Tržište pametnih satova u porastu, u Q3 2019. isporučeno 14,2 milijuna satova

Tržište pametnih satova se polako oporavlja, samo tijekom trećeg kvartala ove godine isporučeno je ukupno 14,2 milijuna primjeraka, što je 42% više u odnosu na isto razdoblje 2018. godine

Stjepan Bilić petak, 8. studenog 2019. u 15:59

Čini se kako pametni satovi postaju sve popularniji gadget među korisnicima. Shodno tomu tržište im se polako oporavlja uslijed većeg broja isporučenih primjeraka. Prema navodima analitičke tvrtke Strategy Analytics tijekom trećeg kvartala 2019. godine isporučeno je ukupno 14,2 milijuna pametnih satova, što je u odnosu na isto razdoblje 2018. godine povećanje od 42%.

Naime, isti izvor navodi kako je u trećem kvartalu 2018. godine bilo isporučeno 10 milijuna pametnih satova, dok je godinu dana kasnije broj isporuka povećan na spomenutih 14,2 milijuna primjeraka. Kao što je to bio slučaj i godinu dana ranije, tržištem pametnih satova i u 2019. godini dominira Apple.

Izvor navodi kako je Apple u Q3 2019. isporučio 6,8 milijuna primjeraka svog pametnog sata – Watch, što je za oko 2,3 milijuna primjeraka više u odnosu na prošlu godinu. Zahvaljujući tome, Apple je povećao svoj tržišni udio s 45% na 47,9%.

Globalna isporuka pametnih satova (milijuna primjeraka)
Proizvođač Q3 2018. Q3 2019. Godišnji porast
Apple 4,5 6,8 51%
Samsung 1,1 1,9 73%
Fitbit 1,5 1,6 7%
Ostali 2,9 3,9 34%
Ukupno 10,0 14,2 42%

Drugi najveći proizvođač i dobavljač pametnih satova je Samsung, no sa znatno manjim brojem isporučenih primjeraka – 1,9 milijuna primjeraka. No na osobnom poslovnom planu i ovo je dosta velik uspjeh, jer je u istom razdoblju 2018. godine Samsung isporučio samo 1,1 milijun primjeraka. zahvaljujući povećanju broja isporuka Samsung je uspio povećati svoj tržišni udio sa 11% na 13,4%.

Globalni tržišni udio
Proizvođač Q3 2018. Q3 2019.
Apple 45,0% 47,9%
Samsung 11,0% 13,4%
Fitbit 15,0% 11,3%
Ostali 29,0% 27,50%
Ukupno 100% 100%

Na trećem mjestu ljestvice nalazi se FitBit koji je u navedenom razdoblju isporučio 1,6 milijuna pametnih satova. Iako je broj isporuka veći za oko 100.000 primjeraka, FitBit je izgubio dio tržišta, te trenutno drži 11,3% tržišta, dok je godinu dana ranije držao 15% tržišta. Možda u narednom periodu budu bolje kotirali nakon što ih preuzme Google.

Svi ostali proizvođači pametnih satova (Huawei, Xiaomi…) tijekom trećeg kvartala 2019. godine isporučili su 3,9 milijuna pametnih satova. I oni su zabilježili rast (zajedno su isporučili milijun primjeraka više), ali im je poput FitBita zbog jačanja konkurencije tržišni udio smanjen s prošlogodišnjih 29% na ovogodišnjih 27,5%.

Detaljnije informacije dostupne su na službenim stranicama tvrtke Strategy Analytics.