MediaPad M6 tablet u dvije inačice, od 8,4 i 10,8"
Huawei je predstavio novi tablet unutar serije MediaPad – model M6 stigao je u dvije inačice, sa 8,4 i 10,8” zaslonom i Kirin 980 čipom
Huawei je predstavio novi tablet iz serije MediaPad. Riječ je o modelu M6 koji stiže u dvije inačice, sa 8,4 i 10,8“ zaslonom. Oba modela imaju dosta zajedničkih karakteristika, ali se međusobno i razlikuju u nekim detaljima.
Oba modela imaju LCD zaslon razlučivosti 2.560 x 1.600 točaka, 4 GB RAM-a i ovisno o modelu 64 GB ili 128 GB skladišnog prostora. Također oba modela pokreće isti SoC – Kirin 980. Huawei je oba modela opremio i s identičnim kamerama, od 8 MP (selfie) i 13 MP (glavna). Kako na tabletima još nije zaživio trend višestrukih kamera sa svake strane uređaja nalazi se po jedna kamera.
Prve razlike (izuzev veličine zaslona) primijete se u kapacitetu baterije i broju zvučnika. Naime, manji 8,4“ model ima bateriju od 6.100 mAh, a veći 10,8“ model od 7.500 mAh. Prema navodima proizvođača, kupci 8,4“ modela mogu računati na do 11 sati rada s jednim punjenjem baterije, a kupci 10,8“ na do 12,5 sati rada.
Također, veći model je dobio i skener otiska prsta te dodatne zvučnike, pa ih je ukupno četiri. Zvučnike u potpisuje Harman Kardon. MediaPad M6 ima i USB-C port, utor za memorijsku karticu (microSD), podršku za Wi-Fi (802.11ac), Bluetooth (5.0) te 3,5-milimetarski audio port. Uz Wi-Fi modele (4 GB/64 GB) Huawei je pripremio i LTE modele (4 GB/128 GB) koji će moći samostalno na Internet.
MediaPad M6 ima i pogo pinove koji omogućavaju spajanje dodatne opreme, primjerice tipkovnice čime se u neku ruku dobiva prijenosno računalo s Androidom. Kad smo kod Androida, spomenimo kako je Huawei uz MediaPad M6 isporučio aktualnu inačicu Androida – 9.1 Pie te najnoviju inačicu korisničkog sučelja EMUI koji također nosi brojčanu oznaku 9.1.
Početak prodaje je najavljen za 10. srpnja (MediaPad M6 10,8“) i 20. srpnja (MediaPad M6 8,4“). Cijene ovisno o modelu kretat će se između 335 USD i 510 USD. Naravno, riječ je o terminima i cijenama za kinesko tržište.