Auti - ultimativna tema
Al izgleda cool i moćno, ko i ovo
PremiJum VW. Al tome ide danasnja "moda", da sve bude "lazno".
Kao i na novoj Mupri - lazni usisi za zrak - makar tvrde da je masina i kocnice
odlicno hladnjeno, ostavili su te glupe plastike "za tunere".
Režem ruku ako i jedan japanac dođe ikad do 20% levela i kvalitete na kojemu je ovaj novi S6, pri tom ukljucujem i djecje igracke tipa GTR, NSX i takve gluposti, ovo je auto za prave ljude
https://youtu.be/fDRcFFK59O0?t=91
ROFL na novi audi S6
sva 4 lazna auspuha, dizel motor koji zvuci kao traktor izvana a iznutra ti pustaju lazni zvuk iz zvucnika
dugo nisam vidio ovakav fail kod premium marke
Gore od auspuha je ovaj zvuk, reko bit ce bar nesto agresivnije kad ko obican TDI
Nisam ja reko da ga ne zelim
Svugdje gdje gledam po netu, piše da Opel Meriva 2004.g. ima ISOXIF, ja ga na autu nemogu naći ... čak i u priručniku piše da ima ... al ne i gdje je.
PremiJum VW. Al tome ide danasnja "moda", da sve bude "lazno".
Kao i na novoj Mupri - lazni usisi za zrak - makar tvrde da je masina i kocnice
odlicno hladnjeno, ostavili su te glupe plastike "za tunere".
Režem ruku ako i jedan japanac dođe ikad do 20% levela i kvalitete na kojemu je ovaj novi S6, pri tom ukljucujem i djecje igracke tipa GTR, NSX i takve gluposti, ovo je auto za prave ljude
Svoje ne znanje pokazujes iz dana u dan.
Ajde onda vi znalci pokažite tu japansku dominantnu konkurenciju S6ici.
Ah joj, zaboravio. Jedini konkurentni model su prestali proizvoditi. Iako, konkurentni je daleki stretch jer poprilično dugo vremena si mogao kupiti čvaljavi hibrid koji je više konkurencija A6 TDIju od 190KS ili Fa koji je debelo iznad S6 cijenom, a opet debelo ispod RS6 cijenom i ponudom. Ok, M550i je bio ciljani target.
I čak u tom slučaju, tehnološki je proizvod bio zaostali, zato se i nema što pokvarit pa ispada jako pouzdan.
Dakle, najbolji konkurent europljanima u toj klasi su ameri. Proizvođači koje se sprda 50tak godina minimalno.
A ako ulazimo u priču karavana, e onda nema konkurencije.
Camry, Corolla Touring Sports/Sedan, Civic Limo, Mazda 6 Sport Combi/Limo, Mazda 3 Sedan?
7 automobila koje bi prije izabrao nego tog VW-a. Em ne zelim placat visoku NoVA-a,
em bi me osiguranje kostalo u 5 godina vise od tog auta.
PS - zaboravih napisat - bilo kojeg Lexusa, pravi "premium car", naspram VW premiJum dizla sa zvukom iz zvucnika.
S6 Limo 2020 TDI - 77.500€
https://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a6/s6-limousine/summary.html
RCF - 82.350€
https://www.lexus.de/car-models/rc-f/#hero
Koliko je teško shvatiti napisano?
Kog boli k*rac šta bi ti uzeo i koliko tebe košta osiguranje?
Jel bilo pitanje koji japanski auto konkurent S6? Bilo je. I onda dobim odgovor Civic sedan. No šit lik da te osiguranje za kompakta od 120 konja košta manje nego za executive limuzinu od 350 konja.
Znači, S6, auto iste veličine, jednake ponude prostora, slične motorizacije, sličnih performansi, barem približno jednako tehnološki napredan auto(krenuvši od infotainmenta) i slične cijene, dostupan u EU.
EDIT:
RCF? Really? Faking coupe s beskorisnom stražnjom klupom. vjerojatno najgori Lexus ikada, definitivno najgori Lexus ovog stoljeća. I to je konkurencija S6?
A o premijumu i pumpanju zvuka u kabinu, slobodno si i Lexusa pitaš kaj ima za reć po tom pitanju u LSu.
Samo kazem da konkurecije ima - ja bi si radije za te novce uzeo veci SUV, pa imao vise
od tog S6 kombija.
Primjerice za manje love dobijem RX-L 450h, koji je veci, prostraniji, veci prtljaznik,
moze imat 8 sjedala, i tad mi ostaje jos 211dm³ prtljaznog prostora.
A taj 3.5L V6 zvuci sigurno bolje od S6 traktora. Cak i uvreda za prave traktore, koji zvuce bolje.
https://www.lexus.at/car-models/rx-l/prices-and-specs/
Ufff kad se fanboyi krenu sukobljavat, a jedan pise vece budalastine od drugog
Znači i bukva bi već shvatila. Ajmo još jednom.
Pričamo o executive class limuzini. S6, 540i/d,E450/53. Dakle, ne pričamo o faking SUVima, ne pričamo o "sportskim" coupe dvosjedima. Pitanje, japanska konkurencija?
Čitam i nije mi jasno kak smo došli s opisa novog S6 na usporedbu s japanskim modelima? :D
Pa svi su napisali da je to premium marka i da je tužno da moraju stavljati lažne auspuhe i zvuk. Ne slažete se s ovim?
Zato sta ekipa pljuje po novom s6, odnosno pljuvali bi po bilo kojem njemackom autu. Pa eto dajte azijsku alternativu koja je jednaka/bolja od s6. Bas me zanima jer mi nista ne pada napamet
Pitanje, japanska konkurencija?
jasno je kao dan da je to segment u kojemu rulaju njemci, no question bout it.. od konkurencije je tu eventualno lexus ES, od japanaca nema niti jednog drugog auta u tom segmentu. bolji ili lošiji je tu često i u očima promatrača lexusa vjv. kupiš ako hoćeš malo odskakati.
bilo kako bilo, fake auspusi, traktor zvuk i simulirani v8 zvuk na s6 je jad i bijeda kako god okreneš.. poserem se u usta svakome tko tvrdi suprotno..
Zato sta ekipa pljuje po novom s6, odnosno pljuvali bi po bilo kojem njemackom autu. Pa eto dajte azijsku alternativu koja je jednaka/bolja od s6. Bas me zanima jer mi nista ne pada napamet
pa normalno da pljuju kad su napravili toliko pizdarija, da ih i treba populjuvati, inace sam obozavatelj Audia, i bivsi vozac RS4 karavana, i meni osobno je ovo totalno sramocenje Audia
sto se tice japanaca, alternative mogu biti GS F, Q70 i mozda TLX Acura, medutim meni osobno vanjski dizajn nikako ne sjeda, dok su unutra vrhunski
sta ste se odmah napuhali cim netko napadne obozavanu marku, jebote kao da ste ga sami sklapali
tko kupi to klepetalo, je totalni idiot, s obzirom na ostatak game koju audi nudi
bilo kako bilo, fake auspusi, traktor zvuk i simulirani v8 zvuk na s6 je jad i bijeda kako god okreneš.. poserem se u usta svakome tko tvrdi suprotno..
Mislim da je ovo automobil kojeg je dovrsio marketinski odjel.
Za ljude koji zele benefite ali ne zele kliktati po konfiguraciji opreme. Zato je u biti dizel sa S znackom savrsen automobil - za one koje nije briga za performanse, a zele dizel jer eto dugovjecan je i manje trosi.
Bas bih rekao da je ovo pogodjeno za Balkan. Sve je fejk - ima S bedz, kao i onaj famozni "M paket opreme" / "R-line paket opreme" al opet je dizel od njemca.
Ovo uopce ne cudi, R-Line paket opreme na Golfu nudi pregrst ocajne plastike sa nekim malo bolje finisiranim umetcima, dok je straznja klupa ocajna. Ali je 1.6 TDI sa R-Line bedzom i piano finisom oko infotainmenta.
Aktualnom S6 je fakat sramota fake-irane ispusne cijevi - debilizam na n-tu...
Iskreno, to mu je po meni jedina mana :D
Probao sam 30 ks slabiji model u A6 i to je prejebeno zaokruzen auto.
Funkcionalan, a na gas se odaziva bolje nego sponzoruse na njegovo prstenje...
Naglasniji ste o necemu sto vecina probali niste...
Čitam i nije mi jasno kak smo došli s opisa novog S6 na usporedbu s japanskim modelima? :D
Pa svi su napisali da je to premium marka i da je tužno da moraju stavljati lažne auspuhe i zvuk. Ne slažete se s ovim?
Pa daleko od toga da su jedina premium marka koja stavlja lažne auspuhe, daleko od toga da su jedina premium marka koja kreira lažan zvuk. Radi se to i na benzincima koji su kakti superiorni i zvuče mega vau, a dizel je traktor.
Do usporedbe(odnosno, ne usporedbe jer se nema s čim usporedit) smo došli tako da je tojota drajver krenuo k*njat po "premijum vwu", pa je dobio odgovor od ljubitelja njemačkih auta da iz japana nema ništa konkurentnog, što je bez argumenata negirao još jedan fauve hejter i na što su zatraženi pokazati konkurentan proizvod. Ukratko tijek rasprave.
jasno je kao dan da je to segment u kojemu rulaju njemci, no question bout it.. od konkurencije je tu eventualno lexus ES, od japanaca nema niti jednog drugog auta u tom segmentu. bolji ili lošiji je tu često i u očima promatrača lexusa vjv. kupiš ako hoćeš malo odskakati.
bilo kako bilo, fake auspusi, traktor zvuk i simulirani v8 zvuk na s6 je jad i bijeda kako god okreneš.. poserem se u usta svakome tko tvrdi suprotno..
E vidiš, ES baš nije punokrvna konkurencija. Možda se može usporediti s kakvim entry level A6icama i bmw 5icama ali dalje ne. Pa imaju 200KS hibrida kao jedinu opciju. Čak nema ni onog 300KS V6 benzinca iz Camryja.
Imali su konkurenciju u GSu. I ugasili ga. Iako također u EU nisi imao 350, imao si na izbor jeftinog hibrida ili skupog GS Fa. GS F je po svima bio najbolji Lexus kojeg je moguće kupit. I lijepo se smjestio kao konkurencija M550i cijenom i ponudom voznih osobina i kvalitete. Za M5 i RS6 je prejeftin i preslab, al nisu to ni ciljali. Definitivno jedan jako jako dobro složen auto.
No GS je bila ta konkurencija koju su ugasili. Iako je tehnologijom malo zaostajao za švabima, to nadoknadiš time što koriste 20godina stare stvari pa nemaš nikakve troškove. I onda to ubiješ.
Zvuk je ok za dizela, definitvno malo vuče na raw zvuk R18ice. Naravno, tamo nije bilo potrebe za "simuliranim", no eto ovdje na cesti su neke druge priče. Kao što rekoh, ima i benzinaca koji simuliraju zvuk, bar njima ne bi trebalo kad su super.
Da su mogli ostaviti isti motor koji ide za američko tržište, mogli su. Zašto nisu, ne znam.
pa normalno da pljuju kad su napravili toliko pizdarija, da ih i treba populjuvati, inace sam obozavatelj Audia, i bivsi vozac RS4 karavana, i meni osobno je ovo totalno sramocenje Audia
sto se tice japanaca, alternative mogu biti GS F, Q70 i mozda TLX Acura, medutim meni osobno vanjski dizajn nikako ne sjeda, dok su unutra vrhunski
sta ste se odmah napuhali cim netko napadne obozavanu marku, jebote kao da ste ga sami sklapali
tko kupi to klepetalo, je totalni idiot, s obzirom na ostatak game koju audi nudi
Alternative ne mogu biti GS F(prije svega, 100k EUR košta, drugo, maknuta je s tržišta kompletna GS linija). Q70 također nema na EU tržištu, vjerojatno se čeka refresh ili nešto, također ne znam gdje je dostupna Acura na EU tržištu, vjerojatno nigdje.
Funkcionalan, a na gas se odaziva bolje nego sponzoruse na njegovo prstenje...
Na koji model mislis? 55 TFSI? Ovaj bas i nema najbolji odziv u normalnom drive modu...
Meni bas nije jasan ovaj S6 TDi s 350 KS, a 55 TFSi i 3.0 benzinac je 340KS, koliko mi se cini 0.1s sporiji do stotke. U SAD ce S6 biti s 2.9TT od 444KS, ajd tu bar ima osjetnija razlika.
Da, ova praksa s fake ispuhom je jadna, i obicni A6 ih imaju, a nije ni Audi jedini. Ne znam tko je njima u focus grupama.
Na koji model mislis? 55 TFSI? Ovaj bas i nema najbolji odziv u normalnom drive modu...
Meni bas nije jasan ovaj S6 TDi s 350 KS, a 55 TFSi i 3.0 benzinac je 340KS, koliko mi se cini 0.1s sporiji do stotke. U SAD ce S6 biti s 2.9TT od 444KS, ajd tu bar ima osjetnija razlika.
Da, ova praksa s fake ispuhom je jadna, i obicni A6 ih imaju, a nije ni Audi jedini. Ne znam tko je njima u focus grupama.
Ne, diesel... Biturbo 3.0TDI sa 320KS.
Auto je masinerija u svakom pogledu...
Ne kuzim potrebu seruckanja po necem i to s tolikom dozom truda i mastovitosti a bez ikakvog utemeljenog iskustva... Nebitno dal su auti, opcenito o svemu...
Uopce nema kvalitetnih rasprava, samo neko hranjenje ega i prosipanje "pameti"...
Ne kuzim potrebu seruckanja po necem i to s tolikom dozom truda i mastovitosti a bez ikakvog utemeljenog iskustva...
po pitanju novog s6 nije potrebno nikakvo iskustvo, samo malo poznavanja povijesti tog modela..
C4:
2.2 L I5 20v turbo,
4.2 L V8 32v DOHC
C5:
4.2 L V8 DOHC
C6:
Even firing 5.2 L V10 FSI 40v DOHC (Lamborghini Gallardo)
C7:
4.0 L V8 DOHC Biturbo
C8:
jebeni dizel sa fake nastavcima auspuha i simuliranim zvukom
dosljednost 0%, uništenje tradicije 1000%, jad i bijeda 1000%..
Znači i bukva bi već shvatila. Ajmo još jednom.
Pričamo o executive class limuzini. S6, 540i/d,E450/53. Dakle, ne pričamo o faking SUVima, ne pričamo o "sportskim" coupe dvosjedima. Pitanje, japanska konkurencija?
Vec sam ti gore napisao - nisi citao - ako zelim kombi - radije cu voziti luksuzni SUV,
koji je vise nego "executive class" udobniji od kombija,
ali kako ne citas detaljno nego samo selektivno - napisao sam - imas Corollu Touring Sport
te Mazdu 6 Sport Kombi. Nisu "luksuzne" nit imaju toliko konja, ali kostaju 60% manje,
i odradit ce posao jednako dobro. Mazda svakako luksuznija od Corolle.
Svaki proizvodjac prodaje ono sto misle da kupci zele.
Ako ti zelis kombi od 80.000€ - kupi i vozi, nemam nista protiv.
Al za te novce cu voziti nesto udobnije i zabavnije.
U toj kombi klasi imas i vecih i prostranijih vozila,
samo sto se ne prodaju svuda, tipa Suzuki Ertiga,
Toyota Innova, sve veliki kombiji, prostraniji od S6.
Cemu toliki hejt? Za 80.000€ imas boljih vozila i u VW grubi,
ne samo u Audiju.
Čitam i nije mi jasno kak smo došli s opisa novog S6 na usporedbu s japanskim modelima? :D
Pa svi su napisali da je to premium marka i da je tužno da moraju stavljati lažne auspuhe i zvuk. Ne slažete se s ovim?
Tako sto netko nazove NSX i GTR igrackom, i opcenito prica gluposti.
Vec sam ti gore napisao - nisi citao - ako zelim kombi - radije cu voziti luksuzni SUV,
koji je vise nego "executive class" udobniji od kombija,
ali kako ne citas detaljno nego samo selektivno - napisao sam - imas Corollu Touring Sport
te Mazdu 6 Sport Kombi. Nisu "luksuzne" nit imaju toliko konja, ali kostaju 60% manje,
i odradit ce posao jednako dobro. Mazda svakako luksuznija od Corolle.
Svaki proizvodjac prodaje ono sto misle da kupci zele.
Ako ti zelis kombi od 80.000€ - kupi i vozi, nemam nista protiv.
Al za te novce cu voziti nesto udobnije i zabavnije.
U toj kombi klasi imas i vecih i prostranijih vozila,
samo sto se ne prodaju svuda, tipa Suzuki Ertiga,
Toyota Innova, sve veliki kombiji, prostraniji od S6.
Cemu toliki hejt? Za 80.000€ imas boljih vozila i u VW grubi,
ne samo u Audiju.
Ja imam osjecaj da ti ne mozes pojmiti da postoji i autoindustrija izvan Japana...
Ono usporedivat jedan A6 karavan s Corollom i Mazdom 6 uz argument da su jeftiniji, ono wtf. Ima i Dacia Logan MCV za jos jedno 60% manje i isto ce odradit posao...
Ne, diesel... Biturbo 3.0TDI sa 320KS.
Auto je masinerija u svakom pogledu...
Ne kuzim potrebu seruckanja po necem i to s tolikom dozom truda i mastovitosti a bez ikakvog utemeljenog iskustva... Nebitno dal su auti, opcenito o svemu...
Uopce nema kvalitetnih rasprava, samo neko hranjenje ega i prosipanje "pameti"...
To je proslogodisnja generacija.
Ma nije stvar da je auto los u apsolutnom smislu, vec ono sto je i nine rekao - usporedi s proslim generacijama S6. 2018 S6 je V8 s 450KS i 0-100 4.4s-4.6s. Novi S6 je dizel s 350Ks i 5.0s-5.1s...
Ja imam osjecaj da ti ne mozes pojmiti da postoji i autoindustrija izvan Japana...
Ono usporedivat jedan A6 karavan s Corollom i Mazdom 6 uz argument da su jeftiniji, ono wtf. Ima i Dacia Logan MCV za jos jedno 60% manje i isto ce odradit posao...
Zato sam posjedovao vise Fordova nego Japanaca uopce. I sretniji sam bio sa Fordovima nego Japancima.
No trenutno Ford ne nudi nista sto bi me zanimalo. EcoSport je mali, straznja vrata su mi neupotrebljiva jer se otvaraju na stranu.
Kuga sa top opremom od 35.000€ je "to-much", s obzirom da gola Kuga dodje 20.000€, dakle skoro duplo vise dodje oprema,
isto mi nije po volji.
Multimedija kod Forda je svakako bolja nego kod bilo kojeg Japanca (osim luksuznih tipa Infiniti, Lexus).
S obzirom na moje godine, ugodnije i udobnije mi je sjediti na povisenom vozilo. C-Max Grand je veoma udoban,
povisen, divan i krasan - al trenutno za mene prevelik. Imao sam obicnog C-Maxa i B-Maxa, super vozila.
Jedino tadasnji B-Max dizel francuz je bio skup za odrzavanje, dodavanje EBlu tekucine je rijeseno tako,
da ti skidaju pol masine i naplate ti pitu vise od tepsije. Ali EcoBoost motor cak 1l 3 cilindra je odlican,
za tako mali motor je zivahan i miran.
Ne postoji savrsen automobil - svakom nesto fali. Proizvode ih sve jeftinije, a naplacuju sve vise - to je cinjenicno stanje.
To je proslogodisnja generacija.
Ma nije stvar da je auto los u apsolutnom smislu, vec ono sto je i nine rekao - usporedi s proslim generacijama S6. 2018 S6 je V8 s 450KS i 0-100 4.4s-4.6s. Novi S6 je dizel s 350Ks i 5.0s-5.1s...
Neocekivano je da su u S model ubacili dizel, to stoji. U sportskom modelu da stavis dizela umjesto benzinca, cudno je...
Osobno nisam tako osjetljiv na tu promjenu, meni bi i dizel i benzin bio okey. Mene je npr vise smetala cinjenica kod C6 da je RS i S imao prakticki isti motor...
Opcenito je hejtanje dizela/benzina isti poremecaj ko i hejtanje/favoriziranje nogometnih klubova, ATi/Nvidie... Oba motora imaju svoje prednosti/mane, na ljudima je da izaberu sto im vise odgovara.
Osobno mi je prosli A6 (C7 redizajn) sa 3.0TDi auto koji bi najrade kupio da sad kupujem auto.
S i RS su auti koji se kupuju radi zabave i viska para...
PremiJum VW. Al tome ide danasnja "moda", da sve bude "lazno".
Kao i na novoj Mupri - lazni usisi za zrak - makar tvrde da je masina i kocnice
odlicno hladnjeno, ostavili su te glupe plastike "za tunere".