana sam kupio rabljenu toyotu auris 2010-2011god, 1,3 dual VVT-i motor sa Terra opremom(120000km prijeđenih i auto ne da je trom nego uzas, prva druga treća jako loše moras ga doslovno nagazit na 4000 i preko okretaja da se pokrene, ocito je da je motor preslab za skoro 1400kg mase konstrukcije auta.

Platio ga 5750Eura.

 

Sad gledam da ga dam pod racun(procjenu) u TM vozila u kovinskoj na jankomiru i uzmem peugeot 508 2.0HDI 2011god, 270000km, jel ima tko kakav savjet za nesto bolje u tom rangu cijene? Nisam vise pametan, ti 2.0HDI mogu preko 500000 i vise napravit bez beda po pricanju vlasnika tak da mislim da nije neka greda radi kilometraze...

 

Bas sam se razocarao u japance i to dosta, mazde ove novije se kvare svako malo 

 Dobar je 2.0 HDi, ali pitanje koji. Onog od 80kw iz 2002. vozim i sam i slažem se da odličan motor. Uz redovno održavanje ide i ide. E sad kakvi su ovi noviji 2.0 HDi, ne znam baš. Nebi baš dao ruku u vatru da su dobri kao stari.

A što se tiče 508 sa 270k km, to osobno nebi kupio nikad. Općenito nebi kupio ništa sa 270k km, osim ako nije stvarno jako jako niska cijena i znam da je auto ok, inače, nema šanse. Radije manju klasu i sa dosta manje kilometara.

BORG pet 8.11.2019 18:57
roby27 kaže...
 

E sad uzi izbor mi je taj peugeot 508 2.0hdi, reno megane grandtour 1.5dci za isprobat da vidim, jedino citam o tom DPF filteru da se štopa i da aditiv za to košta 100eura, nemam pojma.

 

Ak netko ima neka iskustva nek kaže.

 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-grandtour-1.5-dci-73000-km-oglas-28519770

 

 

 Renault ti nema problema sa DPF, e sad možda će ti se činiti čudan zbog prijenosnih omjera.

Ima dugu 2. brzinu, primjetna je ''turbo rupa'', generalno solidan auto.

Preporuka da uzmeš sa 6 brzina. Ovaj 5 brzinski mjenjač je potpuno drugačiji, lošije se šalta i teško ubacuje u rikverc.

sstrmi pet 8.11.2019 19:30
roby27 kaže...

Dakle prije nekih mjesec i pol dana sam kupio rabljenu toyotu auris 2010-2011god, 1,3 dual VVT-i motor sa Terra opremom(120000km prijeđenih i auto ne da je trom nego uzas, prva druga treća jako loše moras ga doslovno nagazit na 4000 i preko okretaja da se pokrene, ocito je da je motor preslab za skoro 1400kg mase konstrukcije auta.

Platio ga 5750Eura.

 

Sad gledam da ga dam pod racun(procjenu) u TM vozila u kovinskoj na jankomiru i uzmem peugeot 508 2.0HDI 2011god, 270000km, jel ima tko kakav savjet za nesto bolje u tom rangu cijene? Nisam vise pametan, ti 2.0HDI mogu preko 500000 i vise napravit bez beda po pricanju vlasnika tak da mislim da nije neka greda radi kilometraze...

 

Bas sam se razocarao u japance i to dosta, mazde ove novije se kvare svako malo 

 2.0HDI ide jebački

U drugom mjesecu šogorovo mapirali na 170ks + dpf off

Tvornički 100kw

Anđeo bez falinge sub 9.11.2019 13:24

Može li jedno pitanjce...

 

Zbog kojih dijelova podvozja automobil nakon 7-8 godina i recimo 100 tkm postaje tvrđi, rupe na cesti, prelazak preko tračnica i sl. se puno više osjete a automobil je na tehničkom full ispravan.

 

Fala !

mali od foruma sub 9.11.2019 14:29

Ljudovi, ako tko zna.

 

Kakvi su motori u Swiftu 2015-2017 (ili kad su vec se ugradjivali) ovi benzinci 1.2 od 69kW i opcenito kakav je to autic sto se tice troskova. Uz ovog swifta gledam i peugeot 208 isto benzinac 1.2 ali 110ks tako da i tu vrijede ista pitanja.

 

Gledam da ubodem kakvog do 5 g i 100tkm. Tu oko minkena ih ima vec za manje od 10k solidno izbora.

 

gamer34 sub 9.11.2019 18:09
mali od foruma kaže...

Ljudovi, ako tko zna.

 

Kakvi su motori u Swiftu 2015-2017 (ili kad su vec se ugradjivali) ovi benzinci 1.2 od 69kW i opcenito kakav je to autic sto se tice troskova. Uz ovog swifta gledam i peugeot 208 isto benzinac 1.2 ali 110ks tako da i tu vrijede ista pitanja.

 

Gledam da ubodem kakvog do 5 g i 100tkm. Tu oko minkena ih ima vec za manje od 10k solidno izbora.

 

 

1.2 u Swiftu je super motor, pouzdan, malo trosi i za svoju snagu i koncept (atmosferac) ide vrlo dobro. Jeftin je za odrzavat jer nema remen, vec lanac.

1.2 u Pugu je dosta jaci i zivahniji motor, em zbog vise konja em zbog turbine, ali ne znam kakav je sto se pouzdanosti tice. Takoder, radi se o 3 cilindra pa je za ocekivat nesto nemirniji rad.

mali od foruma sub 9.11.2019 19:48

Mislim da odustajem od Pezoica, bar sto se tice tog motora.

 

Konacno danas uhvatio malo vremena i proletio na brzinu po Google-u i taj motor nije bas sjajan. Ima remen u ulju kojeg nagroiza etanol, a ovjde u gorivu, osim u najskupljem, uvijek ima neki postotak etanola.

 

Uglavnom nesagoreni etanol dospjeva u ulje tu se talozi i nagriza remene koji se raspada i sitni dijelovi zavrsavaju u ulju i zacipaju kanale i sita.

Bilo je nekih opoziva i ima odobrena neka kompennzacija od Puga ako se havarija dogodi, ali ne vidim smisla riskirati i onda se zezati s tim.

ramzocro-HCR sub 9.11.2019 20:46

Danas nije bilo dosadno. Začudio sam se kak je jednostavno doć do njega. Više sam vremena izgubio čisteći auto iznutra detaljno(kemijski), nego ovo promjeniti.

 

 

Nakon 340tisuća i 23god vjerne službe, propiša je mali. (1.6 16v astra f karvn.)