Automobili

Auti - ultimativna tema

Čitatelj pon 9.9.2019 11:29
Fanu kaže...

 

gledam kupiti novi auto (trenutno imam mazdu 6 2006 dizel - super pouzdan auto da ne hrdja ko talijan i da nema DPF filtera..)

 

zena hoce neki poviseni zbog preglednosti i lakseg prelaska lezecih i drndavih cesta (a ima ih u zg)

ja zelim benzinca jer nam je 90% voznje gradska voznja, ostalih 10% otpada na autocestu - ne svidja mi se kod dizela ucestalo mjenjanje brzina u gradu zbog malog raspona okretaja (tj ako nisi izmedju 2000 i 2400rpm auto je ili preslab ili trazi prelazak u visu brzinu)

 

 A jesi mozda pogledao CR-V ili HR-V?

 

CR-V ti je po velicini gotovo jednak kao i RAV4,

dok je HR-V nesto veci otraga od C-HR.

 

  

Takodjer mi pada na pamet Suzuki Scross (SX4), Subaru XV i Forester.

 

Tu si mozes fino pogledat velicine:

https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php#!

 

A francuze nisi gledao, tipa Qashqai, Ranault Grand-Scenic ili Peugeot 5008?

Takodjer Ford C-Max Grand je prostran, sjedis visoko, klizna vrata, pravi gradski veci automobil.

Kad sklopim na njemu straznju klupu i ubacim madrac, spavaju u njemu dvije osobe bez greske.

Fanu pon 9.9.2019 11:42
Čitatelj kaže...

 A jesi mozda pogledao CR-V ili HR-V?

 

CR-V ti je po velicini gotovo jednak kao i RAV4,

dok je HR-V nesto veci otraga od C-HR.

 

  

Takodjer mi pada na pamet Suzuki Scross (SX4), Subaru XV i Forester.

 

Tu si mozes fino pogledat velicine:

https://www.automobiledimension.com/car-comparison.php#!

 

A francuze nisi gledao, tipa Qashqai, Ranault Grand-Scenic ili Peugeot 5008?

Takodjer Ford C-Max Grand je prostran, sjedis visoko, klizna vrata, pravi gradski veci automobil.

Kad sklopim na njemu straznju klupu i ubacim madrac, spavaju u njemu dvije osobe bez greske.

 

subaru/honda preskupi i nemaju toliko rasirenu mrezu servisera/dobavljaca kao ostali pa se bojim u slucaju sudara koliko bi imao problema sa pronalaskom dijelova (i po kojoj cijeni)

u suzukiu sam sjedio ali bih ipak veci premium od njega - cini mi se dosta jeftin iznutra

 

ford me nimalo ne privlaci sa unutarnjim dizajnom + cijenama se fino popnu na vw razinu kad se nadoda opreme

 

francuze uopce ne uzimam u obzir jer ne znam nikog tko je imao renaulta ili peugeota a da nije imao probleme sa motorom ili elektronikom

 

qashqai ima premal prtljaznik

 

gledam auto do nekih 220.000kn max (i to za novi, za polovni bi dao mozda 200k max)

 

znam koji bih tip auta, samo ne znam odakle bi mi bilo najbolje uzeti

kod nas polovni od resellera ili iz uvoza (isplati li se uopce nakon svih davanja/trosarina..)

BabyDriver420 pon 9.9.2019 11:44
Fanu kaže...
CyberDemonVZ kaže...

Btw, kako to da imaš na raspolaganju preko 200.000 hrk a ne gledaš Kodiaqa ili Tucsona?

 

I mislim da se ne moraš brinuti za kvalitetu izrade Seata i Škode. Ja sam imao Feliciju staru dvadesetak godina, pa u unutrašnjosti nije bilo tragova korištenja. Ni na tabli, volanu, sjedalima... a koristio sam je i privatno i službeno.

 

kodiaq je prevelik za gradsku voznju (auto bi vecinu vremena zena vozila na posao - kojih 10km udaljenosti) - karoq je idealan velicinom, kamiq premal

gledao sam kiu sportage ali nikako mi ne pase vanjskim izgledom, ima dosta povisen poklopac motora tako da je full cudna preglednost odnaprijed (ostale kie su premale)

gledao sam i opele ali cine mi se jos plasticniji od konkurencije, kvaliteta izrade mi nije bila na nivou + ne razumijem cemu tolika udaljenost od volana do vjetrobranskog stakla

tucson sam uzimao u obzir ali zena ne, ocito hyundai mora jos poraditi na tome da se rijesi jeftinog imidga :F - planiram otici do auto salona i provjeriti kakvi su, samo me brine sto im je najjaci benzinac samo 136ks sto mi se cini malo za auto te velicine

 

Jarvan kaže...
Fanu kaže...

unaprijed isprike ako je kriva tema, ne znam gdje bih pitao dalje

gledam kupiti novi auto (trenutno imam mazdu 6 2006 dizel - super pouzdan auto da ne hrdja ko talijan i da nema DPF filtera..)

 

 Iz koje si ti planete?

 

Voziš oca hrđe, uspoređuješ sa talijanima koji jedini cinčaju kak bog zapovijeda i nema hrđe (pogle stare Fiat Tempre iz devedesetih ako na koju se još može naletiti).

Novi auti nemaju problema više toliko s hrđom, jer materijali od kojih se rade nemaju veze s metalima ko do prije desetak godina.

 

Želiš nešto za deset godina a gledaš VW? Nadam se da imaš dublji džep,

 

Gledaj alternativu iz Južne Koreje, to ti je jedino sigurno danas ... pogotovo uz jamstvo koje te pokriva skoro cijeli navedeni period.

 

 

ocito nove mazde i dalje imaju problema sa hrdjom:

https://www.consumerreports.org/car-recalls-defects/mazda6-recalled-suspension-corrosion-problem/

Mazda has announced that it's recalling about 49,339 of its 2011-2013 Mazda6 sedans because a component could fail from corrosion caused by exposure to road salt over time.

 

https://www.thetruthaboutcars.com/2017/07/mazda-seems-rust-never-sleeps/

The latest recall covers Mazda 6 vehicles from the 2014 and 2015 model years, as well as 2014 to 2016 Mazda 3s

 

znaci od 2011 do 2016 i dalje nisu rijesili problem..

 

 

sto je sa VWima i pouzdanoscu? nude garanciju od 5g (koja se dodanto moze produziti), dok korejci nude 2g vise

u vlasnistvu imam VW Polo 2004 (benzinac) koji je uvijek upalio isprve i nikad nije imao vecih popravaka

 

 U Hr je popularno pljuvati po VW, ne bi znao razlog osim nekih osobnih frustracija. Osobno bi ti preporucio iz Njemacke uvoz Tiguana ili Q3 do 3. god star i to iskljucivo u ovlastenom salonu kao recimo kod nas Porsche Inter, auti su provjereni kod proizvođača i imaju garanciju. Uvoz dizela ti stvarno nije skup i ispadne te povoljnije a sa 50000km je jos novi auto.

BabyDriver420 pon 9.9.2019 11:52
Fanu kaže...

unaprijed isprike ako je kriva tema, ne znam gdje bih pitao dalje

gledam kupiti novi auto (trenutno imam mazdu 6 2006 dizel - super pouzdan auto da ne hrdja ko talijan i da nema DPF filtera..)

 

zena hoce neki poviseni zbog preglednosti i lakseg prelaska lezecih i drndavih cesta (a ima ih u zg)

ja zelim benzinca jer nam je 90% voznje gradska voznja, ostalih 10% otpada na autocestu - ne svidja mi se kod dizela ucestalo mjenjanje brzina u gradu zbog malog raspona okretaja (tj ako nisi izmedju 2000 i 2400rpm auto je ili preslab ili trazi prelazak u visu brzinu)

 

u izbor su usli ugl auti sa 5ora vrata:

 

corolla (sedan i karavan hibridi), rav4, tiguan, t-roc, karoq, scala, cx-5, cx-3, q3, xc40, ateca

 

i onda su iz izbora izasli:

 

corolla - nedovoljno prostora

rav4 - preskup

t-roc - premal i losa vidljivost

scala - nije SUV (-,-)

cx-3 - premal

cx-5 - lijepa unutrasnjost ali gepek nije toliko veliki + i dalje se bojim mazda problema (hrdja) + cijenom je skuplji od vecine na listi

xc40 - apsurdne cijene

 

ostali:

tiguan (1.5TSI 150ks), karoq (1.5TSI 150ks), q3 (2.0TDI 150ks) i ateca (1.5TSI 150ks)

 

tiguan i q3 imaju povece cijene pa bi u obzir dosli polovni a vidim da ih na trzistu ima dosta

pogotovo me iznenadio broj polovnih audia 2016 godiste, ugl dizeli - sta se svabe rjesavaju svog dieselgate inventara ili u cemu je kvaka da ih ima toliko polovnih na trzistu?

 

karoq ima puno prostora iznutra i stvarno je praktican - samo je prednja konzola malo zastarjela i pricekao bih novi dizajn koji imaju scala i kamiq (no nije mi to toliko bitno da bi odustao od njega)

ateca - takodjer dovoljno prostora i sad je na akciji 2.0TDI sa xcellence opremom (najveci paket opreme) za 205.000kn

q3 je novi preskup tako da bi u obzir usao polovni

 

brine me kod skode i seata kako ce to izgledati za 10g (koliko min planiram imati auto) i kakvi su sto se tice pouzdanosti (znam da je sve to VW ali svi se sklapaju u razlicitim tvornicama)

 

tiguan je najbolji iznutra sto se tice prakticnosti, pogotovo mi se svidja straznja klupa sto je pomicna i sjedala se mogu naginjati te je kvaliteta izrade svega na nivou samo su toliki drkarosi sto se tice dodatne opreme i naplacuju sve ko suho zlato tako da bi me novi iz salona sa opremom koju zelim (senzori, assistovi i led svjetla) izasao 245k kn..

 

 

razmisljao sam o uvozu auta iz njemacke pa me zanima isplati li se to za aute koji su max 3g stari (ako bih uzimao polovni ne bih da je stariji od 2016 i da je presao vise od kojih 50.000km) ili je bolje kupiti kod nasih trgovaca rabljenim autima (dasweltauto) koji sami rade uvoz?

 

 

 

 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?features=FULL_SERVICE_HISTORY&fuels=DIESEL&id=284034470&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=37&maxFirstRegistrationDate=2018&maxMileage=50000&maxPowerAsArray=114&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2016&minPowerAsArray=107&minPowerAsArray=KW&numberOfPreviousOwners=1&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING

 

Moja preporuka ti je ovako nesto i najbolji izbor

Čitatelj pon 9.9.2019 12:01
ivanzu kaže...

5008, ostalo sve izgleda bezveze kada vec mora biti suv. 

 

Stvar je osobnog odabira. Iznutra je ugledan dizajniran, izvana mi je onako "meh",

dosadan i "80is wibe", tako da mi vanjstina ne pase nikako sa unutrasnjosti.

 

Pogledaj vozilo koje izvana i iznutra izgleda moderno i skladno - Lexus NX.

 

No to mu je vjerovatno van budzeta, s obzirom da mu je i RAV4 i Volvo preskup.

 

Kuga je recimo zanimljiv, nesto manji, al ipak privlacniji izvana.

 

Eclipse Cross je isto fin izvana i iznutra, al pitanje je samo koliko ce mu masina trajati.

 

A i nemas svuda mehanicara za njih, tako da se treba orijentirati na ono sto ti je najdostupnije

mehanicarski, a i sto se tice dijelova da se neceka dugo.

 

Tipa Subaru u HR bas i nije dobro zastupljen, vise ima SSangYong partnera nego Subaru.

 

Od Koreanaca mozda Kia Sorento, Hyundai Nexo, Tucson.

 

Takodjer dosta na cesti sad vidim Rextona, al nisam jos isao na probnu voznju da ga malo isprobam.

Izvana izgleda sasvim pristojno.

 

Ima puno lijepih i zanimljivih vozila, nekad se treba malo i otvorit "kesa" i kupit nesto malo skuplje,

ako se auto zeli zadrzati duze.

BabyDriver420 pon 9.9.2019 12:01
ivanzu kaže...

Pljuje se u Hr i u svijet po svemu samo se primjecuje tek kada te boli. Dizel zaboravi ako nisi 70% vremena na autocesti, gledaj TB neke srednje kubikaze.

 To pokazaju prodajni rezultati u cijeloj Europi, isto kao i pljuvanje po iPhoneu a on najprodavaniji i najbolji. Vozim BMW tako da nisam VW fan boy ali sam realan i uvijek bi prije Audi/VW nego japanca ili francuza. Ovo za dizel je totalna glupost, cijene polovnih do 3. god su iste kao i benzinaca a potrosnja daleko manja. Odrzavanje je isto jer vise nema atmosferaca benzinca, a na TB isto moze biti problema kao na TD.

Čitatelj pon 9.9.2019 13:25
Fanu kaže...

 

 honda preskupi i nemaju toliko rasirenu mrezu servisera/dobavljaca kao ostali pa se bojim u slucaju sudara koliko bi imao problema sa pronalaskom dijelova (i po kojoj cijeni)

u suzukiu sam sjedio ali bih ipak veci premium od njega - cini mi se dosta jeftin iznutra

 

 

Honda servisni centar ti je 20km od Toyotinog u ZG-u, tak da se za Hondu ne brini. Jedino ti moze igrati cjena ulogu.

 

Ako uzmes godisnjaka sa malo km, mozes doci do tih 200k kn za rabljenog:

https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-rav4-2.5-oglas-29403938

 

S tim da ne moze biti redizajn za te novce u HR, nema ih. Imas u DE za kupit nov novcat za 25.000€ (bar tako pise na Autoscout-u),

dok u AT nisam nasao niti jednog ispod 39.000€.

 

S tim da ovog sigurno mozes jos spustiti bar 10.000kn dolje, ako nema zimski set alu felgi.

 

Meni osobno se stari RAV4 vise dopada od novog, bar izvana, takodjer iznutra je bolja vidljivost otraga na starom RAV4,

dok novi ima slicnu situaciju kao i C-HR - da imas ogromni mrtvi kut, i bez straznje kamere ne mozes vidjeti dali ikog imas sa strane.

 

Honda to sa CR-V ima bolje rijeseno, tako da nemas ogromnih mrtvih tocaka, osobito na C stupu.

Fanu pon 9.9.2019 13:49
Čitatelj kaže...
Fanu kaže...

 

 honda preskupi i nemaju toliko rasirenu mrezu servisera/dobavljaca kao ostali pa se bojim u slucaju sudara koliko bi imao problema sa pronalaskom dijelova (i po kojoj cijeni)

u suzukiu sam sjedio ali bih ipak veci premium od njega - cini mi se dosta jeftin iznutra

 

 

Honda servisni centar ti je 20km od Toyotinog u ZG-u, tak da se za Hondu ne brini. Jedino ti moze igrati cjena ulogu.

 

Ako uzmes godisnjaka sa malo km, mozes doci do tih 200k kn za rabljenog:

https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-rav4-2.5-oglas-29403938

 

wow ovo se cini kao dobar deal, bas cu ga otici pogledati

 

 

mystik pon 9.9.2019 13:53

Kad ti je već polovni u igri. Malo više ispadne s davanjima, al ak baš SUV mora biti u pitanju onda ništa od navedenog ne dolazi blizu. Primjer.

No kad su već i Corolla i Scala bile u izboru, a nisu SUV. Dapače, iz onog što vidim po cesti, upravo SUV driveri najviše gmencaju po lošim cestama i ležećim policajcima.

Pored ovakvih stvari ja uopće ne bih gledao SUV. Primjer 1. Primjer 2. Primjer 3(mrvu iznad)Primjer 4(iznad). Primjer 5. Nešto drukčije.

 

Također imaš tu na forumu, stavio netko oglas na Mazdu 6 karavan što prodaje. Par stranica unazad. Evo linka.

Fanu pon 9.9.2019 14:10
mystik kaže...

Kad ti je već polovni u igri. Malo više ispadne s davanjima, al ak baš SUV mora biti u pitanju onda ništa od navedenog ne dolazi blizu. Primjer.

No kad su već i Corolla i Scala bile u izboru, a nisu SUV. Dapače, iz onog što vidim po cesti, upravo SUV driveri najviše gmencaju po lošim cestama i ležećim policajcima.

Pored ovakvih stvari ja uopće ne bih gledao SUV. Primjer 1. Primjer 2. Primjer 3(mrvu iznad)Primjer 4(iznad). Primjer 5. Nešto drukčije.

 

Također imaš tu na forumu, stavio netko oglas na Mazdu 6 karavan što prodaje. Par stranica unazad. Evo linka.

 

na sve te polovne iz njemacke treba dodati nase trosarine prilikom uvoza i onda to vise nije auto od 30k€ nego od puno vise..

 

ili znas koliko bi onaj q5 od 28k€ izasao kod nas?

ivanoile pon 9.9.2019 15:26
Fanu kaže...
mystik kaže...

Kad ti je već polovni u igri. Malo više ispadne s davanjima, al ak baš SUV mora biti u pitanju onda ništa od navedenog ne dolazi blizu. Primjer.

No kad su već i Corolla i Scala bile u izboru, a nisu SUV. Dapače, iz onog što vidim po cesti, upravo SUV driveri najviše gmencaju po lošim cestama i ležećim policajcima.

Pored ovakvih stvari ja uopće ne bih gledao SUV. Primjer 1. Primjer 2. Primjer 3(mrvu iznad)Primjer 4(iznad). Primjer 5. Nešto drukčije.

 

Također imaš tu na forumu, stavio netko oglas na Mazdu 6 karavan što prodaje. Par stranica unazad. Evo linka.

 

na sve te polovne iz njemacke treba dodati nase trosarine prilikom uvoza i onda to vise nije auto od 30k€ nego od puno vise..

 

ili znas koliko bi onaj q5 od 28k€ izasao kod nas?

 Kupovat auto sada star 2-3 godine i drzat ga sljedecih 10 godina je dosta riskantna stvar i ukljucuje vise gledanje djelova i odrzavanja jer nije isto imat na umu da moze crknut nekakav CVT kod Corolle i Audijev 8 brzina mjenjac i tko ce to zamjenit kasnije...

 

Pretpostavljam da odrzavanje nije problem, ali odrzavanje Scale u 10 godina i Q5 cini veliku razliku, pogotovo na duze vrijeme.

 

btw za gradsku voznju CVT prije ijednog automatika, a Hybrid pogotovo jer je zapravo napravljen za gradsku voznju, ja uzivam s hybridom po ZG, cak mi nije ni problem zabit se u guzvu i lagano se vuc.

ivanzu pon 9.9.2019 16:06
BabyDriver420 kaže...
ivanzu kaže...

Pljuje se u Hr i u svijet po svemu samo se primjecuje tek kada te boli. Dizel zaboravi ako nisi 70% vremena na autocesti, gledaj TB neke srednje kubikaze.

 To pokazaju prodajni rezultati u cijeloj Europi, isto kao i pljuvanje po iPhoneu a on najprodavaniji i najbolji. Vozim BMW tako da nisam VW fan boy ali sam realan i uvijek bi prije Audi/VW nego japanca ili francuza. Ovo za dizel je totalna glupost, cijene polovnih do 3. god su iste kao i benzinaca a potrosnja daleko manja. Odrzavanje je isto jer vise nema atmosferaca benzinca, a na TB isto moze biti problema kao na TD.

Odrzavanje nije isto. Nema EGR, nema GPF prije 2018, te nema DMF, a sve te stvarcice vole crkavati u gradskoj voznji. Potrosnja je 1L-1.5L razlike, tu nemoj ni ulaziti u raspravu samnom posto imam oba. Po VW i drugima se sere opravdano i sa razlogom kada si se vec uhvatio te osjetljive teme. 

gamer34 pon 9.9.2019 16:42
mystik kaže...

Pored ovakvih stvari ja uopće ne bih gledao SUV. Primjer 1. Primjer 2. Primjer 3(mrvu iznad)Primjer 4(iznad). Primjer 5. Nešto drukčije.

 

Potpis na ovo. Ne znam kakva je to veza izmedu ljudi i SUV-ova, al pored A6 karavana se svi ti "obicni" SUV-ovi mogu sakrit. A6 ima stvarno vrhunski ovjes, puno napredniji od npr. Tiguana, RAV4 itd. te je garantirano udobniji. Po pitanju prostora, takoder nema smisla raspravljat. Vazno je spomenuti kako SUV-ovi vole fino popit u odnosu na klasicne automobile, pogotovo na AC, a kad se gledaju benzinici, razlika je tim veca. 

 

Jedino sto se moze priznat SUV-ovi je ta kakti bolja preglednost, mada ja osobno ne vidim u cemu je kvaka. A ekipa uzdize tu preglednst kao da si u sleperu u SUV-u, a u normalnom automobilu kao da ne vidis ispred sebe...

ivanzu pon 9.9.2019 16:55

Auto kupuje za zenu,a zena hoce SUV. Ja nisam primjetio bolju preglednost u tetrapaku od T-Roca naspram Golfa osim na cesti gdje drugi tetrapaci zaklanjaju pogled. 

Čitatelj uto 10.9.2019 07:12

Zato uzmes Hybrida SUV-a i imas potrosnju manju od bilo kojeg dizla,

osobito po gradu, a za start-stop-start voznju necu ni pricati. U guzvi bilo koji dizl popije ko moj pokojni ujak.

 

Od hibrida jedino manje trosi - plug-in hibrid, ili potpuno elektricno vozilo.

Al za mene, plug-in hibrid bez da doma imam postaju za punjenje, ili besplatnu na poslu,

ne vrijedi nista.

Da mogu preci 85km na struju do punjenja, dovoljno mi je na posao i s posla.

A da imam punjac na poslu bilo bi mi savrseno, jer doslovno nebi trosio gotovo nista, osim struju poduzeca.

 

 

Fanu uto 10.9.2019 09:23
gamer34 kaže...
mystik kaže...

Pored ovakvih stvari ja uopće ne bih gledao SUV. Primjer 1. Primjer 2. Primjer 3(mrvu iznad)Primjer 4(iznad). Primjer 5. Nešto drukčije.

 

Potpis na ovo. Ne znam kakva je to veza izmedu ljudi i SUV-ova, al pored A6 karavana se svi ti "obicni" SUV-ovi mogu sakrit. A6 ima stvarno vrhunski ovjes, puno napredniji od npr. Tiguana, RAV4 itd. te je garantirano udobniji. Po pitanju prostora, takoder nema smisla raspravljat. Vazno je spomenuti kako SUV-ovi vole fino popit u odnosu na klasicne automobile, pogotovo na AC, a kad se gledaju benzinici, razlika je tim veca. 

 

Jedino sto se moze priznat SUV-ovi je ta kakti bolja preglednost, mada ja osobno ne vidim u cemu je kvaka. A ekipa uzdize tu preglednst kao da si u sleperu u SUV-u, a u normalnom automobilu kao da ne vidis ispred sebe...

 

Karavni su skoro 5m, dok je vecina SUVova ispod 4.6m a nude gotovo isti prtljazni kapacitet:

 

a6 avant:

4.939m duzine

1.886m sirine

prtljaznik: 565l

 

 

tiguan

4.486m duzine

1.839m sirine

prtljaznik: 520-615l ovisno o polozaju zadnje klupe)

 

i jedan A6 avant ima ima pocetnu cijenu od 460.000kn, dok tiguan starta od 210.000kn (a rav4 od 234.000kn) - tako da cu radje kupiti duplo jeftiniji auto, manjih gabarita a opet odlicne prostranosti (u rangu karavana)

 

 

karavni su super dok ne shvatis da ih po zagrebu ne mozes parkirati gdje hoces jer prostora za parking ima na kapaljku, a i kad nadjes slobodno mjesto, ono je uglavnom neko na knap

a na moru navigirati po nasim mjestima gdje se kroz iglene usi prolazi, takodjer zna biti jedno jako lijepo iskustvo u vecem autu

 

 

ivanzu kaže...

Auto kupuje za zenu,a zena hoce SUV. Ja nisam primjetio bolju preglednost u tetrapaku od T-Roca naspram Golfa osim na cesti gdje drugi tetrapaci zaklanjaju pogled. 

 

t-roc je jedan od vecih drloga u kojima sam sjedio

naprijed je situacija sa prostorom jos i ok, ali zadnja klupa nema nikako mjesta, sve je skuceno, tamno i preglednost je uzasna - i auto nema povisenu poziciju (bar je ja nisam primjetio)

 

t-cross koji je za klasu kao manji, ima vise prostora na straznjoj klupi (te ima prtljaznik normalnog otvora)

RuskeGTT uto 10.9.2019 18:18
Lord_Marko kaže...

@ruske pa imas kupiti adaptere s 5x112 na 5x114.3 i po mogucnosti s centralnom rupom koju trebas. ak nema s rupom centralnom koju trebas potokari felgu.

i gledaj si da ti je adapter minimalno 15 do 20mm debel i dal ti to odgovara radi et felgi.

 

vidio ma svoje oci kak su konusni serafi popucali na vw...

 nije problem adapter uzet, ali da li adapteri mogu imati 2 promjera centralne rupe? dakle veci za glavcinu, manji za felgu?

ako sam dobro izguglao, felga original ima sirinu 8 cola, et 47 na 225 45 18 gumi, a felga koju bi stavio ima sirinu 8 cola, et 41 na 235 35 19 gumi...

dakle tu je 6mm izbacenija felga van + tih 15mm radi adaptera dolazimo na 2cm, sta je po meni gornja granica (neznam kako ce se ponasati sa oprugama, mozda ce strugati)

adapter 10mm nikako? ne kuzim zasto ne

 

a to tokarenje centralne...ako izuzmemo da tokar ne pogrijesi koncentricnost rupa, ako ih pogodi, da li moze svejedno tresti ako je izvedeno tocno na dimenziju koja pase? mislim radi povrsine koja je obradena...nekako mislim da sigurno nece biti ravna i glatka kao original rupa...

Lord_Marko uto 10.9.2019 19:22
RuskeGTT kaže...

 nije problem adapter uzet, ali da li adapteri mogu imati 2 promjera centralne rupe? dakle veci za glavcinu, manji za felgu?

ako sam dobro izguglao, felga original ima sirinu 8 cola, et 47 na 225 45 18 gumi, a felga koju bi stavio ima sirinu 8 cola, et 41 na 235 35 19 gumi...

dakle tu je 6mm izbacenija felga van + tih 15mm radi adaptera dolazimo na 2cm, sta je po meni gornja granica (neznam kako ce se ponasati sa oprugama, mozda ce strugati)

adapter 10mm nikako? ne kuzim zasto ne

 

a to tokarenje centralne...ako izuzmemo da tokar ne pogrijesi koncentricnost rupa, ako ih pogodi, da li moze svejedno tresti ako je izvedeno tocno na dimenziju koja pase? mislim radi povrsine koja je obradena...nekako mislim da sigurno nece biti ravna i glatka kao original rupa...

 Mogu imati zasto ne. Samo ti je upitna visina centralne rupe na glavcini i ona određuje koliko mora biti minimalno adapter debel da mozes iznad njega imat uzu centralnu na adapteru ak me razumijes...

Uglavnom moj savjet je da si daš napravit custom adaptere. Jer znam da tu u zagorju kod mene imamo tokara koji radi to. Jer ja cu dati raditi za svoga najesec

 

Tokarenje ak se radi kak spada bi trebalo imati kontra efekt. Smanjiti tresnju jer ti pocisti rupu koja je s vremenom oksidirala, naravno ako pricamo i rabljenoj felgi staroj godinu dvije...

 

BTW. Kaj se tice Toyote Rav4 Hybrid generacije kak je gore na linku. To je takvo smece od auta da ja gorji auto u zivotu nisam vidio ni vozio. Prosjek potrosnje u malom mjestu Zabok je preko 8L. Na struju se vozis svake prijestupne, do 40kmh i to tak da stavis pero na gas jer inace se pali benzinac. Kad klima radi radi benzinac. Kad je vani minus zaboravi na el pogon. Verzije s prednjim pogonom na mokrom vrte u beskonacnost. Cvt mjenjac? uzas blagoreceno. Ici na autoput s tim autom? Rađe 1000km pjeske.

RuskeGTT uto 10.9.2019 19:40
Lord_Marko kaže...
RuskeGTT kaže...

 nije problem adapter uzet, ali da li adapteri mogu imati 2 promjera centralne rupe? dakle veci za glavcinu, manji za felgu?

ako sam dobro izguglao, felga original ima sirinu 8 cola, et 47 na 225 45 18 gumi, a felga koju bi stavio ima sirinu 8 cola, et 41 na 235 35 19 gumi...

dakle tu je 6mm izbacenija felga van + tih 15mm radi adaptera dolazimo na 2cm, sta je po meni gornja granica (neznam kako ce se ponasati sa oprugama, mozda ce strugati)

adapter 10mm nikako? ne kuzim zasto ne

 

a to tokarenje centralne...ako izuzmemo da tokar ne pogrijesi koncentricnost rupa, ako ih pogodi, da li moze svejedno tresti ako je izvedeno tocno na dimenziju koja pase? mislim radi povrsine koja je obradena...nekako mislim da sigurno nece biti ravna i glatka kao original rupa...

 Mogu imati zasto ne. Samo ti je upitna visina centralne rupe na glavcini i ona određuje koliko mora biti minimalno adapter debel da mozes iznad njega imat uzu centralnu na adapteru ak me razumijes...

Uglavnom moj savjet je da si daš napravit custom adaptere. Jer znam da tu u zagorju kod mene imamo tokara koji radi to. Jer ja cu dati raditi za svoga najesec

 

Tokarenje ak se radi kak spada bi trebalo imati kontra efekt. Smanjiti tresnju jer ti pocisti rupu koja je s vremenom oksidirala, naravno ako pricamo i rabljenoj felgi staroj godinu dvije...

 

BTW. Kaj se tice Toyote Rav4 Hybrid generacije kak je gore na linku. To je takvo smece od auta da ja gorji auto u zivotu nisam vidio ni vozio. Prosjek potrosnje u malom mjestu Zabok je preko 8L. Na struju se vozis svake prijestupne, do 40kmh i to tak da stavis pero na gas jer inace se pali benzinac. Kad klima radi radi benzinac. Kad je vani minus zaboravi na el pogon. Verzije s prednjim pogonom na mokrom vrte u beskonacnost. Cvt mjenjac? uzas blagoreceno. Ici na autoput s tim autom? Rađe 1000km pjeske.

 nasao sam na njuski oglas za izradu adaptera, pa sam postavio upit...da li bi ti pitao tog tvog tokara za koliko bi napravio 4 takva adaptera, 5x112 i 5x114,3 M14x1.5 navoj promjer glavcine 66,1 a felge koja ide na adapter 57,1? onda uz to jos idu i duzi srafi? gdje toga ima za kupit? nekad DAAAAAAAAAAAVNO sam ih trazio i nisam nalazio ih svugdje, neznam kakva je danas situacija i kakve su cijene...

Čitatelj uto 10.9.2019 20:27
Lord_Marko kaže...

 

BTW. Kaj se tice Toyote Rav4 Hybrid generacije kak je gore na linku. To je takvo smece od auta da ja gorji auto u zivotu nisam vidio ni vozio. Prosjek potrosnje u malom mjestu Zabok je preko 8L. Na struju se vozis svake prijestupne, do 40kmh i to tak da stavis pero na gas jer inace se pali benzinac. Kad klima radi radi benzinac. Kad je vani minus zaboravi na el pogon. Verzije s prednjim pogonom na mokrom vrte u beskonacnost. Cvt mjenjac? uzas blagoreceno. Ici na autoput s tim autom? Rađe 1000km pjeske.

 Jesi ti mozda nekakav semafor warrior? Susjed ju ima (XA40), gradska voznja oko 4.3l, otvorena oko 5.6l.

Na stroju se vozis do 55kmh, ako ne gazis auto kao da si u GTR-u. Klima radi bez benzinca, nije

ni spojena na benzica remenom, nego je trofazni elektromotorni kompresor, tako da tu pricas gluposti i napamet.

(vjerojatno ni nisi vozio hibrida nego benzinca, jer sve sto si do sad napisao daje takav dojam - a cisti benzinac ima start-stop, koji se iskljuci kad je klima u radu)

 

Isto tako, zimi radi elektro pogon, cim baterija dostigne radnu temperaturu, a to je nakon 7 do 13min,

ovisno koliki je minus (najveci na kojem sam ja vozio je bio -19°C).

 

Ne vidim problem ni sa prednjim pogonom niti sa eCVT mjenjacem (nije isti kao klasicni CVT na benzincima),

sve fino radi uredno. To sto si ti navikao turirati automobil, ili ti je cudno da auto pri ubrzanju radi u optimalnom podrucju

okretaja, gdje je najveci okretni moment, to je stvar do korisnika i njegovih navika, jer tu nema greske.

 

Isto tako uzmi u obzir da je RAV4 hibrid isto tako i atmosferac, i na vecoj nadmorskoj visini bi trebao gubiti snagu

i trositi vise - ja sam na 1600m+, i to se ne desava, jer i zimi ima "turbo" u obliku elektromotora.

 

Tako da sve ovo tvoje baljezganje je napamet bez ikakvog smisla i dokaza. A potrosnja na 4x4 hibridu je jos manja,

jer straznju osovinu pokrecu direktno dva elektromotora - jos veca efikasnost i brze punjenje baterije.