Automobili

Auti - ultimativna tema

RuskeGTT čet 12.9.2019 17:30

danas tankirao i napokon da sam odvozio 4 dana u sutu sa 1 tankom...tijekom sezone sam znao izdrzat 2 do 3 dana...em radi guzve, klime, brze voznje (hitno tu hitno tamo)

po meni fin rezultat za 1.6 hdi 90 sa 232tkm i prosjecno 150-200kg tereta + konj od 90

1BIT čet 12.9.2019 17:47
RuskeGTT kaže...

danas tankirao

 Ta je vrhunska pumpa, kad sam iz Zg-a došao sa praznom bengom a ono šta je ostalo je bilo iz Zg-a, natankao na tom tifonu 100ku, odma se osjeti bolja reakcija na pedali gasa
Kad malo bolje razmislim, od svih pumpi na Kvarneru, ja sam samo na nju išao, jer mi je bila provjerena, mada mi i nije svaki put usput

NEW_MAN čet 12.9.2019 19:19

Gledam da bi kupili drugi auto. Znaci taj auto bi bio u sluzbi odlaska i dolaska s posla. Nekih 30 km na dan. Znaci neki mali gradski auto koji ne treba imat nist osim klime, recimo parkirni senzori i da ima sto manje konja da mi je osiguranje jeftinije.
Plafon je 15k €.
Neke preporuke?

Jakovp čet 12.9.2019 19:25
NEW_MAN kaže...
Gledam da bi kupili drugi auto. Znaci taj auto bi bio u sluzbi odlaska i dolaska s posla. Nekih 30 km na dan. Znaci neki mali gradski auto koji ne treba imat nist osim klime, recimo parkirni senzori i da ima sto manje konja da mi je osiguranje jeftinije.
Plafon je 15k €.
Neke preporuke?

 Rabljeni i-miev ili leaf ako je samo za po gradu i ako se cilja na uštedu.

explorer 4 čet 12.9.2019 20:13
NEW_MAN kaže...
Gledam da bi kupili drugi auto. Znaci taj auto bi bio u sluzbi odlaska i dolaska s posla. Nekih 30 km na dan. Znaci neki mali gradski auto koji ne treba imat nist osim klime, recimo parkirni senzori i da ima sto manje konja da mi je osiguranje jeftinije.
Plafon je 15k €.
Neke preporuke?

Rabljeno ili novo?

Čitatelj čet 12.9.2019 20:21

Elektricni il hibrid. Bolje elektricni jer im cijena jako brzo opada, pa mozes par godina stari dobit u 50% cijene, ili cak manje.

Neciji lieasing je tvoja dobra kupnja poslije.

NEW_MAN čet 12.9.2019 20:30
explorer 4 kaže...
NEW_MAN kaže...
Gledam da bi kupili drugi auto. Znaci taj auto bi bio u sluzbi odlaska i dolaska s posla. Nekih 30 km na dan. Znaci neki mali gradski auto koji ne treba imat nist osim klime, recimo parkirni senzori i da ima sto manje konja da mi je osiguranje jeftinije.
Plafon je 15k €.
Neke preporuke?

Rabljeno ili novo?

 Sve jedno.

explorer 4 čet 12.9.2019 20:53

Možda bi valjalo baciti oko na Clio IV, sad se prodaju preostale zalihe jer je novi model stigao. S tim da ni novi nije posebno skuplji. Ako imaš vremena pogledaj, u daljnoj prodaji je isto zahvalan.  

Na klasu ispod osobno ne bih išao. 

gamer34 pet 13.9.2019 07:42
NEW_MAN kaže...
Ovaj auto mi je zapeo za oko. Izgleda dobro i cemu se ne mogu nacuditi ima Android Auto! Ispod 15k i novi auto iz salona.
https://www.spes.at/fahrzeugboerse/neuwagen/#/vehicle/de-AT/AA5387B1/3317472

 

Gdje kupujes auto, u RH ili vani?? 

Osobno bi tu Micru preskocio zbog anemicnog motora koji pije ko smuk. Al ak ti zanima generalno auto, ovdje imas dobru recenziju.

https://www.youtube.com/watch?v=VrrjIR_D0kE

 

Inace, trebas se odlucit dali zelis novo ili rabljeno jer tako znatno suzuje izbor. Do 15t eura ima stvarno svega na rabljenom trzistu, dok na trzistu novih bas i ne. Al generalno moja preporuka je da gledas nekakvog malog turbo benzinca ili hybrida, ne preko kompaktne klase jer u gradu stvarno nema smisla. Prvo sto mi pada na pamet od novih je Polo s 1.0 TSI motorom i ostala braca iz VAG grupacije, zatim Yaris hybrid koji je sad vec dosta star, ali i dalje zanimljiv, nedavno su izasli nvi 208 i Clio pa svakako i na njih vrijedi bacit pogled makar ce cijene sad u pocetku vjerojatno bit dosta napucane. U svakom slucaju trebas prvo odlucit dali ces novo ili rabljeno jer ako ides na rabljeno nema smisla davat 15t eura za ono sto tebi po opisu iz prvog posta treba.

 

Inace neki strujic bi ti takoder mogao bit zanimljiva opcija ako imas mogucnost punjenja doma ili na poslu. Npr. osobno imam iskustva s e-UP!-om i meni je taj auto za grad vrh. Malo konja pa ti je jeftino osiguranje, al zbog el. momenta je bas responzivan i agilan do nekih 70-80 na sat. Jedino je mana taj domet koji tesko da ide preko 150km u idealnim uvjetima, ali ako ga ne planiras vozit van grada ili nedaj boze u nekakve planine (tu cucla bateriju samo tako) i taj domet je sasvim dovoljan. Ovjes je dosta mekan i udoban za tu klasu, a mijenjac bez brzina odlican za po gradu.

Čitatelj pet 13.9.2019 08:05

Makar kad pogledas, nova Micra je veoma veoma atraktivna.

Vozio sam ju, i kad ju usporedim sa starom Microm - najveca razlika je u sjedalima - stara mikra,

makar manja, ima udobnija sjedala od nove. Kako i zasto - ne znam. Al izvana je bonboncic.

 

Trenutno od tih manjih automobila mi je najatraktivnija nova Mazda 2, ali i Suzuki Baleno izgleda cisto simpaticno.

 

Ono sto meni smeta u toj klasi je nedostatak odmorista za desnu ruku - dakle srednja konzola,

ili bar naslon za ruku na sicu, kao kod B-Maxa, Yarisa itd.

NEW_MAN pet 13.9.2019 08:11
gamer34 kaže...
NEW_MAN kaže...
Ovaj auto mi je zapeo za oko. Izgleda dobro i cemu se ne mogu nacuditi ima Android Auto! Ispod 15k i novi auto iz salona.
https://www.spes.at/fahrzeugboerse/neuwagen/#/vehicle/de-AT/AA5387B1/3317472

 

Gdje kupujes auto, u RH ili vani?? 

Osobno bi tu Micru preskocio zbog anemicnog motora koji pije ko smuk. Al ak ti zanima generalno auto, ovdje imas dobru recenziju.

https://www.youtube.com/watch?v=VrrjIR_D0kE

 

Inace, trebas se odlucit dali zelis novo ili rabljeno jer tako znatno suzuje izbor. Do 15t eura ima stvarno svega na rabljenom trzistu, dok na trzistu novih bas i ne. Al generalno moja preporuka je da gledas nekakvog malog turbo benzinca ili hybrida, ne preko kompaktne klase jer u gradu stvarno nema smisla. Prvo sto mi pada na pamet od novih je Polo s 1.0 TSI motorom i ostala braca iz VAG grupacije, zatim Yaris hybrid koji je sad vec dosta star, ali i dalje zanimljiv, nedavno su izasli nvi 208 i Clio pa svakako i na njih vrijedi bacit pogled makar ce cijene sad u pocetku vjerojatno bit dosta napucane. U svakom slucaju trebas prvo odlucit dali ces novo ili rabljeno jer ako ides na rabljeno nema smisla davat 15t eura za ono sto tebi po opisu iz prvog posta treba.

 

Inace neki strujic bi ti takoder mogao bit zanimljiva opcija ako imas mogucnost punjenja doma ili na poslu. Npr. osobno imam iskustva s e-UP!-om i meni je taj auto za grad vrh. Malo konja pa ti je jeftino osiguranje, al zbog el. momenta je bas responzivan i agilan do nekih 70-80 na sat. Jedino je mana taj domet koji tesko da ide preko 150km u idealnim uvjetima, ali ako ga ne planiras vozit van grada ili nedaj boze u nekakve planine (tu cucla bateriju samo tako) i taj domet je sasvim dovoljan. Ovjes je dosta mekan i udoban za tu klasu, a mijenjac bez brzina odlican za po gradu.

 Zivim u Austriji tak da vani kupujem auto. Novo ili staro mi je ne vazno. Trebam auto do posla i s posla. Auto mora imat klimu, malo konja da mi je osiguranje jeftino i auto mora liciti na nesto. Necu neku kantu za smece na kotace. Kad bi auto imal Android auto i grijanje ziceva kupil bi ga odma. Npr. ta Micra ima klimu, parkirne senzore sa kamerom, Android Auto, grijane ziceve i malo konja. Lako moguce da trosi ali u Austriji je osiguranje ono kaj mene najvise brine. Znaci za ovaj Espace kaj imamo placam 165€ mjesecno full kasko! Na gorivo trosim manje nego na osiguranje LOL

 

Primarni auto za vozit djecu i ici negdi ko obitelj Espace a na posel i s posla neka mala kanta koja nist ne kosta da se osigura a nabavna cijena do 15k. Novo staro what eva. Gledal sam Lupo ili Up jer je na njih osiguranje ono 40 eura. Isto tak gledam novi E-208 od Peugeota, 32k ili 250€ leasing sa 8k ucesca na 36 mjeseci i zadnja rata 12k. Da zena ima fixni job a ne ugovor na odredeno onda bi vec prekjucer kupil E-208 GT!

 

Znaci auto do 15k novo/staro da ima malo konja radi osiguranja. Potrosnja mi je na 700 km mjesecno krajnje nevazna. Ako budem potrosil 50 ili 55 eura na bengu me ne zanima ako mi osiguranje skace sa 40 na 80 €.

Čitatelj pet 13.9.2019 08:16

Placas vise osiguranje od mene sa C-HRom od 116Ks, isto zivim u Austriji.

 

Ako zelis vise "featurea", a da placas manje osiguranje - onda u AT gledas hibrida,

jer placas osiguranje samo na "konje" benzinca, dok "konje" sa elektro-motora se ne racunaju

i ne uzimaju u obzir, te je NoVA porez na hibride i elektro-vozila 0%.

 

U kojoj si pokrajini? Tirol je najskuplja pokrajina, cesto se radi bolje cijene isplati otici u Bec po auto,

makar ti dealer moze napraviti dobar rabat i deal, ako mu stavis ponudu pod nos.

 

https://www.autoscout24.at/angebote/suzuki-baleno-1-2-dj-hybrid-flash-elektro-benzin-grau-6edd4f57-74df-4e4a-8a63-17438294438c?cldtidx=1

 

Tipa ovako nesto - hibrid, grijana sjedala, dobra oprema, za tebe, zenu i dvoje male djece je sasvim OK.

 

https://www.youtube.com/watch?v=rroG557_Q9A

NEW_MAN pet 13.9.2019 08:20
Čitatelj kaže...

Placas vise osiguranje od mene sa C-HRom od 116Ks, isto zivim u Austriji.

 

Ako zelis vise "featurea", a da placas manje osiguranje - onda u AT gledas hibrida,

jer placas osiguranje samo na "konje" benzinca, dok "konje" sa elektro-motora se ne racunaju

i ne uzimaju u obzir, te je NoVA porez na hibride i elektro-vozila 0%.

 

U kojoj si pokrajini? Tirol je najskuplja pokrajina, cesto se radi bolje cijene isplati otici u Bec po auto,

makar ti dealer moze napraviti dobar rabat i deal, ako mu stavis ponudu pod nos.

Espace ima 160 konja.

 Steiermark/Graz

Čitatelj pet 13.9.2019 08:29

Ajde bar nesto, tu ti je jeftinije kupovat vozila.

 

Vec sam ti dvaput spomenuo Baleno - odi u Suzuki i napravi probnu voznju sa 1.2 hibridom, pa vidi kako ti pase.

 

Nije savrsen, ima radijus okretanja od 10m, 37l tank, i placas porez na 90KS. Ali je ipak veci i prostraniji od Yarisa hibrida sa 75KS.

 

Ili ako ides na sigurno, onda Aurisa (Corollu):

https://www.autoscout24.at/angebote/toyota-auris-ts-1-8-vvt-i-hybrid-style-elektro-benzin-grau-23e15db4-2d6c-426e-862e-95baa57c4300?cldtidx=1

Sorry -nisam vidio da je udarena xD

 

https://www.autoscout24.at/angebote/toyota-auris-ts-1-8-vvt-i-hybrid-active-rueckfahrkamera-finanz-elektro-benzin-weiss-477f0ea3-697b-47be-8705-1f3632cb33c7?cldtidx=3

https://www.autoscout24.at/angebote/toyota-auris-ts-1-8-vvt-i-hybrid-edition-45-rueckfahrkamera-fi-elektro-benzin-weiss-d1940c0d-f9c5-4431-9b7b-59fd1f774e6d?cldtidx=2

(ova druga ima vise kilometara, ali nema kozne siceve, ako ne preferiras kozu)

 

Isto hibrid, ima grijana sjedala, a imas puno vise mjesta i komfora, te svakako bolji interijer.

Rabljen je pa NoVA ne placas, jer je platio prvi vlasnik. A osiguranje na rabljeno

vozilo sa 99KS je isto tako manje.

gamer34 pet 13.9.2019 09:30
NEW_MAN kaže...

 Zivim u Austriji tak da vani kupujem auto. Novo ili staro mi je ne vazno. Trebam auto do posla i s posla. Auto mora imat klimu, malo konja da mi je osiguranje jeftino i auto mora liciti na nesto. Necu neku kantu za smece na kotace. Kad bi auto imal Android auto i grijanje ziceva kupil bi ga odma. Npr. ta Micra ima klimu, parkirne senzore sa kamerom, Android Auto, grijane ziceve i malo konja. Lako moguce da trosi ali u Austriji je osiguranje ono kaj mene najvise brine. Znaci za ovaj Espace kaj imamo placam 165€ mjesecno full kasko! Na gorivo trosim manje nego na osiguranje LOL

 

Primarni auto za vozit djecu i ici negdi ko obitelj Espace a na posel i s posla neka mala kanta koja nist ne kosta da se osigura a nabavna cijena do 15k. Novo staro what eva. Gledal sam Lupo ili Up jer je na njih osiguranje ono 40 eura. Isto tak gledam novi E-208 od Peugeota, 32k ili 250€ leasing sa 8k ucesca na 36 mjeseci i zadnja rata 12k. Da zena ima fixni job a ne ugovor na odredeno onda bi vec prekjucer kupil E-208 GT!

 

Znaci auto do 15k novo/staro da ima malo konja radi osiguranja. Potrosnja mi je na 700 km mjesecno krajnje nevazna. Ako budem potrosil 50 ili 55 eura na bengu me ne zanima ako mi osiguranje skace sa 40 na 80 €.

 

Osobno ne bih dao toliko love za auto uz tako "male" zahtjeve koje imas, al ako bi ti dao, neka. Baci pogled na Suzuki Swift, ima sve sto trazis vec u srednjem paketu opreme (klima, grijanje siceva, praking kamera, android auto...). Motori su svi dobri i raspon je 90-140ks, a auto je opcenito mal, okretan i savrsen za grad. Ne znam koliko je to tebi bitno, al ja ipak ocekujem da auto danas ima neku normalnu snagu za vozit se, a to po meni 70ks u Micri nije. 90ks u Swiftu je vec adekvatno. Kolika je razlika u osiguranju u AT, ne bih znao...

 

Horatio_Hornblower kaže...

Ima netko isustva s mitsubishi space star? 

1.2 motor i djeluje auto jako lijepo :) 83 k kn za neki srednji paket opreme? 

Dali je moguce to malo korigirat u ovlastenom servisu koju tisucu kuna dole? 

 

Nisam previse upoznat s tim autom, al po onom sto sam cuo je kanta. Ako bas mora biti novi auto i nemas za bolje, posluzit ce svrsi, al ja mislim da je bolje potrazit nesto konkretnije pa makar bilo godinu dvije staro za tu lovu. 

Stric_Jura pet 13.9.2019 09:53
NEW_MAN kaže...
Gledam da bi kupili drugi auto. Znaci taj auto bi bio u sluzbi odlaska i dolaska s posla. Nekih 30 km na dan. Znaci neki mali gradski auto koji ne treba imat nist osim klime, recimo parkirni senzori i da ima sto manje konja da mi je osiguranje jeftinije.
Plafon je 15k €.
Neke preporuke?

 Uzmi si Ignisa s drugom razinom opreme...

 

90 k kn... cca 13000 €

 

1.2 - 4 cilindra, ima košuljice od turbaka, znači termički otporan, 820 kg i 90 KS - troši ispod 5 litara, ide ko šprih..

 

od druge razine opreme ima ručnu klimu, kameru unatrag (bez projekcije kamo skrećeš, samo širine i 120 i 30 cm oznake razmaka),  lake naplatke, obrube plastične svud okolo, krovne nosače, 50:50 zadnju klupu (kliznu), podržava Android Auto, pa na ekranu na sredini konzole možeš imati Google karte ili Waze (preporuka!)..

 

povišen (18 cm podnica) sjediš gospodski i pregledno a ne ko balavci s metar i žilet dok zalegnu da im je nos u visini volana...

 

ja sam vrlo zadovoljan njime..

 

jedino: gume 175/60 R16 za njega su skuplje - odd cca 550 do 750 kn dakle 75-100 €

 

e, da: modeli s volanom na lijevo (kak se spada) su japanisches erzeugnis (ove s desnim volanom rade i u Indiji)

gamer34 pet 13.9.2019 10:07
Čitatelj kaže...

Problem je HR mentalitet, gdje ti osiguranje nejde eksponencijalno prema gore

s obzirom na stanu masine - dok u AT je ogrmna razlika izmedju 90KS i 130KS.

 

Sve to s osiguranjem stoji, al meni mentalitet nalaze i da se hocu normalno vozit s autom. Trenutno vozim 60ks atmosferca i nema sanse da bih uzimao nesto slicno, pogotovo ne za 15t eura, a ona Micra je upravo takva. 90ks je vec fina mjera za auto velicine Swifta i mozes se normalno vozit, mada bi ja ipak gledao 1.0 turbaka, cisto zbog okretnog momenta i turbine koji u gradskoj voznji dobro dodu.

Čitatelj pet 13.9.2019 10:15

Prije smo vozili aute od 500 kubika, 2 cilindra i 21 konja, pa smo se vozili normalno,

tako da ce se i sa 90 konja svatko voziti normalno. Nije za trke, ali auto ide od tocka A do tocke B i natrag sasvim, gle cuda, normalno.

 

Druga stvar je kad netko zeli na auto od 60KS natovariti prikolicu, krovni nosac, 5 odraslih ljudi i prtljage,

i onda se zaliti kako ne vozi "normalno". Al hej, sa Sierrom sam vukao kampicu, gore Thule,

5 odraslih osoba, prosao cijelu Jugu od Grcke do Italije, i vozio sam se sasvim normalno.

 

To je samo moje misljenje. Nekome to nije normalno, ako od 0-60 ne ubrzas za 2 sekunde.

BabyDriver420 pet 13.9.2019 10:21
gamer34 pet 13.9.2019 10:26
Čitatelj kaže...

Prije smo vozili aute od 500 kubika, 2 cilindra i 21 konja, pa smo se vozili normalno,

tako da ce se i sa 90 konja svatko voziti normalno. Nije za trke, ali auto ide od tocka A do tocke B i natrag sasvim, gle cuda, normalno.

 

Druga stvar je kad netko zeli na auto od 60KS natovariti prikolicu, krovni nosac, 5 odraslih ljudi i prtljage,

i onda se zaliti kako ne vozi "normalno". Al hej, sa Sierrom sam vukao kampicu, gore Thule,

5 odraslih osoba, prosao cijelu Jugu od Grcke do Italije, i vozio sam se sasvim normalno.

 

To je samo moje misljenje. Nekome to nije normalno, ako od 0-60 ne ubrzas za 2 sekunde.

 

Joj sto volim te usporedbe nekad i danas...

Vozio si se nekad normalno i bez klime pa ipak pretpostavljam da ti je to danas "must have". 

Vremena se mijenjaju, zahtjevi se mijanju, auti postaju tezi, promet gusci itd.

 

PS. Ja se vecinom vozim sam ili s jednom osobom u autu i stvarno fali snage, a da ne govorim kako se nedostatak osjeti kad nas bude 4.

Stric_Jura pet 13.9.2019 10:31
Čitatelj kaže...

Jesi vozio Boleno, i kakav ti je on? Novog Ignisa nisam jos vidio niti jednog na cesti,

cudi me sto nije popularan, makar je veoma simpatican cross-over.

 Baleno je jeftikaner i proizvodi se u Indiji..

 

Ignisa sad ima bar 20-ak u KC - ja sam kupio drugi...a vidim da su i drugdje u HR popularni..

 

ja sam dobio još one široke bočne odbojnike na vratima, stavio oblogu volana (malo mi je tanak, a ova je kožna i narančasta pa mi odgovara) i sad mi "paklena naranča" baš dobro izgleda...

ParaNO1d pet 13.9.2019 10:42

Hyunda i30 (2016) 90KS 1.4 (dizel). 67000 km, kupljen novi i redovno ga servisiram u ovlaštenom servisu. Od nekidan sam primjetio da kad ga prebacim iz 2 u 3 da trza malo dok ne dođe na više okretaje. To je 2-3 sekunde i kad dodam gas prođe. Razmišljao sam kako se to sad odjednom pojavilo, ugl primjetio sam to nakon što sam nekidan napunio auto do čepa na Croduxu. Nekih pola godine sipam na istom Croduxu i dosad nije bilo problema. Može li to biti do goriva ili da ga vozim na servis? Imam garanciju, valjda tako nešto garancije pokriva. Sad sam na nekih pola rezervara tog istog goriva.

NEW_MAN pet 13.9.2019 10:44

Razlike u osiguranju su ogromne ovisno o snazi motora. Taj auto bude isel na posel i s posla. Znaci ako se bude vozio vise od 60 km/h to bude cudo. Voznja u gradu, kolone i drkanje prva druga treca. Ne mislim uzimat auto s vise od 80 konja. Ja sam odrasel u Jugoslaviji i naucil se voziti na Zastavi od 55 konja. Znaci ako sam onda mogel od tocke A do tocke B bez klime i icega onda mogu i danas sa 75 konja u modernom autu.

 

Znaci nikakvi BMW, Audi i sl. ne dolazi u obzir jer imaju previse konja. Zena gleda A Class ali isto previse konja. Auto kupit u Austriji je najmanja stavka, mene garaza kosta 79 eura i moram placat jer nema parkinga! Osiguranje mi je 165 eura kaj sa garazom ispada 1793,4 kn na mjesec vozio se ja ili ne!

Najradije bi kupil Lupo kak je pajdo zeni uzel, platil ga je soma eura. Dva i pol konja, trosi ko zippo upaljac a osiguranje je 35 €.

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/vw-lupo-331814977/

Prvi vlasnik, garaziran. 1000 eura sa setom ljetnih i zimskih kotaca.

56k km 2000 godiste. Jeftinije nego novi bicikl LOL

Čitatelj pet 13.9.2019 11:00

Za drkenjanje po AT gradovima sa guzvama si uzmi hibrida,

em stedis novac, gorivo, i nema 100 saltanja u pola sata.

 

Jedino ako moras vozati po brdima, zna malo biti cudno jer je stalno

u idealnim visokim okretajama, ali mu ni sa 75KS ne fali snage.

Samo sto ti mali hibridi, kao Yaris, nemaju grijanje guzice, osim Lounge paket opreme,

ili Active uz dodatnu doplatu.

 

No svejedno bih zbog vece obitelji koju ces isto voziti, poreporucam Aurisa 1.8H,

ili cak Priusa (ako ga nadjes sa pristojnom kilometrazom, obicno se prodaju sa vise od 200k km,

Taxisti ih obozavaju, al takav nikad nebi kupio, jer su u njemu sjedila 24h na dan, 8h u komadu po 3 turcina).

 

Steta sto ti je ovaj daleko - od mene je 20min, cjena sasvim pristojna:

https://www.autoscout24.at/angebote/toyota-auris-1-8-vvt-i-hybrid-premium-elektro-benzin-schwarz-25ebd5fb-0ba7-4f11-b96d-a2e08a4b5a07?cldtidx=1

 

No zasto nebi vozio Lexusa? Tipa 200h?

https://www.autoscout24.at/angebote/lexus-ct-200h-f-sport-elektro-benzin-blau-1de7ecd2-2ed1-4d68-80d4-b4e7b18d5415?cldtidx=2

https://www.autoscout24.at/angebote/lexus-ct-200h-business-elektro-benzin-braun-f10fa584-3ddb-436b-aeea-76b746470d29?cldtidx=13

https://www.autoscout24.at/angebote/lexus-ct-200h-lexus-1-8-business-11-elektro-benzin-schwarz-27872f3a-281f-41c2-b928-40650bf6a230?cldtidx=14

 

Veci od Yarisa, manji od Aurisa/Corolle, a opet imas sav premium luksuz i komfor za gradsku voznju, i van grada.

 

BabyDriver420 pet 13.9.2019 11:02