A1

Vip prevaranti vol.2

smooth sri 24.1.2018 21:33

Uzimam TRIO paket i sa njime televizor PHILIPS 43PFS5302/12 koji još dodatno plačam 100kn mjesečno u naredne 2 godine na koliko je sklopljen ugovor.

Uređaj dolazi nakon 2 tjedna sa mrtvim pikselima po cjeloj donjoj strani ekrana.

Uređaj sam izvadio iz kutije uz pomoć još jedne osobe, upalio ga, nazvao službu za korisnike kako bi prijavio kvar i vratio nazad u kutiju rukujući s njim krajnje oprezno.
Uređaj mi kupi dostavna služba i šalju ga u Agram servis.

Uređaj mi danas dolazi sa servisa u istom stanju u kakvom je i bio sa obrazloženjem:

"PRI DNU LCD-A RAZLIVEN LCD, NEMA TRAGOVA UDARCA, KUTIJA I STIROPOR. 09.01.2018. TP VISION ODBIO ZAHTJEV ZA POPRAVAK,

FIZIČKO OŠTEĆENJE NIJE U POKRIĆU TVORNIČKOG JAMSTVA. UREĐAJ SE VRAĆA U TRGOVINU U STANJU U KAKVOM JE I DOŠAO.

"Tipično puknuće panela kad je istaknuti logo, kod pada, grubljem spuštanju TVa, pri vađenju iz kutije , na pod."

Zovem Vip službu ponovno, agent mi govori da je mojom krivicom uređaj uništen a ja nemogu vjerovat šta upravo slušam.
Prilikom rukovanja uređaja nisam mogao rukovat nježnije, spuštao sam ga pridržavajući stiropor uz pomoč još jedne osobe.

Na ekranu i na tom "panelu" kako oni to nazivaju nema crtice a kamoli tragova ispuštanja.

Kvar je u unutrašnjosti ekrana tzv "mrtvi pixeli" i nije mogao nastati padom jer bi vanjsko oštećenje bilo vidljivo.

Svi znaju da prilikom ispuštanja mobitela na pod prvo staklo puca i dolazi do vanjskog oštećenja ali čini se da polupismeno obrazloženje sa servisa nije vođeno sa tom logikom.

Sutra zovem udrugu za zaštitu potrošača kako bi se posavjetovao snjima, pišem prigovor. Jel imao itko sličnih iskustava ili kakav savjet i ideju šta činiti dalje? Zvat službu za korisnike

nije opcija jer iskreno od svih teleoperatera s kojima sam imao posla goru službu nisam čuo.

 

Hvala!