Automobili

Auti - ultimativna tema

Lord_Marko uto 10.9.2019 20:33
Čitatelj kaže...

 Jesi ti mozda nekakav semafor warrior? Susjed ju ima (XA40), gradska voznja oko 4.3l, otvorena oko 5.6l.

Na stroju se vozis do 55kmh, ako ne gazis auto kao da si u GTR-u. Klima radi bez benzinca, nije

ni spojena na benzica remenom, nego je trofazni elektromotorni kompresor, tako da tu pricas gluposti i napamet.

(vjerojatno ni nisi vozio hibrida nego benzinca, jer sve sto si do sad napisao daje takav dojam - a cisti benzinac ima start-stop, koji se iskljuci kad je klima u radu)

 

Isto tako, zimi radi elektro pogon, cim baterija dostigne radnu temperaturu, a to je nakon 7 do 13min,

ovisno koliki je minus (najveci na kojem sam ja vozio je bio -19°C).

 

Ne vidim problem ni sa prednjim pogonom niti sa eCVT mjenjacem (nije isti kao klasicni CVT na benzincima),

sve fino radi uredno. To sto si ti navikao turirati automobil, ili ti je cudno da auto pri ubrzanju radi u optimalnom podrucju

okretaja, gdje je najveci okretni moment, to je stvar do korisnika i njegovih navika, jer tu nema greske.

 

Isto tako uzmi u obzir da je RAV4 hibrid isto tako i atmosferac, i na vecoj nadmorskoj visini bi trebao gubiti snagu

i trositi vise - ja sam na 1600m+, i to se ne desava, jer i zimi ima "turbo" u obliku elektromotora.

 

Tako da sve ovo tvoje baljezganje je napamet bez ikakvog smisla i dokaza. A potrosnja na 4x4 hibridu je jos manja,

jer straznju osovinu pokrecu direktno dva elektromotora - jos veca efikasnost i brze punjenje baterije.

Igrom slucaja mi je  TOYOTA RAV4 HYBRID 2016 jedan od službenih auta. Vidi sliku od jucer ili danas ujutro. Ak treba posaljem ti broj sasije, tablice, racun, leasing ugovor, ispis km, servisne naloge, pa cak i izvadak iz tehnickog...

Ne nisam nikakav semafor ratnik nego vozim normalno. Cvt zakucava na malo jacem gasu mašinu do crvenih okretaja bilo hladna ili topla. A auto nejde s mjesta.

Kaj tjera klimu kad je hibridni sustav prazan? 2.5L atmo benzinac! i kaj ce ju tjerat u guzvi nakon cca 15-20min kad je vani 35+ i krepa baterija? benzinac! E da. A kaj kad ispraznis hibridni sustav? Recimo dođes doma navecer s 0% baterije. Kak ides drugo jutro na posao? Na elektricnu paru??? Ne pricaj gluposti. Range hibrida u optimalnim kilometrima je mozda 10-15km. Stime da nejde vise od 55kmh kak velis a kad stisnes gas vise od 1/20 pali odmah benzinca. Kaj ce mi hibrid kad po zimi dok se ugrije nakon 15km vec dođem na posao na benzin. E da a kak po zimi grijes kabinu? Pa da grijes kabinu na benzin, a bome i bateriju cca 15min i pogodi kako? Pa na benzin. HAHAHA. Jaki hibrid u pm. 

Ako je optimalno područje za uprzavanje malo vise od pol gasa na max okretajima ja sam papa. 

Da 4x4 je efikasniji u 3pm kad je tezi barem 200kg. 

 

Prosim te ne baljezgaj gluposti jer sam ja napravil u tom autu vise kilometara nego ti kilometara u 5 auta...

mystik uto 10.9.2019 21:01

HAHAHAAH, Markec semafor warrior a njemu svaki drugi post sadržava hibrida i kak su to baš super auti za grad i kretanje. 

 

Ček, to ona Toyota s kojom si bil v VŽ na servisu? Pa moj se jadni 1.6TDI se držal ok do 70 s tim, tvoj bivši C-Max to napere uzduž i poprijeko.

Lord_Marko uto 10.9.2019 21:08
mystik kaže...

HAHAHAAH, Markec semafor warrior a njemu svaki drugi post sadržava hibrida i kak su to baš super auti za grad i kretanje. 

 

Ček, to ona Toyota s kojom si bil v VŽ na servisu? Pa moj se jadni 1.6TDI se držal ok do 70 s tim, tvoj bivši C-Max to napere uzduž i poprijeko.

 Je to je ta. Hebem joj mamu saki dan. smece.

nixass uto 10.9.2019 21:13

Poanta toyotinih (osim plug in) hybrida nije vožnja isključivo na struju, a i sam hybrid zahtjeva totalno drukčije ponašanje sa papučicom gasa.

Nemreš doći iz benzinca/dizela u hybrid i očekivati isti princip vožnje.

Btw 9l za tolki benzinac po gradu nije loše, al dam se kladiti da na silu pokušavaš natjerat vodu na svoj mlin.

Svi ovi taksisti za priusima po europi su glupi izgleda, a u kojem god se vozim, a vozim se često, gotovo uvijek se na start/stop režimu vozimo na struju.

Velim, nekaj krivo radiš

Lord_Marko uto 10.9.2019 21:23
nixass kaže...

Poanta toyotinih (osim plug in) hybrida nije vožnja isključivo na struju, a i sam hybrid zahtjeva totalno drukčije ponašanje sa papučicom gasa.

Nemreš doći iz benzinca/dizela u hybrid i očekivati isti princip vožnje.

Btw 9l za tolki benzinac po gradu nije loše, al dam se kladiti da na silu pokušavaš natjerat vodu na svoj mlin.

Svi ovi taksisti za priusima po europi su glupi izgleda, a u kojem god se vozim, a vozim se često, gotovo uvijek se na start/stop režimu vozimo na struju.

Velim, nekaj krivo radiš

 Rav 4 je pretezak auto za njegov hibrid sistem. Jer su motori i baterije premali za to. Doslovce pipnes gas i auto ide na benzin. 9l je po gradu kao Zabok. A Zabok ima 1 semafor, ajd sad dva posto preuređuju ind. cestu.

Tak da nema tu nikakve kemije. Auto vozi i gazda firme. Stariji covjek u ranim 60 - ima i trosi tu negdje kak i meni. 

Nema tu nikakvog principa voznje. Stavis u d i kaj dalje? Dajes gas i kocis. Nema tu nikakve filozofije. Kolko puta sam se htio nekome prisuljati i ono upalim na zadnjih 500m EV mode i on mi veli Ev mode not available. Ma jbt s tim.

 

Sve to lijepo i bajno zvuci u brošurama i lab. uvjetima. Ali real life je nesto sasvim drugo...

CyberK uto 10.9.2019 23:27
Lord_Marko kaže...

 Rav 4 je pretezak auto za njegov hibrid sistem. Jer su motori i baterije premali za to. Doslovce pipnes gas i auto ide na benzin. 9l je po gradu kao Zabok. A Zabok ima 1 semafor, ajd sad dva posto preuređuju ind. cestu.

 Ali real life je nesto sasvim drugo...

 A prosjek ti je 16 km/h? Ja na 11km u ogromnom gradu do posla imam 20-ak semafora i 3 stop znaka i prosjek mi je ~30km/h. Nesto mi to bas ne zvuci kao "obicna voznja u malom gradicu". Ili imas jako kratke voznje tipa 2-3km sto isto bas nije "real-life"...

sakho sri 11.9.2019 00:10

Kad šaltam na 2000 okretaja iz prve u drugu brzinu okretaji padnu na 1000. Kod šaltanja u ostale brzine na 2000 okretaja bude ok, tad padnu na cca 1600. U čemu bi mogao bit problem?

nixass sri 11.9.2019 00:47
sakho kaže...

Kad šaltam na 2000 okretaja iz prve u drugu brzinu okretaji padnu na 1000. Kod šaltanja u ostale brzine na 2000 okretaja bude ok, tad padnu na cca 1600. U čemu bi mogao bit problem?

 Nije problem nikakav, takvi su omjeri u getribi, rastegni ga malo više u prvoj slobodno

Lord_Marko sri 11.9.2019 07:19

Da stavio sam tu sliku jer mi je bila najgornja toga auta u galeriji...

I ta slika nije dokaz potrosnje nego dokaz tebi da vozim taj auto konstantno.

 

A jbg tebi nkj rec protiv toyote je ko svetogrđe...

Čitatelj sri 11.9.2019 09:06

Stvar je u tome sto si stavio tu fotografiju radi potrosnje.

 

Mogu i ja staviti fotografiju kad kresnem hibrida zimi, pisat ce 99l (cak imam to negdje spremljeno, morao bi traziti),

ili mogu napraviti dva kruga oko grada, i nakon 20km stati, iskljuciti auto, pa ukljuciti, i potrosnja ce biti 0l,

al to nije dokaz nicemu.

 

Lord_Marko kaže...

Igrom slucaja mi je  TOYOTA RAV4 HYBRID 2016 jedan od službenih auta. Vidi sliku od jucer ili danas ujutro. Ak treba posaljem ti broj sasije, tablice, racun, leasing ugovor, ispis km, servisne naloge, pa cak i izvadak iz tehnickog...

Ne nisam nikakav semafor ratnik nego vozim normalno. Cvt zakucava na malo jacem gasu mašinu do crvenih okretaja bilo hladna ili topla. A auto nejde s mjesta.

Kaj tjera klimu kad je hibridni sustav prazan? 2.5L atmo benzinac! i kaj ce ju tjerat u guzvi nakon cca 15-20min kad je vani 35+ i krepa baterija? benzinac! E da. A kaj kad ispraznis hibridni sustav? Recimo dođes doma navecer s 0% baterije. Kak ides drugo jutro na posao? Na elektricnu paru??? Ne pricaj gluposti. Range hibrida u optimalnim kilometrima je mozda 10-15km. Stime da nejde vise od 55kmh kak velis a kad stisnes gas vise od 1/20 pali odmah benzinca. Kaj ce mi hibrid kad po zimi dok se ugrije nakon 15km vec dođem na posao na benzin. E da a kak po zimi grijes kabinu? Pa da grijes kabinu na benzin, a bome i bateriju cca 15min i pogodi kako? Pa na benzin. HAHAHA. Jaki hibrid u pm. 

Ako je optimalno područje za uprzavanje malo vise od pol gasa na max okretajima ja sam papa. 

Da 4x4 je efikasniji u 3pm kad je tezi barem 200kg

 

Prosim te ne baljezgaj gluposti jer sam ja napravil u tom autu vise kilometara nego ti kilometara u 5 auta...

 

eCVT (ne mijesati sa klasicnim CVT-om, niti CVT sa lounch gearom) tako radi - ima odredjeno kasnjenje - dodas gas do kraja, okretaji rastu,

ali nemas instantni lounch kao da vozis rucni mjenjac, jer da imas, vrlo vjerojatno bi doslo do ostecenja elektromotora - pa nisu glupi da sami sebi skacu u grlo.

Nit je hibrid predvidjen za nekakve trke.

 

Sto tjera klimu kad je hibridni sustav prazan? Benzinac - ali kad je hibridni sustav prazan? Nikad - na 0% je NIKAD.

Ako vozis po gradu - stalno si u start-stop rezimu - baterija se puni, a ispod 20% ti ni neda spustiti,

jer tad ti tek radi benzinac (ili ako si brzi od 55kmh, ili ako ga naglo nagazis po gasu, tad rade OBA, ne samo atmo, radi maksimalnog ubrzanja).

 

Jednom sam samo uspio bateriju isprazniti do 20%, i tad je radio samo atmo - a to je nakon 17min punog gasa na autoputu sa 187kmh.

Tad brzina padne na 163kmh (1.5 atmo, 75ks), dok ju ne napuni do bar 40%, a za to mu treba jos nekih 15min.

 

A tko se tako vozi i gdje? Nitko nigdje, osim po njemackoj autocesti, i to samo dijelovima koji nemaju ogranicenja - ako nema guzvi, koloni, radova itd.

 

Vani moze biti i -30°C, ako je auto garaziran, baterija je na radnoj temperaturi odmah - mora biti iznad 8°C i vec radi - dakle iz garaze zimi elektro

radi konstantno - a ako parkiras vani na otvorenom, naravno da ne radi. Ista stvar je i sa cistim elektricnim automobilima, moras ga startat da

ga ugrije i da mozes krenuti - zato ih ceto cijele noce ostave prikljucene, i namjeste preko aplikacije pola sata prije polaska da ugrije bateriju i kabinu.

 

To kod hibrida ne moras raditi - imas sve beneficije oba sustava, kao i nedostatke oba sustava. Niti jedan sustav nije savrsen,

osim gorivih celija, jer imas gorivo koje iskoristavas u potpunosti i pretvaras u struju i vodu - nemas potrebe za grijanjem

icega - jedino je problem sto ga nemas skoro nigdje tociti - pogledas razvijenu Austriju, pa imas 5-6 pumpi za vodik - a cijena vodika je za sada prevelika,

proizvodja je jos skupa, dok se ne izgrade postrojenja za solarnu elektrolizu - gdje razdvajas kisik i vodik, a kisik je svakako potreban u industriji,

recimo za varne stanice, dok vodik kao takav mozes koristiti upravo za gorivo. No odlutao sam malo od hibridnog sustava, samo usporedjujem sa sustavom koji

uz cijenu vozila i goriva, nema velikih nedostataka.

 

Zimi se takodjer grijes na klimu na hibridu - odmah - klima ima inverter i ugrijat ce ti kabinu - probaj kad stojis, pa ces vidjeti da radi. Samo sto je to neisplativo

jer ne punis bateriju, pa ce se kad tad ukljuciti benzinac da dopuni bateriju. Isto vrijedi i za hladnjenje ljeti.

 

Stajao sam u koloni skoro 2 sata, 40ak minuta ti klima u tim uvijetima moze raditi, nakon toga ce se benzinac paliti svakih 10ak minuta, da dopuni bateriju.

Ali u takvim uvjetima iskljucim klimu, otvorim prozor i ugasim vozilo skroz. Ako nejde, nejde. A start-stop mogu vozit i na struju bez klime, 9km i vise,

a kad si na granicnom prijelazu, ni nije tolika kolona - a priroda ti je dala klimu - otvoris prozor i klimas se. (osim ako si bas negdje u podne gdje je 40°+m, onda ti treba klima)

 

Da, 4x4 je efikasniji, jer punis bateriju sa 3 elektromotora, i svako usporavanje (ili lagano kocenje) puni bateriju brze i efikasnije. Isto vrijedi i za 4x4 elektro-vozila,

imaju veci domet i brzu regeneraciju - takav je zakon fizike i ne mozes ga mijenjati.

 

Voznja hibrida ili bilo kojeg elektro-vozila zahtjeva drugaciji nacin voznje, koji netko moze ili ne moze prihvatiti, ili jednostavno ne zeli nauciti,

drzi se ko pijan plota svoga, i moze reci "to nije to, to nije za mene", i slazem se, nije za svakog - tko je strpljiv i vozi normalno,

tko je navikao na redovne gradske guzve, start-stop voznju, ogranicenja od 30/50/100, njemu je hibrid super. A tko ne moze tako voziti,

nek si kupi cistog atmo od 300 konja i bude baja kako zeli.

 

Primjerice, ja mogu kruziti po gradu sat vremena, i kocit moram samo na crvenom, za sve drugo mi je dovoljna regenerativna

sila elektro-motora - a pazi cinjenicu - svu energiju gubis kocenjem mehanickom kocnicom, kad kineticku energiju pretvaras u toplinsku,

umjesto da usporavanjem i laganim kocenjem elektromotorom (kocnica do 30% pritiska) svu kineticku energiju koju bi izgubio, pretvaras u elektricnu.

 

I to je upravo ono sto smatram da kod tvoje voznje cini razliku - nemas taj osjecaj da vozis defenzivno i koristis mogucnosti elektromotora i regeneracije,

nego vjerovatno imas agresivna ubrzanja (imaju smisla na benzincima i dizelima, jer sto je krace vrijeme ubrzanje, manje potrosis),

te isto tako naglo kocis i gubis svu kineticku energiju kroz toplinu diskova.

 

Volim sve vrste masina, vozio sam sve vrste masina, i po gradu, osim elektricnog vozila i hibrida, nista nije nadmasivo po ustedi u potrosnji.

Uz uvjet da prilagodis mentalni sklop i zelis ustedjeti na benzinu i kocnicama. Jedino ti nakon 5 godina diskovi izgledaju jako hrdjavo, od rijetkog koristenja,

to je nedostatak regenerativnog kocenja. Ali ako jednom tjednom stisnes kocnicu malo jace, rijesis i taj problem.

 

A mogu ti i dokazati - B-Max 1l 125ks, za istu udaljenost mi treba 21l, dok sa Yaris 1.5lH mi treba 16l - ukupno 5l razlike.

Kazes "nije puno", al zapravo je - svaki tjedan 5l, 52 tjedna u godini, to je 260l godisnje, prosjecna cijena benzina je 1.385€,

dakle 360.10€ ustede = 2700kn. A usteda moze biti svakako i veca, ovisno o rutama koje vozis. Isto tako moze biti i manja, ovisno kakve rute vozis.

 

Da hibrid ne valja, nebi ga ni drugi proizvodjaci masivno radili - a ako pogledas, tko nema danas hibrida? Mislim samo FCA grupa, al mozda sam i tu u krivu.

ZooZ sri 11.9.2019 09:24
Dex.pwn kaže...

Jel zna netko kako se ovo koristi? U pitanju je pjena za čišćenje ventilacijskih otvora.

Ne piše nikakvo upuštvo, samo da nema pesticida ovo ono itd...

 Trebao bi dobit i dugačku cjevčicu koju spojiš i gurneš do kraja u svaki vent.otvor i špricaš dok pjena ne počne izlazit van iz otvora, možeš i u usis za recirkuliranje zraka koji se nalazi kod suvozačevih nogu. Ostaviš 5-10min i uključiš ventilator na max. jedno 10min tako da sve osuši, 5 min sa normalnim (vanjskim usisom) i 5 min na recirkulaciji. I onda još promjeniš filter kabine.

ivanoile sri 11.9.2019 16:36
Čitatelj kaže...

 

 

Volim sve vrste masina, vozio sam sve vrste masina, i po gradu, osim elektricnog vozila i hibrida, nista nije nadmasivo po ustedi u potrosnji.

Uz uvjet da prilagodis mentalni sklop i zelis ustedjeti na benzinu i kocnicama. Jedino ti nakon 5 godina diskovi izgledaju jako hrdjavo, od rijetkog koristenja,

to je nedostatak regenerativnog kocenja. Ali ako jednom tjednom stisnes kocnicu malo jace, rijesis i taj problem.

 

 

 Yaris Hybrid, 5 godina i diskovi su papirići, tj. za bacit. A ni zadnja 2 nisu bolja (53 ili 55k km nisam siguran).

Čitatelj sri 11.9.2019 16:54

Meni su nakon godinu dana izgledali nekoristeni, puni mesa, ali i hrdje, makar sam ih tjedno znao "ocistiti" kocenjem na jednom spustu.

No dobro, ipak su to dvije slane alpske zime. Ovdje sve hrdja. Pogotovo japanci i diskovi na hibridima.

Tony1999 sri 11.9.2019 18:59

Vidim da sve vise ljudi koristi LED zarulje za svjetla, uzeo sam NIGHTEYE H4 za Octaviu 1, problem se dogada da radio kad upalim svjetla krene krcat, kao da gubi signal, tocnije hvata signal koji proizvode ledice. E sad, ima li lijeka za to? Seller kaze da trebam canbus adapter iako auto nema can bus, hoce li mozda pomoci pojacalo za antenu? Radio je aftermarket, i koliko sam proucavao, Skoda kao i ostatak VW grupacije tog godista ima pojacalo za antenu u samoj anteni te nakon ugradenje aftermarket radia potreban je modul koji ce napajati to pojacalo. Ima li tko kakav savjet ili se mozda susreo sa slicnim problemom? Probao sam one feritne jezgre sto preporucuju na netu al nema pomoci

 

ivanzu sri 11.9.2019 19:46

Samo trpajte seljo LED na auta stara 20 godina, treba za takve stvari jedno 10000 kn staviti kaznu i auto oduzeti na 6 mjeseci, zasljepljuju moderna auta, a kamoli da nece stara 20 godina. 

omomomomoomm sri 11.9.2019 20:45
ivanzu kaže...

Samo trpajte seljo LED na auta stara 20 godina, treba za takve stvari jedno 10000 kn staviti kaznu i auto oduzeti na 6 mjeseci, zasljepljuju moderna auta, a kamoli da nece stara 20 godina. 

 Slazem se nema mi gore stvari.  Znam da ti znas opele daj molim te pogledaj moj post proslu stranicu.

ZooZ sri 11.9.2019 21:36

Bolje stavi neke jače Osram,Narva,Philips ili GE i poštelaj svjetla kako treba i bit će tebi bolje a i ostalim u prometu. To pojačalo nije za ništa isprobao sam i nakraju u ronisu kupio unutarnju antenu koja se zaljepi na staklo.

Tony1999 sri 11.9.2019 21:44

Imam GE Megalight vec godinu i nesto sitno, oke su, al cim malo kise padne mogu se i bez svjetala vozit, isto mi dode. Ove ledice imam par mjeseci, spustena su svjetla i imaju cut-off kao i halogene, u tih par mjeseci nitko mi nikad nije blicao da zasljepljuju.

ivanzu sri 11.9.2019 21:48
omomomomoomm kaže...
ivanzu kaže...

Samo trpajte seljo LED na auta stara 20 godina, treba za takve stvari jedno 10000 kn staviti kaznu i auto oduzeti na 6 mjeseci, zasljepljuju moderna auta, a kamoli da nece stara 20 godina. 

 Slazem se nema mi gore stvari.  Znam da ti znas opele daj molim te pogledaj moj post proslu stranicu.

 Najcesci kvar kod 1.4T motora je da bobina crkne, to mi je rekao voditelj servisa i lokalni mehanicar. 1.3CDTI ima lanac koji zna otici na oko 200k km, tako da gledaj 1.4T koji nema takvih problema. Cammeo je vozao Astre 1.4T LPG sa istim motorom i koliko znam nisu imali nekih vecih problema. Opcenito dan danas vrijedi kod opela da su im benzinci bolji od dizela.

1BIT čet 12.9.2019 07:47
Tony1999 kaže...

Imam GE Megalight vec godinu i nesto sitno, oke su, al cim malo kise padne mogu se i bez svjetala vozit, isto mi dode. Ove ledice imam par mjeseci, spustena su svjetla i imaju cut-off kao i halogene, u tih par mjeseci nitko mi nikad nije blicao da zasljepljuju.

 Farovi bez leće nemaju cut-off, a H4 žarulja sigurno nije u leći...
Te također cut-off ne možeš postić zamjenom žarulja, već ugradnjom farova sa lećom...
Ili ugradnja leće u postojeće farove:

Da si kupio OVO:
Leće koje ugradiš u postojeći far (i još ledice dobiješ sa njima), samo je potrebno otvoriti i zatvoriti postojeće farove, imao bi cut-off
Leće se stegnu u H4 promjer i koristi se H1 žarulja, jer je manjeg promjera prihvat, imao bi koliko toliko road legal led na autu starom 20god i cut-off...



BTW: Ja popizdim svaki put na te H4 žarulje, jer se ugrađuju u reflektor, niti jedna nema leću nebitno o kojem se proizvođaću auta radi, to je prastara tehnologija, ali jako jeftina i zbog toga i na novim vozilima se još uvijek koristi, a to što kad stojim na semaforu u koloni meni lik iza mene svjetli sa kratkim svjetlom u srednje ogledalo u facu nikome ništa, takvome ne mogu blicati, a na metar udaljenosti je od mene i svjetlo već svakam baca, sad si zamisli na praznoj cesti, pa to je užas...

Shaka111 čet 12.9.2019 08:25
1BIT kaže...




BTW: Ja popizdim svaki put na te H4 žarulje, jer se ugrađuju u reflektor, niti jedna nema leću nebitno o kojem se proizvođaću auta radi, to je prastara tehnologija, ali jako jeftina i zbog toga i na novim vozilima se još uvijek koristi, a to što kad stojim na semaforu u koloni meni lik iza mene svjetli sa kratkim svjetlom u srednje ogledalo u facu nikome ništa, takvome ne mogu blicati, a na metar udaljenosti je od mene i svjetlo već svakam baca, sad si zamisli na praznoj cesti, pa to je užas...

 Ovo ti nije istina. Mercedes w204 ima leće i H4 žarulje.

 

EDIT: lažem  ima h7

Čitatelj čet 12.9.2019 09:02
ivanzu kaže...

Sve dok ne pronadu nacin da El. auta i poneka hibridna imaju tezinu kao obicna ja cu ih zaobilaziti. 

 

Pa i nije neka razlika, od 20 do 45kg. Napravi benzinca/dizelasa sa dva agregata (bateriju ni ne racunam), a da je razlika samo 45kg.

Nemoguca misija.

 

 

 

Kod RAV-a je ta razlika 85, al s obzirom na velicinu vozila, to je zanemarivo. Jedna odrasla muska osoba ima toliko kg. - nije razlika od 350kg.

Yaris je od 20 do 55kg tezi, ovisno o opremi.

Nova Corolla Sedan je razlika od 5 do 20kg! Corolla Hatchback - razlika je 0kg. A Corolla Touring Sport hibrid je 15kg laksa od cistog benzinca.

 

Where is Your god now? Ako ne vjerujes - provjeri.

 

Drugi proizvodjaci jos nisu usavrsili, ali budu. Recimo novi CR-V hibrid je samo 115kg tezi od cistog benzinca, 40-100kg kod AWD-a i 20-70kg kad oba imajju CVT.

U principu ispada da kod svih hibrida CVT mjenjac uzima vise ukupne tezine, nego ostatak komponenti - kad pogledas kod Honde, tezine su zanemarive kad su oba tipa vozila sa CVT-om.